Sollicitanten Hoofdagent start Oktober 2016

Auteur Topic: Sollicitanten Hoofdagent start Oktober 2016  (gelezen 214449 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Sheppard

  • Aspirant Hoofdagent eenheid Limburg
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 215
Reactie #1210 Gepost op: 26 juni 2016, 17:54:10
Citaat van: Rosco P.Coltrane link=msg=1432178 date=1466943836
Een group app lijkt me een goed idee!
Als de mensen voor Oost Nederland hier aan mee willen doen kunnen ze hun 06 middels een PM aan mij sturen.  :D

Na-aper. Verzin je eigen ideeën  :D


Rosco P.Coltrane

  • Hoofdagent Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 230
Reactie #1211 Gepost op: 26 juni 2016, 18:51:40
Na-aper. Verzin je eigen ideeën  :D
Haha beter goed gejat dan slecht bedacht  ;)

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Hoofdagent Oost-Nederland


Sheppard

  • Aspirant Hoofdagent eenheid Limburg
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 215
Reactie #1212 Gepost op: 26 juni 2016, 19:06:13
Citaat van: Rosco P.Coltrane link=msg=1432209 date=1466959900
Haha beter goed gejat dan slecht bedacht  ;)

Helaas moet ik nu aangifte doen voor diefstal  :D


Rienk87

  • Aspirant Hoofdagent eenheid Den Haag
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 13
Reactie #1213 Gepost op: 26 juni 2016, 20:26:02
Hey Allen!

Gezellige boel hier! ;)

Ik heb gesolliciteerd als hoofdagent bij regio Haaglanden, heb woensdag a.s. Het antecedentenonderzoek en moet nog te horen krijgen wanneer ik de medische keuring moet doen.
Nu heb ik een vraag aan de mensen die de medische keuring al hebben gehad namelijk: Hoe testen ze of je kleuren kunt onderscheiden en benoemen?

Ik hoop iets van jullie te horen hoe dat precies gegaan is :)

Alvast bedankt!


LSPD

  • Generalist GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 701
Reactie #1214 Gepost op: 26 juni 2016, 22:42:48
Citaat van: Rienk87 link=msg=1432221 date=1466965562
Hey Allen!

Gezellige boel hier! ;)

Hoi Rienk, inderdaad rete gezellig hiero :P

Helaas geen idee hoe men test op kleurenblindheid, maar dat zou denk ik weinig uit moeten maken.

Kleurenblindheid valt onder het kopje van de 'visuseis'. Hierover zegt W&S: "Je kunt voordat je solliciteert deze visuseis laten controleren bij een oogarts of opticien." Dat kun je dus doen.

Ook zegt men specifiek bij kleurenblindheid: "er zijn websites om kleurenblindheid te testen". Klinkt als het goedkopere alternatief  ;D


Wat ik overigens wel apart vind, is dat bij jou het antecedentenonderzoek vóór je medische keuring komt. Politie zegt namelijk zelf dat deze screening wettelijk pas aan het eind van de selectieprocedure mag.  :-\


PS Regio Haaglanden bestaat niet meer, is met de reoganisatie opgegaan in de Eenheid Den Haag O0


Carlos

  • Aspirant Hoofdagent Regio Limburg
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 263
Reactie #1215 Gepost op: 26 juni 2016, 22:50:15
Limburg VS Oost-Nederland

 :D 8)
Aspirant Hoofdagent Limburg  


Carlos

  • Aspirant Hoofdagent Regio Limburg
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 263
Reactie #1216 Gepost op: 26 juni 2016, 22:52:59
Citaat van: Rienk87 link=msg=1432221 date=1466965562
Hey Allen!

Gezellige boel hier! ;)

Ik heb gesolliciteerd als hoofdagent bij regio Haaglanden, heb woensdag a.s. Het antecedentenonderzoek en moet nog te horen krijgen wanneer ik de medische keuring moet doen.
Nu heb ik een vraag aan de mensen die de medische keuring al hebben gehad namelijk: Hoe testen ze of je kleuren kunt onderscheiden en benoemen?

