GRIP 1 (kraan valt op woning bij huwelijksaanzoek) Maria Henegouwenstraat - IJsselstein 13-12-2014

Auteur Topic: GRIP 1 (kraan valt op woning bij huwelijksaanzoek) Maria Henegouwenstraat - IJsselstein 13-12-2014  (gelezen 21198 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Citaat van: DD link=msg=1314127 date=1418475827
Hoezo, die man heeft die kraan toch niet zelf bestuurd? De kraanmachinist en zijn bedrijf zijn verantwoordelijk, niet de klant natuurlijk.
Maar het is jóu huis. Ik zou ook niet meer weggaan denk ik. Althans niet direct.


Fireball

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,747
Citaat van: NikonDirk link=msg=1314128 date=1418476060
Maar het is jóu huis. Ik zou ook niet meer weggaan denk ik., Althans niet direct.

Nee, inderdaad, ik zou toch zeker willen weten dat alles netjes dicht gemaakt wordt. Als er nu een regenbui komt, heb je toch behoorlijk waterschade en dat is vervolgschade, waar de kraanmachinist moeilijker aansprakelijk voor gesteld kan worden.


zwelgje

  • Burger met bijzondere interesse in wetgeving en organisatie structuren
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,077
Volgens de NOS bevindt het gat zich in de woning van de buren. De naastgelegen woningen zijn ontruimd.

Dus als je toch al je woning niet meer in mag.... ;)
Als je niet veel onthoudt, kan je ook niet veel vergeten


Fireball

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,747
Citaat van: zwelgje link=msg=1314130 date=1418476438
Volgens de NOS bevindt het gat zich in de woning van de buren. De naastgelegen woningen zijn ontruimd.

Dus als je toch al je woning niet meer in mag.... ;)

Oh ja, dan zou ik ook maken dat ik wegkwam!!  :)


ColinC

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 379
  • Hoi =)
    • Website
Mja, ik zou er niet met een goed gevoel van vertrekken niet wetende hoe het verder gaat aflopen.

Hoe kon het de tweede keer trouwens misgaan? Op het filmpje bij NOS zie je duidelijk dat die kabel/binder hoe zoiets ook heet los schiet. How? Te zwaar?


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Citaat van: zwelgje link=msg=1314130 date=1418476438
Volgens de NOS bevindt het gat zich in de woning van de buren. De naastgelegen woningen zijn ontruimd.

Dus als je toch al je woning niet meer in mag.... ;)
Dan zou ik misschien ook wel vertrekken, al dan niet met een rotgevoel. Van de andere kant; jij bent niet verantwoordelijk voor het neerzetten/stabiliseren van de kraan.  :)


bart007

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,201
VRU Utrecht @vrutrecht  ·  52 minuten geleden
De straat bij Grip1 in #ijsselstein is voor bewoners bereikbaar. Voor berging omgevallen kraanwagen wordt plan opgesteld.
de waarheid verandert soms,  ....  maar het geloof in de waarheid niet


bart007

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,201
p2kflex
15:09:29 13-12-14GROUP-1P 2 Ass-politie Maria van Henegouwenstraat 22 IJS (GRIP: 1) Eenh: HVV571 HA516
GRIP 10709717BRW Veiligheidsregio Utrecht (Maarssen) (HA 516 + HVV 571)
GRIP 10707573BRW Veiligheidsregio Utrecht (Maarssen) (Korpsalarm)
GRIP 10707582BRW Veiligheidsregio Utrecht (Maarsseveen / Tienhoven) (Blusploeg)
de waarheid verandert soms,  ....  maar het geloof in de waarheid niet


klf grimmenstein markt

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,001
  • De enige particuliere bepakte VW LT brandweerbus
    • KLF Grimmenstein markt
Citaat van: Fireball link=msg=1314131 date=1418476584
Oh ja, dan zou ik ook maken dat ik wegkwam!!  :)

FF goed lezen in het AD, via eerder geplaatste link, het stel is vertrokken in overleg met de politie.... dus niks de benen genomen.
Eigenaar van het voormalige KLF Grimmenstein markt http://www.vwbrandweerbus.nl Namens Perfact-group werkvoorbereider bij stadsverwarming Purmerend


Fireball

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,747
Citaat van: klf grimmenstein markt link=msg=1314143 date=1418481714
FF goed lezen in het AD, via eerder geplaatste link, het stel is vertrokken in overleg met de politie.... dus niks de benen genomen.

Het was ook meer een grapje..... Ik reageerde op het bericht ervoor. De buren zullen in ieder geval niet blij zijn.