Uniform DV&O

Auteur Topic: Uniform DV&O  (gelezen 22979 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Sonic

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 277
  • Kmar/Politie geïnteresseerde
Reactie #10 Gepost op: 30 juli 2015, 14:23:45
Vandaag het nieuwe poloshirt gezien van Dv&O het zag er goed uit, leek een beetje op de Me polo met gele vlakken.
Nieuwe worker en jas hadden ze al een tijdje.

Gr


LSPD

  • Generalist GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 701
Reactie #11 Gepost op: 1 augustus 2015, 11:59:30
Citaat van: Sonic link=msg=1364490 date=1438259025
Vandaag het nieuwe poloshirt gezien van Dv&O het zag er goed uit, leek een beetje op de Me polo met gele vlakken.

Ook gezien gisteren! Helaas niet in de gelegenheid om een foto te maken, maar ziet er zeker goed uit.
Laten we zeggen dat menig burger het verschil niet zal zien met een ME'er, op afstand al helemaal.


Gadgetman

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 247
  • ...zo niet...dan tóch....
Reactie #12 Gepost op: 1 augustus 2015, 21:55:38
En niemand mekkert dat het teveel op politie lijkt? De maten waar we mee meten in dit land zijn zorgwekkend afwijkend.  8) Begrijp me goed ik heb daar persoonlijk geen problemen mee. Benieuwd naar een foto.


Sonic

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 277
  • Kmar/Politie geïnteresseerde
Reactie #13 Gepost op: 2 augustus 2015, 01:32:09
En niemand mekkert dat het teveel op politie lijkt? De maten waar we mee meten in dit land zijn zorgwekkend afwijkend.  8) Begrijp me goed ik heb daar persoonlijk geen problemen mee. Benieuwd naar een foto.
Tja er staat groot op de rug Justitie, maar goed sommige zien het verschil toch niet.

Gr


Rutger1

  • Integrale Handhaving
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 150
Reactie #14 Gepost op: 2 augustus 2015, 18:14:34
Ben benieuwd! Iemand toevallig een foto?
- Werkzaam als Integraal Handhaver (BOA domein I) - Voormalig horecaportier en HTV-P student  Al mijn uitspraken zijn op persoonlijke titel


Sonic

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 277
  • Kmar/Politie geïnteresseerde
Reactie #15 Gepost op: 8 augustus 2015, 19:03:58
Zal eens eens kijken voor een foto,  zie ze niet zo heel vaak, wat mij ook is opgevallen is dat ze dezelfde rangen dragen als de politie maar dan zilver. De een had drie strepen en de ander had er vier in het zilver.

Gr


LuukPol

  • Politie Noord-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 228
Reactie #16 Gepost op: 8 augustus 2015, 19:43:23
Ik heb ze van de week ook gezien. Lijkt op afstand erg op de ME-polo! Goh!


Gadgetman

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 247
  • ...zo niet...dan tóch....
Reactie #17 Gepost op: 8 augustus 2015, 21:45:19
Citaat van: Sonic link=msg=1366211 date=1439053438
Zal eens eens kijken voor een foto,  zie ze niet zo heel vaak, wat mij ook is opgevallen is dat ze dezelfde rangen dragen als de politie maar dan zilver. De een had drie strepen en de ander had er vier in het zilver.

Gr

Klopt ieder bestuursorgaan mag zijn eigen rangen en standen verzinnen, ook als die lijken op die van andere overheidsdiensten. Dan is de overheid weer 1 overheid......( ik weet is een centraal thema van me  8) )


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #18 Gepost op: 10 augustus 2015, 20:50:10
Citaat van: Sonic link=msg=1364856 date=1438471929
Tja er staat groot op de rug Justitie, maar goed sommige zien het verschil toch niet.

Gr

Er zijn ook handhavers die met exacte kopieën van de oude Politiejas lopen waar dan groot HANDHAVING op stond. Dat verschil werd ook niet gezien door de burger.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


bewapi

  • Aspirant Niveau 4 Noord-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 57
Reactie #19 Gepost op: 11 augustus 2015, 15:59:02
Hierbij een kleine snapshot, ik was helaas niet in de gelegenheid om het shirt uit de verpakking te halen.