Aanbesteding nieuwe veiligheidsvesten

Auteur Topic: Aanbesteding nieuwe veiligheidsvesten  (gelezen 77632 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Pully

  • agent van politie, ex wmr KMar
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,179
  • Waakzaam en Dienstbaar? Dat zijn we toch allemaal?
Reactie #30 Gepost op: 6 april 2012, 12:23:05
Nou ben ik geen diender, maar in Amsterdam (met name district I) zie ik ze altijd gewoon op de achterbank liggen ?

Dat zijn waarschijnlijk de witte vesten, die jij bedoelt. Dat zijn de persoonlijke vesten.  ;)
het bovenstaande is mijn persoonlijke mening en niet die van de organisatie's waarvoor ik werkzaam ben.


C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Reactie #31 Gepost op: 6 april 2012, 12:45:16
Dat zijn waarschijnlijk de witte vesten, die jij bedoelt. Dat zijn de persoonlijke vesten.  ;)

Nee nee, gewoon de zwarte vesten (foto hierboven) die bij incidenten met vuur- of steekwapens gebruikt worden.  :) Ik loop namelijk bijna dagelijks langs de bureau's in het centrum, en dan liggen er gewoon 2 stuks op de achterbank in de auto's.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #32 Gepost op: 6 april 2012, 12:51:47
Bij ons ook in 5 verschillende maten beschikbaar. Voor aanvang van de dienst je maat uit de kast pakken en in de auto leggen.

''Heerlijk'' die verschillen, wij hebben op het bureau 4 (!!) van dergelijke vesten hangen, meer niet. Keuze heb je niet  :-X
Ach, als we op dat gebied er op vooruit gaan, mag die nationale politie van mij morgen beginnen!
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Nick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,458
Reactie #33 Gepost op: 3 mei 2012, 20:49:09
Ik zat zojuist de foto's te bekijken van de langzaam-rijden-actie op regio15.nl. Op een van de foto's is een voertuig te zien van de Dynamische Diplomatieke Surveillance. Het lijkt erop dat de heren/dames een veiligheidsvest dragen. Is hier sprake van de nieuwe draaghoes om het vest over het uniform te dragen?

Het gaat om de volgende foto: http://regio15.nl/images/2012/05/03/w-Wippolderlaan_DSCN1595.jpg
(ivm copyright heb ik de link gebruikt en geen foto ingevoegd).
Senior GGP / Oost-Brabant


Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Reactie #34 Gepost op: 3 mei 2012, 20:52:25
Of is het gewoon de spencer?


Nick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,458
Reactie #35 Gepost op: 3 mei 2012, 20:57:21
Of is het gewoon de spencer?

Jeetje, wat ontzettend dom dat ik daar niet eens aan heb gedacht!   ???
Senior GGP / Oost-Brabant


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #36 Gepost op: 3 mei 2012, 21:13:48
Sterker nog, het zijn de groene ''politie in actie'' hesjes.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Nick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,458
Reactie #37 Gepost op: 3 mei 2012, 21:37:31
Sterker nog, het zijn de groene ''politie in actie'' hesjes.

Nu je het zegt zie ik inderdaad een groenige gloed!
Waarschijnlijk was het een beetje wishfull thinking van mijn kant ;). Iemand enig idee wanneer we de 'nieuwe' draagwijze bij de politie kunnen aanschouwen?
Senior GGP / Oost-Brabant


rutger84

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 87
Reactie #38 Gepost op: 2 juli 2012, 11:12:25
Waarom niet gewoon een tactisch vest zoals bij de collega's in Engeland. Ik ben bang dat een harnas over het vest, er echt niet uitziet. Of hebben jullie hier een andere mening over ?


Nick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,458
Reactie #39 Gepost op: 2 juli 2012, 12:40:29
Waarom niet gewoon een tactisch vest zoals bij de collega's in Engeland. Ik ben bang dat een harnas over het vest, er echt niet uitziet. Of hebben jullie hier een andere mening over ?

Een 'harnas' over het vest is wat de KMar nu gebruikt en dat ziet er in mijn ogen niet slecht uit!
Senior GGP / Oost-Brabant