Zwarte lijst beveiliging

Auteur Topic: Zwarte lijst beveiliging  (gelezen 7797 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Thijs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 694
    • www.1-1-2forum.nl
Reactie #20 Gepost op: 29 september 2005, 07:41:26
Hallo er moet ook nog gewerkt worden. :-\


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #21 Gepost op: 29 september 2005, 08:21:05
Misschien een beetje off-topic, maar als je in Amsterdam taxichauffeur wilt worden (ter voorkoming van misverstanden: ik heb zelf nooit die ambitie gehad... ;)), moet je een verklaring omtrent het gedrag (verklaring van goed gedrag in de volksmond) overleggen die je krijgt van Justitie. In Amsterdam rijden nu dus talloze taxichauffeurs rond met antecedenten op het gebied van diverse geweldsdelicten (mishandeling, zware mishandeling, bedreiging, etc.) en zedendelicten (aanranding, verkrachting etc.). Die hebben dus allemaal een mooi papiertje van Justitie gekregen dat Justitie er geen bezwaar tegen heeft dat die mensen als taxichauffeur gaan werken. Dit is begin dit jaar door de politie Amsterdam-Amstelland (de diender op straat) aangekaart bij de leiding, in samenwerking met het CBR, divisie Vorderingen (die jongens die je rijbewijs kunnen schorsen of ongeldig verklaren als je je niet goed gedraagt in het verkeer, of als je bezopen rijdt, of als je geestelijk of lichamelijk niet meer aan de eisen voldoet). Leiding schrikt ervan en er komt een werkgroep tot stand met Justitie. Justitie schrikt er ook van, wist niet dat het zo erg gesteld was en nu (na zoveel jaar....) gaat men bekijken of men de eisen iets strikter kan stellen..........pfffffff wat leven we toch in een mooi land. >:(
greetz,  Enrique


Target77

  • Gast
Reactie #22 Gepost op: 29 september 2005, 12:16:36
Misschien een beetje off-topic, maar als je in Amsterdam taxichauffeur wilt worden (ter voorkoming van misverstanden: ik heb zelf nooit die ambitie gehad... ;)), moet je een verklaring omtrent het gedrag (verklaring van goed gedrag in de volksmond) overleggen die je krijgt van Justitie. In Amsterdam rijden nu dus talloze taxichauffeurs rond met antecedenten op het gebied van diverse geweldsdelicten (mishandeling, zware mishandeling, bedreiging, etc.) en zedendelicten (aanranding, verkrachting etc.). Die hebben dus allemaal een mooi papiertje van Justitie gekregen dat Justitie er geen bezwaar tegen heeft dat die mensen als taxichauffeur gaan werken. Dit is begin dit jaar door de politie Amsterdam-Amstelland (de diender op straat) aangekaart bij de leiding, in samenwerking met het CBR, divisie Vorderingen (die jongens die je rijbewijs kunnen schorsen of ongeldig verklaren als je je niet goed gedraagt in het verkeer, of als je bezopen rijdt, of als je geestelijk of lichamelijk niet meer aan de eisen voldoet). Leiding schrikt ervan en er komt een werkgroep tot stand met Justitie. Justitie schrikt er ook van, wist niet dat het zo erg gesteld was en nu (na zoveel jaar....) gaat men bekijken of men de eisen iets strikter kan stellen..........pfffffff wat leven we toch in een mooi land. >:(

En dat bedoelde ik dus...lekkere screening door politie en justitie hoor...  8)


Thijs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 694
    • www.1-1-2forum.nl
Reactie #23 Gepost op: 29 september 2005, 18:24:39
ook maar op de zwarte lijst dus


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #24 Gepost op: 29 september 2005, 18:38:51
ik kreeg me verklaring omtrent het gedrag zonder blikken of blozen  :D
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Thijs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 694
    • www.1-1-2forum.nl
Reactie #25 Gepost op: 29 september 2005, 18:46:11
ik kreeg me verklaring omtrent het gedrag zonder blikken of blozen  :D
van goed of slecht gedrag?


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #26 Gepost op: 29 september 2005, 18:50:57
van goed of slecht gedrag?

Enne... Je bent niet tot antwoorden verplicht. ;)
greetz,  Enrique


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #27 Gepost op: 29 september 2005, 18:51:53
goed  :D (ik begin maandag met me beveilingsstage trowuens)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #28 Gepost op: 29 september 2005, 19:10:43
goed :D (ik begin maandag met me beveilingsstage trowuens)

Ik voel me al een stuk veiliger  ;D ;D

Veel plezier dan maandag!!! Maak er wat moois van.
greetz,  Enrique


Target77

  • Gast
Reactie #29 Gepost op: 29 september 2005, 22:40:24
goed  :D (ik begin maandag met me beveilingsstage trowuens)

Succes maandag..enne veel succes he collega!!  ;) 8)