On-board video's van Nederlandse hulpverleningsvoertuigen

Auteur Topic: On-board video's van Nederlandse hulpverleningsvoertuigen  (gelezen 770822 keer)

0 gebruikers (en 16 gasten bekijken dit topic.

Joris

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,491
Reactie #1600 Gepost op: 10 juni 2013, 19:42:33
Nee, inderdaad. Ga een probleem maken over het feit dat er bij de chauffeur geen gordel te zien is inderdaad. Slim, scoor je echt punten mee en werk je bureaucratie helemaal niet in de hand!  O0 Filmpjes worden niet gepost om negatieve reacties uit te lokken maar om een beeld te schetsen van hoe een prio 1-rit eruitziet en eventueel verkeersgebruikers iets mee te geven van hoe het er tijdens zo'n rit aan toe gaat.

Als je alleen op zoek bent naar dingen die niet horen, niet kloppen of niet kunnen: kijk dan niet. Of anders gezegd: laat vooral door middel van een filmpje zien hoe jij het beter denkt te kunnen, we zijn hier immers om van elkaar te leren en om niet op elkaar te zeuren.

Joris
343, never forget.


VKRC

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 670
    • www.DeVerkeersregelaarsCentrale.nl
Reactie #1601 Gepost op: 10 juni 2013, 19:49:46
Nee, inderdaad. Ga een probleem maken over het feit dat er op een forum discussies ontstaan inderdaad. Slim, scoor je echt punten mee en werk je bureaucratie helemaal niet in de hand!


Citaat
Als je alleen op zoek bent naar dingen die niet horen, niet kloppen of niet kunnen: kijk dan niet. Of anders gezegd: laat vooral door middel van een filmpje zien hoe jij het beter denkt te kunnen, we zijn hier immers om van elkaar te leren en om niet op elkaar te zeuren.
Laten we inderdaad alleen maar goede dingen van elkaar zeggen.....trouwens, wat heb je een enig brandweershirt aan vandaag, staat je goed.  0098

We zijn hier als hulpverleners en geintreseerde in de hulpverlening bij elkaar....dan hoeven we toch niet alleen zoete koekjes te bakken.....Als je weet wat wij al over ons heen gekregen hebben....en vond ik dat negatief? Nee, het zet me wel aan het denken en versterkt mijn mening of geeft mij advies.
als ik vind dat op het filmpje de auto te hard over een kruising gaat, wil ik dat kunnen zeggen, puur om die discussie te krijgen....want juist die grens en verschillende meningen maken het leuk....
En de gordel, misschien was daar wel een reden voor....of denkt diegene nu van....."Stom, hoe had ik dat kunnen laten gebeuren."

Maar IK ga mijn mond niet houden, en hoop dat JIJ en ANDERE dat ook niet doen....want anders is bureaucratie inderdaad een feit.

.....rust..
De Verkeersregelaars Centrale | [url=http://www.deverkeersregelaarscentrale.nl/vacat


Marrk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 327
Reactie #1602 Gepost op: 10 juni 2013, 19:59:40
Pffff... Wat een ouwelullengezeik! Lijkt wel het BMW-forum ;D


Bert65

  • Heden vervoersbranche, voorheen medewerker Dierenambulance
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,998
Reactie #1603 Gepost op: 10 juni 2013, 20:02:01
We zijn hier als hulpverleners en geintreseerde in de hulpverlening bij elkaar....dan hoeven we toch niet alleen zoete koekjes te bakken.....

Maar IK ga mijn mond niet houden, en hoop dat JIJ en ANDERE dat ook niet doen....want anders is bureaucratie inderdaad een feit.

+1. Ik had het graag zelf zo geschreven maar je was mij voor.


Jos v L

  • Dbbo ministerie van defensie & vrijwilliger Brwzl
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,663
    • Brandweer Zuid-Limburg - Team FVT
Reactie #1604 Gepost op: 10 juni 2013, 20:19:46
Citaat van: Bert65 link=msg=1172198 date=1370887321
+1. Ik had het graag zelf zo geschreven maar je was mij voor.

Valt me op dat vooral niet hulpverleners of secundaire hulp/dienstverleners die nog nooit een prio 1 rit hebben gereden altijd wat te zeuren hebben....
Verbeter de wereld en begin bij jezelf!

Fijne avond!
Al mijn bijdragen op het forum zijn volledig op persoonlijke titel.


Marrk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 327
Reactie #1605 Gepost op: 10 juni 2013, 20:20:54
Citaat van: Jos v L link=msg=1172204 date=1370888386
Valt me op dat vooral niet hulpverleners of secundaire hulp/dienstverleners die nog nooit een prio 1 rit hebben gereden altijd wat te zeuren hebben....
Verbeter de wereld en begin bij jezelf!

Fijne avond!

+1 ;)


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #1606 Gepost op: 10 juni 2013, 20:21:28
Goed, en voordat we nog verder gaan in deze discussie, back on topic aub.
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


jeffrey010

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 604
Reactie #1607 Gepost op: 3 augustus 2013, 19:04:07
Een filmpje van de reddingsbrigade Den Haag, die prio 1 over het strand rijden naar een onwelwording  

Reddingsbrigade Den Haag - Prio 1 rit op strand tijdens oefenavond
Met Vriendelijke Groet.....


CopVR3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,194
Reactie #1608 Gepost op: 7 augustus 2013, 17:55:48
Wat voor terreinwagen is dit?


Rewind

  • HV-geïnteresseerde
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 122
Reactie #1609 Gepost op: 7 augustus 2013, 21:18:35
Waarschijnlijk een Mitsubishi:
Citaat van: Haageneesch link=msg=1168599 date=1370034154


Dienst: HVRB (Haagse Vrijwillige ReddingsBrigade)
Standplaats: Den Haag
Roepnummer: DHG 2.10
Kenteken: 9-VZV-13
Soort voertuig: Strandvoertuig
Merk & type: Mitsubishi L200