Scootersrijders versus automobilisten

Auteur Topic: Scootersrijders versus automobilisten  (gelezen 9866 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #30 Gepost op: 13 augustus 2005, 12:12:12
aha duidelijk, ben ik ook voor het kenteken ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Martijn de Vries

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,163
Reactie #31 Gepost op: 13 augustus 2005, 12:43:41
Om dat het hier steeds om die scooters gaat wil ik dit tog even laten zien.
http://www.waldnet.nl/nieuws.php?id=11339
voor dat ze een scooter kunnen bekeuren moetten ze hem wel te pakken krijgen..... ;)


Ronald Kuijpers

  • Gast
Reactie #32 Gepost op: 13 augustus 2005, 16:58:54
Weet je wat het probleem in deze situatie is! De wet is zo krom als een boomtak om het netjes uit te drukken!

Scooter wordt standerd 50 a 60 km/h vanuit de winkel geleverd! Hoef je niks aan te doen! Vervolgens wordt de scooter de weg op getrapt omdat het op het fietspad te gevaarlijk is! Hebben ze gelijk in! Maar dan komt het volgende op deze weg mogen de automobilisten 50 rijden en het liefst rijden ze daar natuurlijk 60 en dan denkt oom agent dat ik daar met 30 km/h tussen gaat rijden! Ik dacht het niet!

Ik rij al 4 jaar op de scooter die een snelheid KAN halen van 60 km/h. Dit is een prima snelheid en ook het veiligste voor jezelf!

Groet Ronald!


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #33 Gepost op: 13 augustus 2005, 17:03:43
Veilig voor jezelf he? Volgens mij heb jij het niet helemaal door.

 :-\


GN-5159

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 355
  • Zie Disclaimer onderaan
Reactie #34 Gepost op: 13 augustus 2005, 17:17:44
Weet je wat het probleem in deze situatie is! De wet is zo krom als een boomtak om het netjes uit te drukken!

Maar dan komt het volgende op deze weg mogen de automobilisten 50 rijden en het liefst rijden ze daar natuurlijk 60 en dan denkt oom agent dat ik daar met 30 km/h tussen gaat rijden! Ik dacht het niet!

Groet Ronald!

Zeker weet deze oom wel dat daar de schoen wringt! Ik zal dan ook geen BF gaan bekeuren voor 37 km/u in de bebouwde kom op de hoofdrijbaan. Ik zie ook liever dat ze met het overige verkeer mee gaan. Maar vanaf 60 km/u zijn toch echt wél rijp voor een bekeuring. Met een radarsnelheidscontrole zijn automobilisten dat met zo'n snelheid nl. ook.
DISCLAIMER: Alles is een grote leugen. Het hele leven is een leugen. Ik heb alles verzonnen, niets berust op waarheid. A


firemanr

  • Gast
Reactie #35 Gepost op: 13 augustus 2005, 17:20:43
Veilig voor jezelf he? Volgens mij heb jij het niet helemaal door.

 :-\

Ik snap wel wat Ronald bedoelt....(zal wel in de naam zitten.... ;D) Als je met 30 km/uur tussen auto's moet rijden die met 60 voorbij komen, zit je niet gerust op zo'n ding. Heb ik namelijk zelf ook meegemaakt en de mijne ging maar 50.....
Ik was persoonlijk zelf ook niet zo gelukkig met die regeling van al die scooters op de weg. :-\


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #36 Gepost op: 13 augustus 2005, 17:22:33
Nee maar goed. Over 30km/u zal ik niet snel iets zeggen. Maar krijg eens een aanrijding met 60 km/u op de scooter.  ::) :-X


Ronald Kuijpers

  • Gast
Reactie #37 Gepost op: 13 augustus 2005, 17:30:23
Veilig voor jezelf he? Volgens mij heb jij het niet helemaal door.

 :-\

Volgens mij heb jij het nog helemaal niet door ooit op een scooter gezeten? Dan begrijp je mij wel!


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #38 Gepost op: 13 augustus 2005, 17:32:11
Nee maar goed. Over 30km/u zal ik niet snel iets zeggen. Maar krijg eens een aanrijding met 60 km/u op de scooter.  ::) :-X

Van 30 km op een scooter niets zeggen? Wat zou je daar van kunnen zeggen dan?  :o

Henk


Ronald Kuijpers

  • Gast
Reactie #39 Gepost op: 13 augustus 2005, 17:33:08
Zeker weet deze oom wel dat daar de schoen wringt! Ik zal dan ook geen BF gaan bekeuren voor 37 km/u in de bebouwde kom op de hoofdrijbaan. Ik zie ook liever dat ze met het overige verkeer mee gaan. Maar vanaf 60 km/u zijn toch echt wél rijp voor een bekeuring. Met een radarsnelheidscontrole zijn automobilisten dat met zo'n snelheid nl. ook.

Na 60 km/h mogen ze van mij ook gaan schijven ja maar hoe het nu is klopt gewoon geen *** van! En dan vind ik oom agent erg matig om te gaan schijven voor 6 km tewijl hij ook weet dat dit neit werkt in de praktijk!