Haakarmvoertuigen

Auteur Topic: Haakarmvoertuigen  (gelezen 353865 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Meerdam

  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 336
Reactie #520 Gepost op: 4 mei 2010, 19:05:05
Nu we het toch over stripen hebben:

Ik mis aan de voorzijde van de deur een witte streep en van mij hadden de strepen wel wat verder naar boven mogen doorlopen. Zie als voorbeeld de HA van Dordrecht.

Verder onwijs mooi voertuig en BZK had deze moeten aanschaffen!
Brandmeester Bevelvoerder Adjunct-Hoofdbrandmeester Preventie Vrijwilliger en Beroeps


meijerinke

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 42
Reactie #521 Gepost op: 8 mei 2010, 13:27:19
Nu we het toch over stripen hebben:

Ik mis aan de voorzijde van de deur een witte streep en van mij hadden de strepen wel wat verder naar boven mogen doorlopen. Zie als voorbeeld de HA van Dordrecht.

Verder onwijs mooi voertuig en BZK had deze moeten aanschaffen!

Zit wel striping. Als je heel goed kijkt zit er onder aan de deur een wit 'puntje'. Op deze foto is het niet goed te zien. Als je van de zijkant kijkt is het beter zichtbaar. (uit betrouwbare bron...)


Meerdam

  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 336
Reactie #522 Gepost op: 8 mei 2010, 14:17:29
Er zit wel striping maar niet goed. Waar nu dat witte puntje zit hoort het gewoon rood te zijn en onder de blauwe streep hoort toch echt een witte streep te zitten, kijk maar naar de andere.

Zit wel striping. Als je heel goed kijkt zit er onder aan de deur een wit 'puntje'. Op deze foto is het niet goed te zien. Als je van de zijkant kijkt is het beter zichtbaar. (uit betrouwbare bron...)
Brandmeester Bevelvoerder Adjunct-Hoofdbrandmeester Preventie Vrijwilliger en Beroeps


Mdj

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 125
Reactie #523 Gepost op: 8 mei 2010, 15:31:05
Boeiend..... Of er nu wel of geen striping zit, dat maakt toch niet uit???

Ontopic:
Ben wel benieuwd na die autolaadkraan die er op zit.. wat zijn de eigenschappen van dat ding?
Manschap A


Meerdam

  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 336
Reactie #524 Gepost op: 8 mei 2010, 15:44:34
Het is jouw waarde oordeel of je het boeiend vind. Ik vind het wel boeiend. En of de striping wel of niet correct is maakt wel wat uit, het is dus niet correct aangebracht. Doet niets af aan de werking van eht voertuig maar ik vind het wel boeiend en er werdt hier toch al over striping gesproken.

Ik vind de eigenschappen van zo'n kraan totaal niet boeiend.

Jammer dat hier zo veel waarde oordelen worden gegeven en soms tot "waarheid" worden verheven. Graag respect voor iedereen zijn mening en interesse.

Boeiend..... Of er nu wel of geen striping zit, dat maakt toch niet uit???

Ontopic:
Ben wel benieuwd na die autolaadkraan die er op zit.. wat zijn de eigenschappen van dat ding?
Brandmeester Bevelvoerder Adjunct-Hoofdbrandmeester Preventie Vrijwilliger en Beroeps


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #525 Gepost op: 8 mei 2010, 17:33:51
Het is jouw waarde oordeel of je het boeiend vind. Ik vind het wel boeiend. En of de striping wel of niet correct is maakt wel wat uit, het is dus niet correct aangebracht.

Tsja, over elk klein stripingdetail ''offtopic'' gaan vind ík ook niet boeiend ... Misschien dat een moderator het een en ander af kan splitsen naar het striping's topic (als dat nog boven water gehaald kan worden)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #526 Gepost op: 9 mei 2010, 00:14:48
Misschien dat een moderator het een en ander af kan splitsen naar het striping's topic (als dat nog boven water gehaald kan worden)

Als men daar verder over wil discussieren kunnen ze dat topic opzoeken. Of eventueel een nieuw topic starten.

Hier in ieder geval weer on-topic :)

En mensen... zit elkaar nou eens niet zo gauw in de haren O0
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #527 Gepost op: 9 mei 2010, 00:41:35

Als men daar verder over wil discussieren kunnen ze dat topic opzoeken. Of eventueel een nieuw topic starten.

Hier in ieder geval weer on-topic :)

En mensen... zit elkaar nou eens niet zo gauw in de haren O0


http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php/topic,9858.0.html

Gevonden ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Blauwie

  • ZUID-HOLLAND ZUID
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,494
  • IC verpleegkundige i.o. | vrijwillige brandweer
Reactie #528 Gepost op: 13 mei 2010, 20:48:59
Hoorde vorige week bij de Volvo dealer dat de LFR (Landelijke Faciliteit Rampenbestrijding) ook nog een stuk of 15 nieuwe Volvo haakarmvoertuigen gaat krijgen binnenkort.
Brandweer Papendrecht


SRich

  • Proces Operator
  • Verbannen gebruiker
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 733
Reactie #529 Gepost op: 14 mei 2010, 12:22:23
Hoorde vorige week bij de Volvo dealer dat de LFR (Landelijke Faciliteit Rampenbestrijding) ook nog een stuk of 15 nieuwe Volvo haakarmvoertuigen gaat krijgen binnenkort.
LFR is dat een onderdeel van de brandweer of de politie ?
Doe normaal dan doe je al gek genoeg :P