Opleiding niveau 4, week 41 (oktober) 2015

Auteur Topic: Opleiding niveau 4, week 41 (oktober) 2015  (gelezen 145428 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Prio1

  • Generalist GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 547
Reactie #140 Gepost op: 3 juni 2015, 09:12:06
Bedankt allemaal !

Weet iemand hoelang het nu ongeveer duurt totdat er contact met je wordt opgenomen voor het eindgesprek?
Krijg je de informatie om je voor te bereiden daarvoor per e-mail?

Sjoerd
Mijn uitspraken kunnen nooit in verband worden gebracht met welke organisatie dan ook.


Wolfs

  • HAP, eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 387
Reactie #141 Gepost op: 3 juni 2015, 09:23:38
Citaat van: sjoerdiej link=msg=1353785 date=1433315526
Bedankt allemaal !

Weet iemand hoelang het nu ongeveer duurt totdat er contact met je wordt opgenomen voor het eindgesprek?
Krijg je de informatie om je voor te bereiden daarvoor per e-mail?

Sjoerd

Hoi Sjoerd,

Meestal nemen ze binnen een week contact met je op. In de bevestigingsmail verwijzen ze je door naar de thuiswerkopdracht. Deze kun je hier vinden: https://www.kombijdepolitie.nl/SiteCollectionDocuments/Instructie%20thuiswerkopdracht.pdf
Verder krijg je ook al per mail de formulieren voor het BGO. Die neem je dan mee naar het eindgesprek.

Groet, Wolfs
De misdaad is al georganiseerd. Nu de politie nog.


Prio1

  • Generalist GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 547
Reactie #142 Gepost op: 3 juni 2015, 21:12:00
Citaat van: Wolfs link=msg=1353786 date=1433316218
Hoi Sjoerd,

Meestal nemen ze binnen een week contact met je op. In de bevestigingsmail verwijzen ze je door naar de thuiswerkopdracht. Deze kun je hier vinden: https://www.kombijdepolitie.nl/SiteCollectionDocuments/Instructie%20thuiswerkopdracht.pdf
Verder krijg je ook al per mail de formulieren voor het BGO. Die neem je dan mee naar het eindgesprek.

Groet, Wolfs
Wolfs,

Bedankt, ik had inderdaad die thuiswerkopdracht al gelezen op de website van kombijdepolitie. Alleen wist ik niet dat letterlijk de opdracht was, aangezien er voor de rest van de selecties alleen maar voorbeelden online staan.
Ik wacht spannend het telefoontje af!
Heb jij of iemand anders (of moet jij nog ;) ) nog tips over dit gesprek ? De do's en dont's ? e050
Mijn uitspraken kunnen nooit in verband worden gebracht met welke organisatie dan ook.


Wolfs

  • HAP, eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 387
Reactie #143 Gepost op: 3 juni 2015, 21:31:12
Citaat van: sjoerdiej link=msg=1353886 date=1433358720
Wolfs,

Bedankt, ik had inderdaad die thuiswerkopdracht al gelezen op de website van kombijdepolitie. Alleen wist ik niet dat letterlijk de opdracht was, aangezien er voor de rest van de selecties alleen maar voorbeelden online staan.
Ik wacht spannend het telefoontje af!
Heb jij of iemand anders (of moet jij nog ;) ) nog tips over dit gesprek ? De do's en dont's ? e050

Graag gedaan. Ik moet zelf ook nog (16 juni).  Ik heb het gesprek vorig jaar ook gehad bij mijn selectieprocedure voor N5. Het enige wat ik je mee kan geven is de presentatie goed voorbereiden. De ene selecteur is de ander namelijk niet. Dus het gesprek kan bij iedereen anders zijn.

