Vrijwilligers

Auteur Topic: Vrijwilligers  (gelezen 16116 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

9910001

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,762
Reactie #70 Gepost op: 9 mei 2004, 12:36:37
Voor mijn gevoel is het tot waar zoeken in pricipie alleen het strand en mogelijk depaden door de duinen. maar zoals annemieke zei ik heb inderdaad nog nooit kind niet terug gevonden anders was ik nu nog aan het zoeken. Ook zijn er slechts enkele gevallen geweest waarbij we hebbne samengewerkt met de politie.

9910001
9910001


Ernst Brokmeier

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 528
    • Zandvoortse Reddingsbrigade
Reactie #71 Gepost op: 23 mei 2004, 22:07:25
Wij zoeken zomers regelmatig. Overdag beperkt zich dat vanwege de drukte alleen tot het "uitkijken naar" door de patrouilles op het strand. Maar is een kind rond 7/8 's avonds nog niet terrecht dan wordt er dus wel gezocht. Vaak samen met de buren van Bloemendaal/Noordwijk en soms ook met IJmuiden. Dit gaat dan wel altijd in samenspraak/werking met de politie. De brigade neemt het strand en politie de boulevards en het centrum.

vwb het meelopen met de zon in de rug..kinderen lopen alle kanten op en vaak nog ver ook. We hebben ze al overal vandaan op kunnen halen: Noordwijk (en dat voor een kind van 5), IJmuiden (toch zeker 15 km), station Haarlem (en dan pas 7 jaar) etc etc..
[img]/img]


9910001

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,762
Reactie #72 Gepost op: 24 mei 2004, 12:58:22
Het andere wer kinderdaad voorgaan, een vermist kindje blijft wel vermist, een drenkeling blijft ook wel drenkeling maar er is toch iets meer haast bij. Mijn gewoonte is om een looppatrouille weg te sturen (ook om ouders gerust te stellen) welke ook gewoon het normale werk doet. Bij langere tijd vermist ge ik me echt zorgen maken,

9910001
9910001