06-06-2014 Kinderbeestfeest 2014 (Dreamnight at Artis) Amsterdam (NH)

Auteur Topic: 06-06-2014 Kinderbeestfeest 2014 (Dreamnight at Artis) Amsterdam (NH)  (gelezen 213921 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Ik zou contact opnemen met het KBF zelf, en niet het WKZ. Het KBF organiseert, het WKZ levert enkel patientjes.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,046
    • Harm Infra Transport
psst Dinozzo.... wat zou de auto uit jouw avatar toch mooi zijn in een route O0
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


klf grimmenstein markt

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,001
  • De enige particuliere bepakte VW LT brandweerbus
    • KLF Grimmenstein markt
Citaat van: DiNozzo link=msg=1271647 date=1401393650
Ik zou contact opnemen met het KBF zelf, en niet het WKZ. Het KBF organiseert, het WKZ levert enkel patientjes.

Volgens mij, en de website van het KBF (niet te verwarren met de FBpagina) zit het WKZ Utrecht helemaal niet in het "pakket" van het KBF.

We hangen in dit topic natuurlijk erg aan het KBF maar we moeten niet vergeten dat andere parken ook deelnemen aan het totale plaatje "Dreamnight at the zoo"

KBF / Artis heeft alleen een speciaal plekje in deze internationale feestavond door alle gasten op een hun eigen wijze op te halen bij de instellingen, het zou zo maar kunnen dat het WKZ Utrecht "zaken doet" met Dierenpark Amersfoort of met Walibi

Wat dan gelijk weer betekent dat alle deelnemers aan het totale dreamnight project toppers zijn en wij in de mooie omstandigheid verkeren om aan een van deze avonden een extra mooi tintje te kunnen geven.
Eigenaar van het voormalige KLF Grimmenstein markt http://www.vwbrandweerbus.nl Namens Perfact-group werkvoorbereider bij stadsverwarming Purmerend


Gast

  • Gast
Blijdorp houdt het bijvoorbeeld één week later, op 13 juni en voor zover ik mij kan herinneren doet ook Burgers' Zoo op de één of andere manier hieraan mee. Ook het Dolfinarium houdt een eigen "Dreamnight".


klf grimmenstein markt

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,001
  • De enige particuliere bepakte VW LT brandweerbus
    • KLF Grimmenstein markt
http://www.dreamnightatthezoo.nl/Dutch/index_NL.htm

staan alle deelnemers wereldwijd
eerst alle dierenparken en onder aan de lijst alle niet dierenparken en dat varieert van circus Herman Renz tot een restaurant
Eigenaar van het voormalige KLF Grimmenstein markt http://www.vwbrandweerbus.nl Namens Perfact-group werkvoorbereider bij stadsverwarming Purmerend


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Helaas, in verband met familieomstandigheden heb ik mij moeten afmelden voor KBF. Ik moet keuzes maken en hoewel het KBF voor mij heel belangrijk is, is de omstandigheid nog belangrijker. Gelukkig heb ik een vervanger gevonden waardoor er geen voertuig minder in de stoet is en alle kinderen mee kunnen.

Volgend jaar zeker weer van de partij :)
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


klf grimmenstein markt

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,001
  • De enige particuliere bepakte VW LT brandweerbus
    • KLF Grimmenstein markt
moeten we je sterkte wensen of is het niet zó erg.

Jammer maar het is niet anders en je hebt het netjes opgelost O0
Eigenaar van het voormalige KLF Grimmenstein markt http://www.vwbrandweerbus.nl Namens Perfact-group werkvoorbereider bij stadsverwarming Purmerend


Martijn Slotboom

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,279
  • Laten we het gezellig houden op het forum
Mijne heren/dames

Is er mogelijk een poster beschikbaar ( A4 formaat ) met de tijden die ik op mijn werk kan ophangen omdat er veel chauffeurs in amsterdam rijden/wonen


Alvast bedankt


Ps.

op de website heb ik niks kunnen vinden


HAP-14

  • Huisartsenchauffeur
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 169

Mijne heren/dames

Is er mogelijk een poster beschikbaar ( A4 formaat ) met de tijden die ik op mijn werk kan ophangen omdat er veel chauffeurs in amsterdam rijden/wonen


Alvast bedankt


Ps.

op de website heb ik niks kunnen vinden

Op de website van AT5 stond een persbericht over het kinderbeestfeest met waarschijnlijk de informatie die jij zoekt.

http://m.at5.nl/artikelen/128524/sirenes-en-zwaailichten-voor-zieke-kinderen-dit-jaar-op-6-juni
Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Citaat van: klf grimmenstein markt link=msg=1271814 date=1401469245
moeten we je sterkte wensen of is het niet zó erg.

Nee dat verwacht ik niet, mijn oudste heeft een aantal belangrijke onderzoeken gehad en die uitslagen willen ze mededelen. Het was belangrijk dat beide ouders en twee artsen aanwezig waren. Na lang zoeken was de middag van 6 juni echt de enige datum dat we allemaal konden.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein