GRIP 3 Grote hulpverlening (Monstertruck in publiek) Stationsstraat - Haaksbergen 28-09-2014

Auteur Topic: GRIP 3 Grote hulpverlening (Monstertruck in publiek) Stationsstraat - Haaksbergen 28-09-2014  (gelezen 119211 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

klf grimmenstein markt

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,001
  • De enige particuliere bepakte VW LT brandweerbus
    • KLF Grimmenstein markt
Citaat van: Jims link=msg=1298807 date=1411917589
Politiehelikopter ‏@PolitieheliNL
De #POLICE06 assiteert de hulpdiensten in #Haaksbergen met beelden vanuit de lucht. #politieheli

Dit zal vast en zeker een bedoeling hebben maar ik kan me er niets bij voorstellen...
Is dit bijvoorbeeld om de omgeving te scannen op mogelijk aanrijd routes of problemen op aanrijd routes zodat vanuit de heli alternatieven kunnen worden aangegeven ???

Verder wens ik alle betrokkenen enorm veel sterkte uiteraard alle respect voor de dienders en vkr's die de routes vrijhouden ook zij zijn een onmisbare schakel in een snelle hulpverlening
Eigenaar van het voormalige KLF Grimmenstein markt http://www.vwbrandweerbus.nl Namens Perfact-group werkvoorbereider bij stadsverwarming Purmerend


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Citaat van: klf grimmenstein markt link=msg=1298813 date=1411917757
Dit zal vast en zeker een bedoeling hebben maar ik kan me er niets bij voorstellen...
Is dit bijvoorbeeld om de omgeving te scannen op mogelijk aanrijd routes of problemen op aanrijd routes zodat vanuit de heli alternatieven kunnen worden aangegeven ???
Ook, en hoe naar ook... Er moet toch een onderzoek volgen naar de oorzaak. De heli kan zorgen voor goede overzichtsfoto's.
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


gebruiker0401206

  • Gast
Leest politie Twente hier mee? Zo niet, kan iemand een berichtje die kant op doen en attenderen op dit topic? Politie zal naderhand graag beelden willen opvragen en hier staan ze redelijk gegroepeerd, in verband met toedracht van het ongeval.

Is maar een tip.

Sterkte aan alle mensen op het terrein, zowel slachtoffers als hulpverleners...lijkt me verschrikkelijk om mee te maken....


dongkim

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 38
Citaat van: LemmensSpecialVehicles link=msg=1298815 date=1411917889
Leest politie Twente hier mee? Zo niet, kan iemand een berichtje die kant op doen en attenderen op dit topic? Politie zal naderhand graag beelden willen opvragen en hier staan ze redelijk gegroepeerd, in verband met toedracht van het ongeval.

Is maar een tip.

Sterkte aan alle mensen op het terrein, zowel slachtoffers als hulpverleners...lijkt me verschrikkelijk om mee te maken....

De politie zal vanzelf getuigen gaan horen en een oproep doen om filmpjes aan de politie te geven. Maak je hier geen zorgen over  :)


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Nog meer beelden, vanuit de hoek waar de aanrijding ongeveer plaats vond.

Kan als schokkend worden ervaren!
https://www.facebook.com/video.php?v=704714619611936
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


honderd

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,836
    • honderd
Citaat van: dongkim link=msg=1298816 date=1411918062
De politie zal vanzelf getuigen gaan horen en een oproep doen om filmpjes aan de politie te geven. Maak je hier geen zorgen over  :)

Niet alleen een oproep, maar de politie zal zelf ook naar deze filmpjes zoeken. En dat zullen erg veel filmpjes zijn. Dit was, als ik het langere filmpje bekijk een soort 'hoofdact' van de monstertruck, wat veel mensen dus hebben gefilmd.

Ben wel heel erg benieuwd naar de vergunning van dit evenement, en waarom dit als veilig gezien wordt.
Mighty fine only gets you somewhere half the time.


riromic

  • bhv
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,409
rtvoost meld nu 3 doden  :'(


Hoguhugo

  • Cameraman HPM/NOS | Geluidsman | Editor
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,221
Citaat van: honderd link=msg=1298818 date=1411918387
Niet alleen een oproep, maar de politie zal zelf ook naar deze filmpjes zoeken. En dat zullen erg veel filmpjes zijn. Dit was, als ik het langere filmpje bekijk een soort 'hoofdact' van de monstertruck, wat veel mensen dus hebben gefilmd.

Ben wel heel erg benieuwd naar de vergunning van dit evenement, en waarom dit als veilig gezien wordt.

Ik tel een hoop filmende fototoestellen/telefoons op 't filmpje van Sternet.
Volg mij ook op twitter: @hoguhugo


Job45

  • EHBO - VPK
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 367
Weg tussen Haaksbergen en Enschede is volledig afgesloten.

Sanquin reed net prio1 over de A35, ik vermoed richting het medisch spectrum Twente.
Al mijn bijdragen op het forum zijn volledig op eigen titel.


Jims

  • o.a. Centralist GMK
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,981
Inzet Mobiele Eenheid:

Luke Beens ‏@LukeBNV
De @Politie Heeft inmiddels de Mobiele eenheid ingezet in #Haaksbergen. Op deze manier kan snel veel mankracht geregeld worden.
If you can dream it, you can do it.