Sollicitanten Hoofdagent start Oktober 2016

Auteur Topic: Sollicitanten Hoofdagent start Oktober 2016  (gelezen 214839 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Rooms

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 11
Reactie #1410 Gepost op: 31 juli 2016, 08:01:05
Citaat van: LSPD link=msg=1439670 date=1469900145
Ja, dat wist ik ook wel!
Had alleen verkeerd gelezen, en dacht dat ze t over Oost-Nederland had... Foutje   ::)

@Rooms sorry, kun je me vergeven?

Vooruit dan maar!


Daco

  • Selectie procedure voor Hoofdagent
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 13
Reactie #1411 Gepost op: 31 juli 2016, 17:27:01
Zijn er nog meerdere sollicitanten voor regio Amsterdam die ook een whatsapp groep willen maken?


Achillius

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 75
Reactie #1412 Gepost op: 31 juli 2016, 17:53:22
Ik heb aankomende week de sporttest en nu vroeg ik mij af of er nog ergens een strategie zit om er goed doorheen te komen. Of is het vanaf ronde 1 meteen vol aanzetten? Aangezien jullie het allemaal al gedaan hebben zit er wellicht een bruikbare tip tussen. Conditie app van de politie op niveau 5 al 4 keer gelopen.

En is het een beetje makkelijk om zijwaarts over de kast te gaan? Laatste keer dat ik daarvan gebruikt heb gemaakt was in mijn middelbare schooltijd 0098.


Carlos

  • Aspirant Hoofdagent Regio Limburg
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 263
Reactie #1413 Gepost op: 31 juli 2016, 18:34:33
Citaat van: Achillius link=msg=1439826 date=1469980402
Ik heb aankomende week de sporttest en nu vroeg ik mij af of er nog ergens een strategie zit om er goed doorheen te komen. Of is het vanaf ronde 1 meteen vol aanzetten? Aangezien jullie het allemaal al gedaan hebben zit er wellicht een bruikbare tip tussen. Conditie app van de politie op niveau 5 al 4 keer gelopen.

En is het een beetje makkelijk om zijwaarts over de kast te gaan? Laatste keer dat ik daarvan gebruikt heb gemaakt was in mijn middelbare schooltijd 0098.

Persoonlijk zou ik rustig aan beginnen en luisteren naar wat de begeleider zegt. Hij zegt precies of je op dat tempo het ruim gaat halen of niet. Op basis daarvan zou ik bijvoorbeeld versnellen of wat terug nemen.

Verder vindt ik dat de test vooral bestaat uit doorzettingsvermogen. Er komt een moment dat je gaat denken: "Dit gaat niet meer, ik moet nu stoppen". Op dat punt moet je juist blijven doorgaan!

En vergeet niet om adem te halen. Klinkt misschien gek, maar toen ik zelf met de medicijnballen bezig was ging ik zo snel, dat ik dat gewoon vergat haha.


Voor de rest, is de kast goed te doen. Ga alleen niet te enthusiast over de kast heen. Dit deed ik namelijk tijdens de trainingsronde en heb daardoor bijna mijn arm gebroken (viel ongelukkig en kon bijna niet eens meer starten aan de test. Arm bleek zwaar gekneusd te zijn).



Dat zijn al mijn tips die ik je kan geven, succes!  8)
Aspirant Hoofdagent Limburg  


LSPD

  • Generalist GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 701
Reactie #1414 Gepost op: 31 juli 2016, 19:16:03
Wat ik niet vaak genoeg kan meegeven als tip: de medicijnballen precies zo neerleggen als je ze opgepakt hebt.

Die dingen hebben namelijk een zwaartepunt. Als je er tijdens t rennen mee gaat draaien, heb je kans dat ie van het matje af rolt na het neerleggen, en dat kost je tijd!


Wolfs

  • HAP, eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 387
Reactie #1415 Gepost op: 1 augustus 2016, 09:46:36
Voor de HTV-ers gaat het vandaag beginnen. Ben benieuwd naar jullie eerste ervaringen.
De misdaad is al georganiseerd. Nu de politie nog.


Rienk87

  • Aspirant Hoofdagent eenheid Den Haag
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 13
Reactie #1416 Gepost op: 1 augustus 2016, 16:15:41
Medische keuring vandaag gehad, deze was positief!.
Nu alleen nog de uitslag van het BGO, hoop deze snel te krijgen!


Rasja

  • Aspirant hoofdagent Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 69
Reactie #1417 Gepost op: 1 augustus 2016, 20:13:01
Vandaag bericht gehad, officiële aanstelling binnen! 10 oktober mag ik beginnen aan de politieacademie.. Maar nu eerst ff vakantie  098uo
Heb ik eindelijk een afsluitende tekst in elkaar geknutseld, zijn er drie schroeven over... S


Sheppard

  • Aspirant Hoofdagent eenheid Limburg
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 215
Reactie #1418 Gepost op: 1 augustus 2016, 20:45:59
Citaat van: Rasja link=msg=1440026 date=1470075181
Vandaag bericht gehad, officiële aanstelling binnen! 10 oktober mag ik beginnen aan de politieacademie.. Maar nu eerst ff vakantie  098uo

Gefeliciteerd en veel plezier! Waar gaat de reis naartoe?

Ik wacht nog altijd op de uitslag van het bgo onderzoek, maar heb alle vertrouwen :)


Rasja

  • Aspirant hoofdagent Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 69
Reactie #1419 Gepost op: 1 augustus 2016, 23:25:52
Citaat van: Sheppard link=msg=1440036 date=1470077159
Gefeliciteerd en veel plezier! Waar gaat de reis naartoe?

Ik wacht nog altijd op de uitslag van het bgo onderzoek, maar heb alle vertrouwen :)

Ga naar Engeland! BGO is bij 9 vd 10 mensen altijd goed zei die meneer waarmee ik een gesprek had. Dus maak je niet te veel zorgen daarove O0
Heb ik eindelijk een afsluitende tekst in elkaar geknutseld, zijn er drie schroeven over... S