Twee doden (ouders) en zwaargewonde (kind) bij ongeval E17 - Sint-Niklaas (B) 01-08-2015

Auteur Topic: Twee doden (ouders) en zwaargewonde (kind) bij ongeval E17 - Sint-Niklaas (B) 01-08-2015  (gelezen 9499 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Leek

  • geïnteresseerde
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 10
 :'( Een zeker zwarte zaterdag. Volgens de agent in de video was de vrachtwagen net aan het optrekken toen het ongeval gebeurde. Feit is dat de auto recht achterop de vrachtwagen reed en het resultaat is bekend. Sterkte voor de nabestaanden, in het bijzonder de twee kinderen.


Vider

  • NRK, EHBO, NHT-lid, BHV'er, ex-SIGMA, ex-BRW1, ex-PAC Centralist.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 493
Citaat van: Stefan Verkerk link=msg=1364792 date=1438439686
Reist toch maar eens de vraag (en dat wordt op andere fora ook al wel besproken): in hoeverre is het überhaupt verstandig om 's nachts al te vertrekken naar de vakantiebestemming? Er werd uitgerekend dat ze vanuit hun woonplaats al minstens 2 uur onderweg moeten zijn geweest.

Dat ligt er geheel aan hoe je hierop voorbereid. Ik ben meerdere malen 's nachts naar en van mijn vakantiebestemming gereden. Ik zorgde ervoor dat ik de avond ervoor vroeg naar bed ging, zodat ik goed uitgerust ben, genoeg eten en drinken bij me hebt en goede muziek op de speakers. Ik ben dan zelf goed ontspannen en geconcentreerd aan het rijden. Elke 2-3 uur minimaal een half uur stoppen voor een plaspauze en om de benen te strekken en dan even genieten van de nachtelijke rust langs de snelweg en dan ook genieten van een mooie heldere hemel. niets mis mee. Het grote voordeel is naar mijn mening dat je geen last hebt van een brandende zon, files en vele irritaties langs en op de weg.
Een deel van het mens zijn, bestaat uit het leren om te gaan met het onverwachte, het ondergaan van nieuwe indrukken, ook als zij niet passen in jouw


Asterix 900

  • Railsector België & ex-centralist 112 België
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 915
Volgens het Belgische parket is het zo goed als zeker dat het echtpaar Marcel van der Louw en Nancy Alkemade om het leven is gekomen doordat de bestuurder in slaap is gevallen. Op camerabeelden van de autosnelweg zou te zien zijn dat de wagen langzaam van de weg afrijdt en zonder te remmen onder de vrachtwagen terechtkomt.

Afgelopen week werd België weer opgeschrikt door een ernstig ongeval met Nederlandse vakantiegangers. Gelukkig geen doden hier maar wederom een bestuurder die in slaap was gevallen ==> Beelden