Ik heb begrepen dat het verloop van het huidige eindgesprek anders is dan vorig jaar. Toen werd voornamelijk ingegaan op de drijfverenvragenlijst die je ingevuld had tijdens de 3e selectiedag.
Deze heb jij waarschijnlijk niet meer gehad tijdens de selectieprocedure? Zij zullen, denk ik, nu zelf wel komen met voorbeelden om te kijken wat jou drijfveren zijn.

Wees ook tijdens dit gesprek jezelf en dan komt het denk ik wel goed!
De misdaad is al georganiseerd. Nu de politie nog.


Prio1

  • Generalist GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 547
Reactie #144 Gepost op: 4 juni 2015, 08:19:27
Citaat van: Wolfs link=msg=1353889 date=1433359872
Graag gedaan. Ik moet zelf ook nog (16 juni).  Ik heb het gesprek vorig jaar ook gehad bij mijn selectieprocedure voor N5. Het enige wat ik je mee kan geven is de presentatie goed voorbereiden. De ene selecteur is de ander namelijk niet. Dus het gesprek kan bij iedereen anders zijn.

Ik heb begrepen dat het verloop van het huidige eindgesprek anders is dan vorig jaar. Toen werd voornamelijk ingegaan op de drijfverenvragenlijst die je ingevuld had tijdens de 3e selectiedag.
Deze heb jij waarschijnlijk niet meer gehad tijdens de selectieprocedure? Zij zullen, denk ik, nu zelf wel komen met voorbeelden om te kijken wat jou drijfveren zijn.

Wees ook tijdens dit gesprek jezelf en dan komt het denk ik wel goed!

Nee ik heb inderdaad geen drijfveren vragenlijst gehad op de 3e selectie dag.
Ik ben erg benieuwd, had gehoord dat de meeste kandidaten op dit gesprek afvallen. Ik ga me gewoon ontzettend goed voorbereiden en hoop het gesprek nog voor mijn vakantie te kunnen houden. ::)
Mijn uitspraken kunnen nooit in verband worden gebracht met welke organisatie dan ook.


Schuimpie

  • Aspirant hoofdagent Eenheid Amsterdam, Vrijwilliger BrandweerAA, oud 112-journalist
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 226
Reactie #145 Gepost op: 8 juni 2015, 16:13:47
Inmiddels al keihard aan het trainen voor deel A van morgen, heb er zin in!  :)

Nou had ik met mijn huidige opleiding mijn keuze verteld van de politieacademie (ze stonden er volledig achter  O0), maar nu waren ze eigenlijk benieuwd wanneer ik (als de selectieprocedure succesvol doorlopen wordt) definitief hoor dat ik naar de opleiding ga.

Weet iemand wanneer je dat ongeveer hoort?
Mvg, Nickelas -Alle uitspraken en meningen zijn op persoonlijke titel-


Dion

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,214
Reactie #146 Gepost op: 8 juni 2015, 17:58:09
Je krijgt bij een positief resultaat van het korpsgesprek een intentie tot aanstelling. Hierna volgen nog de medische keuring en het antecedenten onderzoek. Als je deze beiden positief hebt afgerond staat er niks meer in de weg en krijg je binnen enkele weken je aanstellingsbesluit thuis gestuurd.


jimmy

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 118
Reactie #147 Gepost op: 9 juni 2015, 16:18:31
Yes! Ook ik heb deel A overleeft. En mag volgende week donderdag voor deel 3.


Glennet

  • Aspirant Hoofdagent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 55
Reactie #148 Gepost op: 9 juni 2015, 16:42:37
Inmiddels 'n week aan het wachten op de post, nog maar even geduld hebben!
Jij al wat vernomen Zenith?


Zenith

  • Sollicitant Hoofdagent
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 19
Reactie #149 Gepost op: 9 juni 2015, 18:57:58
Citaat van: Glennet link=msg=1354935 date=1433860957
Inmiddels 'n week aan het wachten op de post, nog maar even geduld hebben!
Jij al wat vernomen Zenith?

Nog steeds wachtende... :(
Sollicitant Hoofdagent Eenheid-Rotterdam