Weet iemand waar ik epauletten kan vinden van de HTV - Politie opleiding?

Auteur Topic: Weet iemand waar ik epauletten kan vinden van de HTV - Politie opleiding?  (gelezen 24959 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

HTVP Amersfoort

  • Aspirant hoofdagent Politie eenheid Midden Nederland, ex Marechaussee,
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 58


Dat zijn deze epauletten. Ik begrijp dus dat ze niet bij alle opleidingen hetzelfde zijn, of dat ze er überhaupt zijn?
Alles wat ik zeg is mijn mening en is niet te koppelen aan een organisatie.


SpaX

  • Handhaver Openbare Ruimte (Domein 1), DHW controleur, Student IV
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 196
De stagiaires die bij ons meelopen hebben geen epauletten. Dit is per school verschillend.
Al mijn berichten zijn op persoonlijke titel en kunnen nooit op welke wijze dan ook in verband worden gebracht met de mening van mijn (vroegere) werkg


KevinK

  • Aspirant hoofdagent Amsterdam 1441
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 83
  • Assumption is the mother of all fuckups
Ik heb geen epauletten op het uniform zitten, welke ik draag op zowel school als op mijn stages.

De linken hieronder bevatten de polo en worker, welke ik in mijn vorige bericht heb genoemd, welke het ROC te Amsterdam zijn HTV-P'ers laat dragen:

http://roc.moc-bedrijfskleding.nl/index.php/roc-veiligheidscollege/toezicht-veiligheid-studenten/biker-shirt-korte-mouw-blauw-zwart.html#

http://webshop.moc-bedrijfskleding.nl/index.php/uniformering/beveiliging-bewaking/pantalon-s-broeken/worker-cordura-zwart-grijs.html#
Solliciatie Hoofdagent vanuit HTV-P - Amsterdam


HTVP Amersfoort

  • Aspirant hoofdagent Politie eenheid Midden Nederland, ex Marechaussee,
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 58
Ik vind persoonlijk jullie uniform, functioneler en mooier. Wij lopen nog met de pantalon en de witte blouse.. Straalt natuurlijk zeker wat uit, maar persoonlijk zou ik gaan voor de kleding van jullie!
Alles wat ik zeg is mijn mening en is niet te koppelen aan een organisatie.


HTVP Amersfoort

  • Aspirant hoofdagent Politie eenheid Midden Nederland, ex Marechaussee,
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 58
Citaat van: SpaX link=msg=1303995 date=1414157457
De stagiaires die bij ons meelopen hebben geen epauletten. Dit is per school verschillend.

Oke goed om te weten! Dan ga ik in ieder geval kijken of ik via school wat kan regelen. Zal via deze weg dan niet gaan lukken.
Alles wat ik zeg is mijn mening en is niet te koppelen aan een organisatie.


KevinK

  • Aspirant hoofdagent Amsterdam 1441
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 83
  • Assumption is the mother of all fuckups
Citaat van: HTVP Amersfoort link=msg=1305748 date=1414873701
Ik vind persoonlijk jullie uniform, functioneler en mooier. Wij lopen nog met de pantalon en de witte blouse.. Straalt natuurlijk zeker wat uit, maar persoonlijk zou ik gaan voor de kleding van jullie!

Daar ben ik absoluut over eens.

 Het enige nadeel aan het uniform, welke ik draag, is dat er op de linkermouw en ter hoogte van de rechterbroekzak een redelijk groot logo van het ROC zit. Voel me soms net een wandelend reclamebord. En tijdens stages heeft dit ook effect op je uitstraling en de manier waarop de burger naar je kijkt,, aangezien merendeel van de burger het ROC kent als een school.

Die epauletten, met het woord politie erop, werken wat dat betreft denk ik een stuk beter als een sticker van het ROC.
Solliciatie Hoofdagent vanuit HTV-P - Amsterdam


HTVP Amersfoort

  • Aspirant hoofdagent Politie eenheid Midden Nederland, ex Marechaussee,
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 58
Citaat van: KevinK link=msg=1305811 date=1414923576
Daar ben ik absoluut over eens.

 Het enige nadeel aan het uniform, welke ik draag, is dat er op de linkermouw en ter hoogte van de rechterbroekzak een redelijk groot logo van het ROC zit. Voel me soms net een wandelend reclamebord. En tijdens stages heeft dit ook effect op je uitstraling en de manier waarop de burger naar je kijkt,, aangezien merendeel van de burger het ROC kent als een school.

Die epauletten, met het woord politie erop, werken wat dat betreft denk ik een stuk beter als een sticker van het ROC.

En hier geef ik jou weer gelijk in. Ik moet wel zeggen dat het positieve kanten heeft maar ook negatieve. Mensen zien ons op het eerste gezicht als volwaardig politieagent en dit wordt dus ook van je verwacht. Als je dus iets van een school logo hebt is het wel duidelijk dat je een student bent, schept denk ik wel andere verwachtingen.

Maar ik snap zeer zeker wat je bedoelt qua de epauletten!
Alles wat ik zeg is mijn mening en is niet te koppelen aan een organisatie.


KevinK

  • Aspirant hoofdagent Amsterdam 1441
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 83
  • Assumption is the mother of all fuckups
Citaat van: HTVP Amersfoort link=msg=1305912 date=1414959182
En hier geef ik jou weer gelijk in. Ik moet wel zeggen dat het positieve kanten heeft maar ook negatieve. Mensen zien ons op het eerste gezicht als volwaardig politieagent en dit wordt dus ook van je verwacht. Als je dus iets van een school logo hebt is het wel duidelijk dat je een student bent, schept denk ik wel andere verwachtingen.

Maar ik snap zeer zeker wat je bedoelt qua de epauletten!

Correct, dit hangt allemaal af van de grote diversiteit aan situaties waarin je terecht komt. In de ene situatie ervaar ik het fijn om als ROC'er te worden aangezien, en de ander weer totaal niet.

 Sanctionerend optreden zou ik bijvoorbeeld liever in het uniform doen wat jij draagt ;)
Solliciatie Hoofdagent vanuit HTV-P - Amsterdam


Hartley

  • Medewerker Veiligheid & Service NS
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 86
Ach, toen ik in de eerste lichting HTV zat kregen we alleen zwarte polo's en een trui. Daaronder gewoon een spijkerbroek en sneakers. Dit ziet er overigens wel beter uit! Wat ze nu dragen bedoel ik dan.
Al mijn bijdragen zijn op persoonlijke titel.


HTVP Amersfoort

  • Aspirant hoofdagent Politie eenheid Midden Nederland, ex Marechaussee,
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 58
Citaat van: Hartley link=msg=1306037 date=1415028101
Ach, toen ik in de eerste lichting HTV zat kregen we alleen zwarte polo's en een trui. Daaronder gewoon een spijkerbroek en sneakers. Dit ziet er overigens wel beter uit! Wat ze nu dragen bedoel ik dan.

Als ik dat zo hoor mogen we blij zijn met wat we nu hebben..
Alles wat ik zeg is mijn mening en is niet te koppelen aan een organisatie.