Sollicitanten Hoofdagent start Oktober 2016

Auteur Topic: Sollicitanten Hoofdagent start Oktober 2016  (gelezen 214455 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Rosco P.Coltrane

  • Hoofdagent Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 230
Reactie #1290 Gepost op: 11 juli 2016, 14:18:01
Ooh okee vreemd...

Ik kreeg dezelfde dag nog de uitslag
Ah weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben! Wat betreft die huisbezoeken dat wordt een landelijk ding. In de toekomst zal iedere sollicitant dus op een bureau moeten komen voor dit gesprek.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Hoofdagent Oost-Nederland


Alibaba

  • Aspirant Hoofdagent Oost Nederland
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 44
Reactie #1291 Gepost op: 12 juli 2016, 10:15:08
Gisteren de medische keuring gehaald. Bloedonderzoek moet nog afgewacht worden maar er zijn geen redenen om aan te nemen dat daar uit komt dat ik diabetes heb.

Inmiddels loopt het BGO 6 weken. Ik ben nog niet benaderd voor een gesprek of huisbezoek. Ook heb ik nog steeds geen salarisberekening ontvangen. Wachten, wachten, wachten...
Aspirant Hoofdagent Oost Nederland


Sheppard

  • Aspirant Hoofdagent eenheid Limburg
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 215
Reactie #1292 Gepost op: 12 juli 2016, 10:24:45
Citaat van: Alibaba link=msg=1436123 date=1468311308
Gisteren de medische keuring gehaald. Bloedonderzoek moet nog afgewacht worden maar er zijn geen redenen om aan te nemen dat daar uit komt dat ik diabetes heb.

Inmiddels loopt het BGO 6 weken. Ik ben nog niet benaderd voor een gesprek of huisbezoek. Ook heb ik nog steeds geen salarisberekening ontvangen. Wachten, wachten, wachten...

BGO loopt niet vanaf het moment dat je het eindgesprek hebt gehaald. Het BGO kan 6 weken duren. Even beter lezen  ;)


Alibaba

  • Aspirant Hoofdagent Oost Nederland
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 44
Reactie #1293 Gepost op: 12 juli 2016, 11:25:26
Citaat van: Sheppard link=msg=1436124 date=1468311885
BGO loopt niet vanaf het moment dat je het eindgesprek hebt gehaald. Het BGO kan 6 weken duren. Even beter lezen  ;)

Dat is wel wat de jongedame van de selectiecommissie mij vertelde tijdens het eindgesprek dus dat heeft niet met lezen te maken. Over de start van het BGO heb ik überhaupt nooit iets gelezen, vandaar dat ik ben afgegaan op wat mij werd verteld door W&S.
Aspirant Hoofdagent Oost Nederland


Rosco P.Coltrane

  • Hoofdagent Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 230
Reactie #1294 Gepost op: 12 juli 2016, 14:29:25
Het BGO onderzoek startte bij mij de dag na m'n eindgesprek. Hoe weet ik dat? Gebeld met W&S.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Hoofdagent Oost-Nederland


Sheppard

  • Aspirant Hoofdagent eenheid Limburg
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 215
Reactie #1295 Gepost op: 12 juli 2016, 18:35:39
Citaat van: Alibaba link=msg=1436137 date=1468315526
Dat is wel wat de jongedame van de selectiecommissie mij vertelde tijdens het eindgesprek dus dat heeft niet met lezen te maken. Over de start van het BGO heb ik überhaupt nooit iets gelezen, vandaar dat ik ben afgegaan op wat mij werd verteld door W&S.

Dat verschilt dan weer per eenheid. De mensen die bij ons het eindgesprek hebben gedaan, zijn niet van W&S. Dat bedoel ik dat nergens iets is te lezen over de start van het BGO. Staat alleen dat het hele onderzoek 6 weken duurt met als laatste het huisbezoek. Enige wat ik heb gezegd :)


Rosco P.Coltrane

  • Hoofdagent Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 230
Reactie #1296 Gepost op: 12 juli 2016, 18:38:22
Je BGO wordt door een onderzoeker van het VIK van de Landelijke Eenheid gedaan.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Hoofdagent Oost-Nederland


Wolfs

  • HAP, eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 387
Reactie #1297 Gepost op: 12 juli 2016, 19:18:15
Citaat van: Rosco P.Coltrane link=msg=1436213 date=1468341502
Je BGO wordt door een onderzoeker van het VIK van de Landelijke Eenheid gedaan.
Dat klopt ook niet helemaal. Hij wordt namelijk gedaan door iemand van de eenheid waarbij je gesolliciteerd hebt. Elke eenheid heeft een eigen VIK afdeling.
De misdaad is al georganiseerd. Nu de politie nog.


Rosco P.Coltrane

  • Hoofdagent Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 230
Reactie #1298 Gepost op: 12 juli 2016, 19:27:27
Dat klopt ook niet helemaal. Hij wordt namelijk gedaan door iemand van de eenheid waarbij je gesolliciteerd hebt. Elke eenheid heeft een eigen VIK afdeling.
Bij mij was het in iedergeval iemand van het VIK van de Landelijke Eenheid.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Hoofdagent Oost-Nederland


PeterK90

  • Aspirant N4 Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 183
Reactie #1299 Gepost op: 12 juli 2016, 19:27:55
En de BGO start enkele dagen na je korpsgesprek. Die geven goedkeuring daarvoor, het korps wil je namelijk aannemen. Dit kan enkele dagen duren.