Demonstratie Koerden - Den Haag 10-10-2014

Auteur Topic: Demonstratie Koerden - Den Haag 10-10-2014  (gelezen 2662 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

RAdeR

  • Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 14,616
Gepost op: 10 oktober 2014, 12:55:15
Koerden gaan vrijdag opnieuw massaal de straat op in Den Haag
DEN HAAG - Koerden gaan vrijdag opnieuw massaal de straat op in Den Haag. De Koerdische Arbeidersvereniging (KAV) wil vrijdagmiddag in de Haagse binnenstad met tenminste ‘enige honderden Koerden’ protesteren tegen IS. Ook willen ze dat de Nederlandse overheid meer gaat doen in de strijd tegen IS en dat kenbaar maken. ‘Het kunnen ook wel duizenden demonstranten worden’, zegt de KAV.




RAdeR

  • Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 14,616


AVN

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 227
Reactie #2 Gepost op: 10 oktober 2014, 14:00:54
Ik vraag me af waarom dit topic geopend is. Demonstraties (waar op zich niets mis mee is) komen wel vaker voor in Den Haag. En zonder dat dit hulpverlenings gerelateerd is.

Verwacht de topicstarter nu iets anders ?


Diamondback

  • is BHV-er/ EHBO-er. was HBT-er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,427
  • Diamondback, verslaafd aan Colt en de brandweer!
Reactie #3 Gepost op: 10 oktober 2014, 14:02:39
Gezien de voorgeschiedenis zou ik dit topic even laten staan. Het verleden is geen garantie voor de toekomst, maar het is wel een dingetje... alsubegrijptwatikbedoel...


p2Elst

  • IVK-er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,251
Reactie #4 Gepost op: 10 oktober 2014, 14:04:05
Citaat van: AVN link=msg=1301112 date=1412942454
Ik vraag me af waarom dit topic geopend is. Demonstraties (waar op zich niets mis mee is) komen wel vaker voor in Den Haag. En zonder dat dit hulpverlenings gerelateerd is.

Verwacht de topicstarter nu iets anders ?

Dit is zeker wel een hulpverlenings gerelateerd topic. Een opkomst van zeker 1000 man betekent dat er crowdmanagement plaats moet vinden mochten er ongeregeldheden gebeuren. En zoals DB zegt er is in het verleden al genoeg gebeurd tijdens demonstraties


JJ75

  • Geinteresseerde kritische burger, en weer BHV'er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,833
Reactie #5 Gepost op: 10 oktober 2014, 14:25:58
Citaat van: p2Elst link=msg=1301115 date=1412942645
Dit is zeker wel een hulpverlenings gerelateerd topic. Een opkomst van zeker 1000 man betekent dat er crowdmanagement plaats moet vinden mochten er ongeregeldheden gebeuren. En zoals DB zegt er is in het verleden al genoeg gebeurd tijdens demonstraties
Dan verdient iedere grote demonstratie een eigen topic. Ik ben of voor een algemeen topic over crowdmanagement bij demonstraties of voor verplaatsing naar uit de media of weg ermee.


Hulpverleningsforum

  • Forum Moderator
  • Senior gebruiker
  • *****
  • Berichten: 1,057
    • HVforumNL
Reactie #6 Gepost op: 10 oktober 2014, 14:29:52
Gaarne het onderwerp hier houden op: Demonstratie Koerden in Den Haag. Vragen over het hoe en waarom dit item een eigen topic heeft gekregen op het forum kunnen via PM of de meldknop gemeld worden. Verder berichten hierover zijn offtopic en worden verwijderd.

Bij voorbaat dank.


RAdeR

  • Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 14,616
Reactie #7 Gepost op: 10 oktober 2014, 14:38:01
Maarten Brakema @Abrakemabra
Aan de demonstratie doen ongeveer 200 mensen mee. Ze staan nu nog op het Malieveld in Den Haag. #omroepwest pic.twitter.com/F3J9o5e2Kn
2:24pm · 10 Oct 2014




JJ75

  • Geinteresseerde kritische burger, en weer BHV'er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,833
Reactie #9 Gepost op: 14 oktober 2014, 11:20:51
De demonstratie is probleemloos verlopen.