Ik hoop iets van jullie te horen hoe dat precies gegaan is :)

Alvast bedankt!

Hooi!

Nou zelf heb ik de medische keuring nog niet gehad, maar een kleurenblindheid test is meestal hetzelfde. Je krijgt of in een boek of via een beamer bijvoorbeeld een rondje te zien met daarin een getal. Dan moet jij vertellen welk getal je ziet (het rondje en het getal zijn beide een andere kleur(en) )
Aspirant Hoofdagent Limburg  


Carlos

  • Aspirant Hoofdagent Regio Limburg
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 263
Reactie #1217 Gepost op: 26 juni 2016, 22:55:31
Citaat van: LSPD link=msg=1432283 date=1466973768
Hoi Rienk, inderdaad rete gezellig hiero :P

Helaas geen idee hoe men test op kleurenblindheid, maar dat zou denk ik weinig uit moeten maken.

Kleurenblindheid valt onder het kopje van de 'visuseis'. Hierover zegt W&S: "Je kunt voordat je solliciteert deze visuseis laten controleren bij een oogarts of opticien." Dat kun je dus doen.

Ook zegt men specifiek bij kleurenblindheid: "er zijn websites om kleurenblindheid te testen". Klinkt als het goedkopere alternatief  ;D


Wat ik overigens wel apart vind, is dat bij jou het antecedentenonderzoek vóór je medische keuring komt. Politie zegt namelijk zelf dat deze screening wettelijk pas aan het eind van de selectieprocedure mag.  :-\


PS Regio Haaglanden bestaat niet meer, is met de reoganisatie opgegaan in de Eenheid Den Haag O0

Hoi LSPD

Wat je zegt over het bgo voor de medische keuring vindt ik zelf ook erg raar en apart. Moet je anders eens even een paar pagina's terug lezen. Er zijn namelijk meerdere mensen die het bgo voor de medische keuring hebben gehad.

Erg vreemd inderdaad  ???
Aspirant Hoofdagent Limburg  


Rosco P.Coltrane

  • Hoofdagent Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 230
Reactie #1218 Gepost op: 26 juni 2016, 22:57:49
Limburg VS Oost-Nederland

 :D 8)
Wij zijn lekker groter  :P

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Hoofdagent Oost-Nederland


Rienk87

  • Aspirant Hoofdagent eenheid Den Haag
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 13
Reactie #1219 Gepost op: 26 juni 2016, 23:02:16
Citaat van: LSPD link=msg=1432283 date=1466973768
Hoi Rienk, inderdaad rete gezellig hiero :P

Helaas geen idee hoe men test op kleurenblindheid, maar dat zou denk ik weinig uit moeten maken.

Kleurenblindheid valt onder het kopje van de 'visuseis'. Hierover zegt W&S: "Je kunt voordat je solliciteert deze visuseis laten controleren bij een oogarts of opticien." Dat kun je dus doen.

Ook zegt men specifiek bij kleurenblindheid: "er zijn websites om kleurenblindheid te testen". Klinkt als het goedkopere alternatief  ;D



Bedankt voor je reactie LSPD!

Duidelijk verhaal ook!

Ik las hier ook dat ze met het antecedentenonderzoek bij je thuis langs kwamen, maar dat is bij de eenheid Den Haag ;)  niet meer het geval. Niet voor mij in ieder geval, ik moet gewoon naar een locatie komen.



Wat ik overigens wel apart vind, is dat bij jou het antecedentenonderzoek vóór je medische keuring komt. Politie zegt namelijk zelf dat deze screening wettelijk pas aan het eind van de selectieprocedure mag.  :-\


PS Regio Haaglanden bestaat niet meer, is met de reoganisatie opgegaan in de Eenheid Den Haag O0