'Blik op de weg' en 'Wegmisbruikers' op de schop

Auteur Topic: 'Blik op de weg' en 'Wegmisbruikers' op de schop  (gelezen 27361 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #70 Gepost op: 19 mei 2013, 21:12:50
Ik vind dit seizoen van WMB behoorlijk tegenvallen. Je hoopt stiekem elke aflevering wel een beetje op een achtervolging of ander soort actie maar dat komt er eigenlijk maar niet.. Jammer.

Zeker omdat BodW ermee gestopt is en we dus beperkt zijn tot WMB..  :( Al had BodW in mijn ogen niet echt een achtervolging oid nodig om het leuk te maken om er naar te kijken. Voor mij heeft WMB die actie wel nodig. Vind het beetje saai worden.
Nou u vraagt en zij draaien geloof ik, want zometeen zit er een achtervolging met vuur en PIT in het programma. Alleen wel grappig dat ik die beelden op dit forum al eerder heb gezien  998765
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


DeMassel

  • Uitvoeringsbegeleider/Vakman verkeersmaatregelen
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 633
  • Bordenslepende AED'er
    • Fautoograaf
Reactie #71 Gepost op: 19 mei 2013, 21:15:40
Nou u vraagt en zij draaien geloof ik, want zometeen zit er een achtervolging met vuur en PIT in het programma. Alleen wel grappig dat ik die beelden op dit forum al eerder heb gezien  998765

Ik zag de vonkende achterkant in voorstukje en zei direct tegen de vrouw: politie R`dam, ken ik al  :-X
-Uitvoeringsbegeleider bij Traffic Service Nederland & Hobbyfotograaf -AED-bediener / Reanimator / BHV


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #72 Gepost op: 19 mei 2013, 21:21:17
Ik zag de vonkende achterkant in voorstukje en zei direct tegen de vrouw: politie R`dam, ken ik al  :-X

Het werd op twitter door de politie Rotterdam zelfs aangekondigd met een link naar het youtube filmpje erbij  :P


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #73 Gepost op: 20 mei 2013, 13:08:34
De auto van WMB maakt dit soort dingen toch zelf ook wel eens mee? Of zie ik dat misschien verkeerd.

Misschien mag ook niet alles uitgezonden worden, of zo..
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


DeMassel

  • Uitvoeringsbegeleider/Vakman verkeersmaatregelen
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 633
  • Bordenslepende AED'er
    • Fautoograaf
Reactie #74 Gepost op: 20 mei 2013, 13:21:59
Misschien mag ook niet alles uitgezonden worden, of zo..
O0
-Uitvoeringsbegeleider bij Traffic Service Nederland & Hobbyfotograaf -AED-bediener / Reanimator / BHV


PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
Reactie #75 Gepost op: 15 augustus 2014, 19:14:11
Op intranet een stukje over Wegmisbruikers en hoe het aangepast is. Ben benieuwd.


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,590
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #76 Gepost op: 15 augustus 2014, 21:38:50
Is er ook info die je met ons kan en wil delen PietjePuk ?
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
Reactie #77 Gepost op: 15 augustus 2014, 21:55:28
Citaat van: enrico1972 link=msg=1289703 date=1408131530
Is er ook info die je met ons kan en wil delen PietjePuk ?
Dit weekend start het nieuwe seizoen. Meer inbreng van uit de politie. Dus niet alleen een filmpje en een rood licht bekeuring maar ook achtergronden over het hoe en waarom van bepaalde controles. Het lijkt er op dat er dus iets meer diepgang in komt. :)


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,590
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #78 Gepost op: 15 augustus 2014, 23:31:47
Dat het zondag weer begint wist ik inderdaad omdat ik Koos Spee volg.
Mooi dat er meer inbreng vanuit de politie komt en mogelijk meer diepgang nu dat enge mannetje die het presenteert nog weg.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


Sasla

  • Verkeerskundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 668
Reactie #79 Gepost op: 16 augustus 2014, 01:50:21
Wegmisbruikers was voor mij altijd meer leedvermaak dan informatief. Gewoon domme tv waarin overtreders aan werden gepakt. Ik hoop van harte dat het meer de kant van Blik op de Weg opgaat; ik mis dat programma nu al.