Oefening Horecaoefening politie in binnenstad - Harderwijk 04-10-2012

Auteur Topic: Oefening Horecaoefening politie in binnenstad - Harderwijk 04-10-2012  (gelezen 2918 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

MelvinBakker.nl

  • Fotograaf
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 87
    • MelvinBakker.nl
Donderdag 4 oktober waren politieteams te paard en op bikes, politiehonden, acteurs en studenten van onder andere Landstede druk in de weer in de binnenstad van Harderwijk. De politieteams van Harderwijk en Ermelo/Putten hielden een grote horeca-oefening in de binnenstad van Harderwijk. De afgelopen periode hebben zij een training gevolgd hoe zij kunnen omgaan met geweld in horeca. Het doel van deze oefening is het verbeteren van de weerbaarheid. Donderdag was de afsluitende oefening waarbij het geleerde in de praktijk wordt gebracht. De oefening duurde van 12.00 uur tot ongeveer 15.30 uur. De oefening werd gehouden in de Vijhestraat van Harderwijk.

Leuk om te zien dat jongeren de politie zo willen helpen!

Ook gebeurde er een echt incident op de plaats van deze oefening, niemand had dit in de gaten....






Meer foto's zijn te vinden op mijn website!
http://www.melvinbakker.nl/04-10-2012-politie-hield-horecaoefening-in-binnenstad-van-harderwijk/


Kijk ook eens op mijn eigen persoonlijke website : www.MelvinBakker.nl - Wil jij ook onze #hulpverleners bedanken of een schouderklopje geven? Kan via


André Welten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,330
Reactie #1 Gepost op: 4 oktober 2012, 20:34:55
Laat me raden: het échte incident zie je op de onderste foto; agent met een echte Walther P5 in de holster i.p.v. de oranje nepper bij de anderen...?


MelvinBakker.nl

  • Fotograaf
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 87
    • MelvinBakker.nl
Reactie #2 Gepost op: 4 oktober 2012, 20:39:30
Laat me raden: het échte incident zie je op de onderste foto; agent met een echte Walther P5 in de holster i.p.v. de oranje nepper bij de anderen...?

Nee, zelf had ik het te laat door... deze man die u bedoelt is van de honden die droegen wel een echt pistool want die richten ze niet op de leerlingen!
Kijk ook eens op mijn eigen persoonlijke website : www.MelvinBakker.nl - Wil jij ook onze #hulpverleners bedanken of een schouderklopje geven? Kan via


C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Reactie #3 Gepost op: 4 oktober 2012, 22:44:05
www.youtube.com/watch?v=mPLVlcYeDLE
Gepubliceerd op 4 okt 2012 door deStentor


KJS

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
  • Generalist OC
Reactie #4 Gepost op: 4 oktober 2012, 23:13:09
Laat me raden: het échte incident zie je op de onderste foto; agent met een echte Walther P5 in de holster i.p.v. de oranje nepper bij de anderen...?
Zou niet best wezen als ze een collega(hondegeleider) moeten aanhouden..  0098
nota bene in een bijtpak >:D  98uiye
EHBO'er  - AED Bediener HTV'er Buitengewoon Opsporingsambtenaar                                                                                      


MelvinBakker.nl

  • Fotograaf
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 87
    • MelvinBakker.nl
Reactie #5 Gepost op: 4 oktober 2012, 23:19:38
Zou niet best wezen als ze een collega(hondegeleider) moeten aanhouden..  0098
nota bene in een bijtpak >:D  98uiye

Wijsneus haha 98uiye
Kijk ook eens op mijn eigen persoonlijke website : www.MelvinBakker.nl - Wil jij ook onze #hulpverleners bedanken of een schouderklopje geven? Kan via