Materieel spreidingsplan : Brandweer Twente bezuinigt acht ton en stoot negentien voertuigen af

Auteur Topic: Materieel spreidingsplan : Brandweer Twente bezuinigt acht ton en stoot negentien voertuigen af  (gelezen 87362 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

tygerpower

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 543
Citaat van: DeMassel link=msg=1437285 date=1468739888
Zie officiële site van de brw Tubbergen.
Daar staat die nu bij de oude voertuigen
http://brandweertubbergen.nl/voertuigen.htm

De MSA staat er nog wel als huidig

ja die site ken ik wel.  die is voor kort bijgewerkt.  ik ga er binnenkort toch naartoe zal ik het wel navragen.

als de MSA wel blijft dan zal deze door de DB 2401 getrokken worden


EMG Fotografie

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 113
    • EMG Fotografie
Vanaf september gaat de 05-3561 in dienst, het voertuig staat er nu voor opleiding van de manschappen. De huidige bus (05-3581) + msa (05-3561) gaan volgens de eerste geruchten stroom naar Denekamp (vanaf september), dit had mijn bron vernomen, maar wist niet of het door zou gaan.

In de tank zit 7000 liter water. De Haakarmwagen is de oude 05-3082 Almelo, en de container heeft hiervoor op troned gestaan.


Foto: 112 Twenterand
EMGFotografie.nl ~ Canon 5DmkIII & 7D ~ @EMGFotografie


EMG Fotografie

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 113
    • EMG Fotografie
Sinds enkele weken is de 05-2461 Tankwagen brandweer Tubbergen in dienst. De tankwagen is bij de grote brand in Denekamp al opgeroepen, de WTS500 voorheen de 05-2461 is nu de 05-2462 geworden. Tevens is de informatie op de website van brandweer Tubbergen niet correct, vanuit het korps heb ik vernomen dat het voertuig in eerste instantie nog gewoon in dienst blijft onder het nieuwe roepnummer 05-2462.

De 05-2461 (Tankwagen) heeft een tankinhoud van 17.000 liter water, de pomp is weggewerkt aan de bijrijderszijde onder plaat. Het voertuig heeft eerst enkele jaren dienst gedaan op Hengelo Centrum met het roepnummer 05-1161.



EMGFotografie.nl ~ Canon 5DmkIII & 7D ~ @EMGFotografie


Herbert1971

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 148
Mooie foto.Net zoals je die van Korps Nijverdal (voor het pand van Nijverdal ten Cate) ook mooi gemaakt hebt.Of was je dat niet? Ik meen namelijk dat ik op FB je naam bij de foto zag staan.


tygerpower

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 543
Citaat van: Herbert1971 link=msg=1438767 date=1469479567
Mooie foto.Net zoals je die van Korps Nijverdal (voor het pand van Nijverdal ten Cate) ook mooi gemaakt hebt.Of was je dat niet? Ik meen namelijk dat ik op FB je naam bij de foto zag staan.

Idd die korpsfoto van Korps Nijverdal was erg goed gemaakt.


EMG Fotografie

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 113
    • EMG Fotografie
Citaat van: Herbert1971 link=msg=1438767 date=1469479567
Mooie foto.Net zoals je die van Korps Nijverdal (voor het pand van Nijverdal ten Cate) ook mooi gemaakt hebt.Of was je dat niet? Ik meen namelijk dat ik op FB je naam bij de foto zag staan.

Ja klopt die komt ook uit mijn hand! ;)
EMGFotografie.nl ~ Canon 5DmkIII & 7D ~ @EMGFotografie


DeMassel

  • Uitvoeringsbegeleider/Vakman verkeersmaatregelen
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 633
  • Bordenslepende AED'er
    • Fautoograaf
. Tevens is de informatie op de website van brandweer Tubbergen niet correct, vanuit het korps heb ik vernomen dat het voertuig in eerste instantie nog gewoon in dienst blijft onder het nieuwe roepnummer 05-2462.
De website wordt onderhouden door een van de brandweermannen zelf van de BRW Tubbergen.

Leuke verwarring zo
-Uitvoeringsbegeleider bij Traffic Service Nederland & Hobbyfotograaf -AED-bediener / Reanimator / BHV


EMG Fotografie

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 113
    • EMG Fotografie
Citaat van: DeMassel link=msg=1438851 date=1469541176
De website wordt onderhouden door een van de brandweermannen zelf van de BRW Tubbergen.

Leuke verwarring zo

Word door een oud brandweerman van het korps onderhouden, de brandweerman is nu werkzaam bij een ander korps in de regio. Vandaar dat er sneller wat fout kan gaan ;)
EMGFotografie.nl ~ Canon 5DmkIII & 7D ~ @EMGFotografie


Herbert1971

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 148
Citaat van: EMG Fotografie link=msg=1438772 date=1469480968
Ja klopt die komt ook uit mijn hand! ;)

 O0


EMG Fotografie

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 113
    • EMG Fotografie
Inmiddels zijn de twee nieuwe waterongevallenvoertuig voertuigen van brandweer Twente al enige tijd geleden geleverd, de korpsen Hengelo en Almelo oefenen beide met het voertuig. Wanneer de voertuigen officieel in dienst komen is mij niet bekend.



EMGFotografie.nl ~ Canon 5DmkIII & 7D ~ @EMGFotografie