Sollicitanten Hoofdagent start Oktober 2016

Auteur Topic: Sollicitanten Hoofdagent start Oktober 2016  (gelezen 214841 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

IbrahimV

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 26
  • Sollicitant Hoofdagent Regio Rotterdam
Reactie #1420 Gepost op: 2 augustus 2016, 08:24:22
Ook ik heb zojuist de definitieve aanstelling ontvangen...

10 weken dan gaat alles eindelijk beginnen... ZIN IN!!!
Sollicitatie Hoofdagent Regio Rotterdam  


LSPD

  • Generalist GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 701
Reactie #1421 Gepost op: 2 augustus 2016, 10:32:25
Net bevestiging ontvangen voor m'n winkelafspraak... Klopt het dat daar geen kledinglijst bij zit?


Rosco P.Coltrane

  • Hoofdagent Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 230
Reactie #1422 Gepost op: 2 augustus 2016, 10:43:31
Net bevestiging ontvangen voor m'n winkelafspraak... Klopt het dat daar geen kledinglijst bij zit?
Klopt je krijgt het kleding pakket Aspirant. Oftewel alle basiskleding.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Hoofdagent Oost-Nederland


louise32

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 83
Reactie #1423 Gepost op: 2 augustus 2016, 10:52:33
Citaat van: Rasja link=msg=1440026 date=1470075181
Vandaag bericht gehad, officiële aanstelling binnen! 10 oktober mag ik beginnen aan de politieacademie.. Maar nu eerst ff vakantie  098uo

Gefeliciteerd!! Jeetje wat ben jij hard gegaan, kan me je berichtje over je eerste selectie nog herinneren haha!!
Geniet ervan, en nu in alle rust op vakantie!  098uo


Berattt

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 35
Reactie #1424 Gepost op: 2 augustus 2016, 12:12:46
Even voorstellen ,

Beetje laat hier waarschijnlijk (beter laat dan nooit  0098) ,
Ik ben Berat, heb ook gesolliciteerd voor de functie hoofdagent regio Rotterdam begin opleiding oktober, hiervoor had ik ergens in juli dacht ik voor de functie politiekundige gesolliciteerd maar had me bedacht tijdens het eindgesprek en heb ik gevraagd of ik de functie mocht veranderen naar hoofdagent. Wat bleek jammer genoeg dat het niet kon en dat de selectieprocedure zou worden beëindigd.
Nadat er weer nieuwe vacatures online kwamen gelijk gesolliciteerd voor hoofdagent en een aangepaste selectie traject gekregen.
Heb 15 juli de medische keuring gehaald en wacht ik nu op mijn laatste stap voor het huisbezoek.
  998765
Sollicitatie Hoofdagent Rotterdam


Rienk87

  • Aspirant Hoofdagent eenheid Den Haag
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 13
Reactie #1425 Gepost op: 3 augustus 2016, 08:02:46
10 oktober beginnen met de opleiding bij de eenheid Den haag!
Ben heel erg beniewd! :)

Zijn er hier nog meer mensen die bij de eenheid Den Haag de opleiding gaan doen??


LuukVenlo

  • Aspirant hoofdagent eenheid Limburg
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 16
Reactie #1426 Gepost op: 3 augustus 2016, 16:30:31
Vandaag eindelijk de uitnodiging voor de medische keuring mogen ontvangen. Wat bleek, deze e-mail was op 14 juni (!) al eens verstuurd maar er zat een spelfout in het mailadres.. Nu 8 augustus alsnog langs bij de Arbo Unie  998765
Aspirant hoofdagent Limburg


Rasja

  • Aspirant hoofdagent Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 69
Reactie #1427 Gepost op: 3 augustus 2016, 16:31:14
Citaat van: louise32 link=msg=1440207 date=1470127953
Gefeliciteerd!! Jeetje wat ben jij hard gegaan, kan me je berichtje over je eerste selectie nog herinneren haha!!
Geniet ervan, en nu in alle rust op vakantie!  098uo

Hahaha! wat ben ik blij dat ik het er allemaal op heb zitten. En inderdaad, het is heel hard gegaan. Na mijn vakantie moet ik bellen voor mijn kleding, kan niet wachten om dat uniform aan te trekken!
Heb ik eindelijk een afsluitende tekst in elkaar geknutseld, zijn er drie schroeven over... S


Carlos

  • Aspirant Hoofdagent Regio Limburg
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 263
Reactie #1428 Gepost op: 3 augustus 2016, 17:15:39
Citaat van: LuukVenlo link=msg=1440476 date=1470234631
Vandaag eindelijk de uitnodiging voor de medische keuring mogen ontvangen. Wat bleek, deze e-mail was op 14 juni (!) al eens verstuurd maar er zat een spelfout in het mailadres.. Nu 8 augustus alsnog langs bij de Arbo Unie  998765

Nou ook lekker zeg. Dan kan je inderdaad lang wachten..
Aspirant Hoofdagent Limburg  


Marklf

  • Buitengewoon Opsporings Ambtenaar domien 4
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 29
Reactie #1429 Gepost op: 3 augustus 2016, 22:14:32
Speciaal voor Wolfs en de anderen die er in geïnteresseerd zijn :)

De eerste drie dagen waren echt zo leuk! Ik heb echt de leukste baan die ik me kan dromen, maandag op onze eerste dag zijn we meteen beëdigd. Echt een speciaal moment om mee te maken, we zijn nu toch echt officieel opsporingsambtenaar! Gister hebben we de hele dag training vuurwapendragend gehad eerst over de protocollen hoe je moet om gaan met de Walter en in de middag hebben we voor het eerst geschoten, altijd leuk ;) Vandaag hadden we eerst in de ochtend uitleg over de digitale werk omgeving, dus beetje saai en vanmiddag hebben we twee uren AZV (aanhouding en zelfverdediging) dus hebben we lekker met elkaar kunnen stoeien :) Nu heb ik echter wel last van mijn oor door de knie van een collega xD Morgen hebben we eerst weer training vuurwapen dragend en daarna professioneel fit, dus ben benieuwd wat de dag ons brengt! :D