Plaats hier foto's van Landrover voertuigen

Auteur Topic: Plaats hier foto's van Landrover voertuigen  (gelezen 135536 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #150 Gepost op: 13 februari 2006, 20:46:03
daar er enkele mensen zijn die weigeren om imageshack te gebruiken,

ik ben op zoek naar een foto van de brandweer landrover met een tandemas (dubbele achterwielen dus) die hier ooit gestaan heeft
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #151 Gepost op: 13 februari 2006, 20:49:20
daar er enkele mensen zijn die weigeren om imageshack te gebruiken,

ik ben op zoek naar een foto van de brandweer landrover met een tandemas (dubbele achterwielen dus) die hier ooit gestaan heeft

Dat was een ambu uit Engeland toch?
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #152 Gepost op: 13 februari 2006, 20:49:52
Dat was een ambu uit Engeland toch?

nee ene brandweerwagen
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Lt. Col. Me

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,568
  • Nederland moet door!
Reactie #153 Gepost op: 13 februari 2006, 20:52:13
Landrover Defender 110 stationwagon van brandweer Haaksbergen :) ;)
Vóór het gebouw van Regio Twente in Enschede... ik heb een bijna gelijke foto van dezelfde auto op dezelfde plaats, maar dat heeft dus geen nut om te plaatsen ;)

Daar staan overigens vaak hulpverleningsvoertuigen, doordat de HulpVerleningsDienst (HVD) van Twente in dat gebouw zit. (Jaja, ik heb er stage gelopen, bij Regio ;) )
"Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts." -- Winston Churchill


Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Reactie #154 Gepost op: 13 februari 2006, 20:54:44
Klopt en in die parkeergarage die er naast zit staan ook wel vaak brandweervoertuigen :)
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!


Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Reactie #155 Gepost op: 13 februari 2006, 21:09:09
Vóór het gebouw van Regio Twente in Enschede... ik heb een bijna gelijke foto van dezelfde auto op dezelfde plaats, maar dat heeft dus geen nut om te plaatsen ;)

Daar staan overigens vaak hulpverleningsvoertuigen, doordat de HulpVerleningsDienst (HVD) van Twente in dat gebouw zit. (Jaja, ik heb er stage gelopen, bij Regio ;) )

Weet je toevallig ook of er vaste dagen zijn dat er voertuigen staan? ;)
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!


Lt. Col. Me

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,568
  • Nederland moet door!
Reactie #156 Gepost op: 14 februari 2006, 17:40:32
Klopt en in die parkeergarage die er naast zit staan ook wel vaak brandweervoertuigen :)
Klopt, de piketvoertuigen van Regio Twente en de officieren (verbindingen of zo) die ook in het gebouw zitten (formeel ook in dienst van Regio Twente als ik me niet vergis).
Weet je toevallig ook of er vaste dagen zijn dat er voertuigen staan? ;)
Ik liep stage bij WWM, en niet bij de HVD, maar volgens mij hebben ze woensdag 's morgens overleg als ik het goed heb. Kan ook zijn dat dit één keer in de maand is of zo (maar er staan ook regelmatig voertuigen op onregelmatige tijden ;) ). Vaak dezelfde voertuigen ook. Verbindingen en officieren allemaal, zowel van de ambulancedienst als van de brandweer (heb er zelfs een verbindingswagen van de ambulance uit regio Utrecht gezien). Politie zit er naast dus die parkeren achter het hek ;D
"Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts." -- Winston Churchill


louis van t

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,373
Reactie #157 Gepost op: 24 februari 2006, 16:03:21
een mooi oud reclame tekening van een Landrover 86 autospuitje met Carmichael opbouw. precies zo wagen als er nu  gerestaureerd word. plaatje pas gevonden op het internet. kan haast niet meer wachten tot hij weer geheel rijdklaar is.

[verwijderd door de beheerder ivm opschoning attachments]
Nederlands Historisch Hulpverlenings Archief


louis van t

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,373
Reactie #158 Gepost op: 24 februari 2006, 16:09:22
een geheel andere Landrover. en tevens één waarover ik een vraag heb. dit is één van een serie van 4 Landrover Shorland pantserwagens voor de Rijkspolitie. de Rijkspolitie en de koninklijke marechaussee hebben een aantal van deze wagens gebruikt op de luchthaven Schiphol. wie weet iets meer over deze wagens en wie heeft er nog foto's van. ik ben benieuwd of er nog materieel over te vinden is. trouwens de foto is een oude fabrieksfoto van de firma Short die deze wagens opbouwde.

[verwijderd door de beheerder ivm opschoning attachments]
Nederlands Historisch Hulpverlenings Archief


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #159 Gepost op: 24 februari 2006, 16:55:49
een mooi oud reclame tekening van een Landrover 86 autospuitje met Carmichael opbouw. precies zo wagen als er nu  gerestaureerd word. plaatje pas gevonden op het internet. kan haast niet meer wachten tot hij weer geheel rijdklaar is.

Leuk wagentje zeg :) Wordt deze in Nederland gerestaureerd of in het buitenland?
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s