Opbouw en prijs van LAPV (politie) voertuigen

Auteur Topic: Opbouw en prijs van LAPV (politie) voertuigen  (gelezen 18518 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

cavia

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,110
Reactie #90 Gepost op: 5 januari 2014, 19:30:32
De opbouwer van de douane auto's haalt de balken direct bij woodway vandaan...


blauwblauw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • I Love Edge
Reactie #91 Gepost op: 5 januari 2014, 20:00:46
Citaat van: LemmensSpecialVehicles link=msg=1234334 date=1388946221
Sowieso een vreemd begrip, regionale korting. Wil je me vertellen dat na een aanbesteding met een uniform product, deelnemende partijen in Groningen voor hetzelfde product, een andere prijs betalen dan de betreffende dienst in Maastricht? Het wordt steeds fraaier zo....
Er zijn nog korpsen met eigen werkplaatsen, dit zijn geen Honac service partners maar eigen opererende werkplaatsen met politie medewerkers. Regio's met zo'n werkplaats behoeven dus minder dienstverlening van Honac omdat bijvoorbeeld de afbouw,reparaties opslag van daksets in eigenbeheer gebeurd en niet door Honac.

Citaat van: LemmensSpecialVehicles link=msg=1234334 date=1388946221
Recentelijk trouwens ook aangetoond met een productaanvraag voor ombouw van een Voertuig, waar W&G, Marelko/TMCS en ik aan heb meegedaan.  En ja, er zit een danig verschil tussen de offertes, dat naar mijn mening het bedrag van 2700 euro niet uit de lucht gegrepen is. Ik zal vragen, of in overleg met de klant, deze offertes hier gepubliceerd mogen worden.
Aardig aangeboden van je MAAR zolang we de kosten niet weten van een Honac opbouw kunnen we tig offertes van concurrenten hier plaatsen maar dan weten we toch nooit of Honac duurder of goedkoper is? Nogmaals mijn vraag, kunnen de mensen die dus beweren dat Honac 2700,- duurder is per dakset  mij dan in eerste instantie eens vertellen wat de huidige Politie Freedom Touran Noodhulp setup kost?

Sorry maar dat de prijs daarvan bij jou bekend is maar die je vervolgens hier niet bekend wilt maken overtuigd mij niet echt. Sterker nog als je kunt aantonen dat jij zelf of andere goedkoper zijn dan Honac is toch reden te meer om dat bekend te maken.


klf grimmenstein markt

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,001
  • De enige particuliere bepakte VW LT brandweerbus
    • KLF Grimmenstein markt
Reactie #92 Gepost op: 5 januari 2014, 20:11:28
@blauwblauw, even een wob procedure er op loslaten en je gegevens komen boven water. Volgens mij is het ministerie van justitie gewoon verplicht om dit soort zaken indien gevraagd openbaar te maken...
Eigenaar van het voormalige KLF Grimmenstein markt http://www.vwbrandweerbus.nl Namens Perfact-group werkvoorbereider bij stadsverwarming Purmerend


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #93 Gepost op: 5 januari 2014, 20:33:56
Citaat van: blauwblauw link=msg=1234352 date=1388948446
Er zijn nog korpsen met eigen werkplaatsen, dit zijn geen Honac service partners maar eigen opererende werkplaatsen met politie medewerkers.

Nu zeggen ze bij ons heel wat anders. Ze zijn officieel HONAC servicepunt en ook hebben ook een officieël PON dealerschap(lees gecertificeerd onderhoudspunt)


blauwblauw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • I Love Edge
Reactie #94 Gepost op: 5 januari 2014, 21:56:43
Citaat van: dielangemotormuis link=msg=1234367 date=1388950436
Nu zeggen ze bij ons heel wat anders. Ze zijn officieel HONAC servicepunt en ook hebben ook een officieël PON dealerschap(lees gecertificeerd onderhoudspunt)

Wat ik bedoel te zeggen is dat dit geen service partners zijn in de zin van een lokale opbouwer die in opdracht van Honac reparaties/onderhoud verleend aan hun daksets zoals bijvoorbeeld de firma Comsec of radio Holland....Maar dat dit zelf opereerde politie garages zijn met eigen medewerkers die het vrij staat onderhoud te plegen aan welke dakset dan ook, dus voor Amsterdam zullen dit naast de Freedoms ook nog de Vista's zijn die op de bussen zitten. En stel er is iets kapot of moet er iets vervangen worden kan dit in eigenbeheer en hoef de auto niet terug naar Apeldoorn wat bij heel veel andere regio's zonder eigen garage wel de praktijk is.