Sollicitanten Hoofdagent start Oktober 2016

Auteur Topic: Sollicitanten Hoofdagent start Oktober 2016  (gelezen 214466 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Diaephi

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 218
  • Inspecteur Oost-Brabant - Veiligheidskundige
Reactie #1620 Gepost op: 29 augustus 2016, 20:57:57
Citaat van: Rosco P.Coltrane link=msg=1444764 date=1472496742
Ooit gedacht aan een maatje groter  ;)
Maar wel jammer dat de kwaliteit te wensen over laat.

Dan komen de biceps er niet meer zo mooi uit hè  O0

Nee maar ik draag al een tent, moet eigenlijk op maat gemaakte shirts hebben idealiter, mja
Volg Robuust Blauw! via www.robuustblauw.nl


Daniel!

  • i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 965
Reactie #1621 Gepost op: 29 augustus 2016, 22:21:52
Ooit gedacht aan een maatje groter  ;)
Maar wel jammer dat de kwaliteit te wensen over laat.
Is ook weer bij iedereen anders hoor. Mijn polo's gebruik ik sinds februari dit jaar en ze zijn allemaal nog even geel als toen ik ze kreeg. Ook geen scheurtje te bekennen.


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #1622 Gepost op: 30 augustus 2016, 11:04:29
De meeste polo's van de initiële uitrol zijn bij mij nog goed. Ik heb destijds wel geheel tegen het advies van de verstrekker een maatje groter genomen. Voor de rest goed wassen. Ik zie overigens tussen de polo's vanaf het begin flinke kleurverschillen en de wat 'doffere' kleuren scheuren sneller.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Rosco P.Coltrane

  • Hoofdagent Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 230
Reactie #1623 Gepost op: 30 augustus 2016, 11:33:59
De meeste polo's van de initiële uitrol zijn bij mij nog goed. Ik heb destijds wel geheel tegen het advies van de verstrekker een maatje groter genomen. Voor de rest goed wassen. Ik zie overigens tussen de polo's vanaf het begin flinke kleurverschillen en de wat 'doffere' kleuren scheuren sneller.
En de doffere polo's ruil je niet gelijk om? Vind het zo zonde dat voor de start van de opleiding de boel al verkleurd is.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Hoofdagent Oost-Nederland


LSPD

  • Generalist GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 701
Reactie #1624 Gepost op: 30 augustus 2016, 14:25:15
Bij mij zijn ook op advies van een ervaren collega de polo's allemaal een maatje groter  O0


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #1625 Gepost op: 30 augustus 2016, 15:20:13
Citaat van: Rosco P.Coltrane link=msg=1444825 date=1472549639
En de doffere polo's ruil je niet gelijk om? Vind het zo zonde dat voor de start van de opleiding de boel al verkleurd is.

Ik was er pas bewust van toen ik de boel ging wassen. Elke polo met breuken is bij mij ouder als een jaar en niet meer om te ruilen.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Sheppard

  • Aspirant Hoofdagent eenheid Limburg
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 215
Reactie #1626 Gepost op: 1 september 2016, 11:35:48
Doen jullie alles wassen? Ik lees namelijk dat sommige dat doen, terwijl je dat alleen met hoge uitzondering moet doen, zodat het water en wind afstotend blijft. Alleen de polo en cap moet zelf gewassen worden.


Wolfs

  • HAP, eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 387
Reactie #1627 Gepost op: 1 september 2016, 11:39:29
Citaat van: Sheppard link=msg=1445221 date=1472722548
Doen jullie alles wassen? Ik lees namelijk dat sommige dat doen, terwijl je dat alleen met hoge uitzondering moet doen, zodat het water en wind afstotend blijft. Alleen de polo en cap moet zelf gewassen worden.
Ik heb mijn softshell ook gewassen en daarna weer netjes gestreken met een theedoek ertussen.
De misdaad is al georganiseerd. Nu de politie nog.


LSPD

  • Generalist GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 701
Reactie #1628 Gepost op: 1 september 2016, 21:26:14
Mail gekregen met e-campus inlogcodes. Braaf mobiel nummer opgegeven en wachtwoord veranderd. Echter niks doet het nu  >:(

Ik lijk alleen bij het 'lesrooster' te kunnen (waar ik niks van begrijp), en 'surfspot', wat volgens mij ook niet zo interessant is.

Zijn er anderen met hetzelfde probleem??

Edit: voor SURFspot moet je nog eens apart inloggen.. Je raadt t al; "The user name or password is incorrect." :|


Sheppard

  • Aspirant Hoofdagent eenheid Limburg
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 215
Reactie #1629 Gepost op: 1 september 2016, 21:33:05
Citaat van: LSPD link=msg=1445338 date=1472757974
Mail gekregen met e-campus inlogcodes. Braaf mobiel nummer opgegeven en wachtwoord veranderd. Echter niks doet het nu  >:(

Ik lijk alleen bij het 'lesrooster' te kunnen (waar ik niks van begrijp), en 'surfspot', wat volgens mij ook niet zo interessant is.

Zijn er anderen met hetzelfde probleem??

Edit: voor SURFspot moet je nog eens apart inloggen.. Je raadt t al; "The user name or password is incorrect." :|

Je hebt al meer gekregen dan ik haha.
Weet je ook al waar je stage gaat lopen etc?