Voertuigen brandweer Heerenveen

Auteur Topic: Voertuigen brandweer Heerenveen  (gelezen 10269 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Jelmer

  • Bevelvoerder i.o, Brandweer Heerenveen; Ambulancechauffeur Kijlstra Ambulancezorg
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 965
Gepost op: 4 juli 2006, 20:38:10
Vandaag was het prachtig weer om foto's te maken van de voertuigen. Er kwam een fotograaf van de gemeente langs om ze te fotograveren dus toen heb ik ze er ook maar op gezet, helaas heb ik de eerste 2 gemist (HV en WO). Maar ik plaats hier later wel foto's van de ontbrekende voertuigen om hier alle voertuigen van de gemeente Heerenveen verzameld te krijgen.


De TS1 Heerenveen


De AS2 Heerenveen


De AL Heerenveen


De (regionale) HA+SBH


De PM2 + PMV (Personeel/materiaalvaartuig)




Jelmer

  • Bevelvoerder i.o, Brandweer Heerenveen; Ambulancechauffeur Kijlstra Ambulancezorg
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 965
Reactie #1 Gepost op: 4 juli 2006, 21:25:40
Hier alvast een overzichtje van wat er nog te verwachten valt  ;)


Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Reactie #2 Gepost op: 4 juli 2006, 21:48:25
Mooie voertuigen hebben ze daar en mooie foto`s :)
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!


Jelmer

  • Bevelvoerder i.o, Brandweer Heerenveen; Ambulancechauffeur Kijlstra Ambulancezorg
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 965
Reactie #3 Gepost op: 4 juli 2006, 23:17:08
Ik heb even de tijd genomen om de lantaarenpaal voor de kazerne uit te graven  ;D ;D ;D


mad marv

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,415
Reactie #4 Gepost op: 4 juli 2006, 23:46:43
dat kijkt wat pleziriger ;) :)


AaldertW

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 25
  • Mechatronicus//
Reactie #5 Gepost op: 6 juli 2006, 20:55:36
Jaja Heerenveen heeft mooi autos:P.. en ze hebben nog wel de grooste kazerne van Friesland.. 1 deur meer dan de post Leeuwarden. haha.. maar mooie stage heb jij. Het is omdat ik de techniek kant op ga, maar anders... ;)

Ohj heb ook nog een leuk filmpje... de melding is al van een tijdje terug. Maar wel grappig.... ff wat aanpassingen en je kunt lachen.

http://www.futsalfeansters.nl/wij%20zijn%20bij%20de%20brandweer_0001.wmv

Ohj boxen wel aan doen...
Waarom heeft een auto die op diesel rijdt een benzinetank??


Jelmer

  • Bevelvoerder i.o, Brandweer Heerenveen; Ambulancechauffeur Kijlstra Ambulancezorg
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 965
Reactie #6 Gepost op: 7 juli 2006, 21:29:14
Vandaag is de nieuwe DA afgeleverd. Hieronder volgen een paar foto's  8)










Jelmer

  • Bevelvoerder i.o, Brandweer Heerenveen; Ambulancechauffeur Kijlstra Ambulancezorg
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 965
Reactie #7 Gepost op: 7 juli 2006, 21:37:24
Hieronder volgen de nog ontbrekende voertuigen van Heerenveen.

De DA-OD:


De HV Heerenveen:


De WO Heerenveen:


De VA Heerenveen, deze is een tijdje geleden overgekocht van de regio en was indertijd een proefuitvoering van BiZa, hij heeft namelijk een haakarmsysteem. Maar het arme wagentje is zo ligt dat hij de 'normale' bakken niet van de grond krijgt  :-[.


Jelmer

  • Bevelvoerder i.o, Brandweer Heerenveen; Ambulancechauffeur Kijlstra Ambulancezorg
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 965
Reactie #8 Gepost op: 7 juli 2006, 21:43:34
De volgende aanhangers staan in Heerenveen. De aanhanger met de boot is in de eerste post al voorbij gekomen. Ook heeft Heerenveen nog een oefenaanhanger met allerlei oefenmateriaal en een autoambulanceaanhanger om oefenauto's te vervoeren.

De veetakel-aanhanger:


De motorspuitaanhanger:


De Poederblusaanhanger, dit is al een heel oud dingetje uit ,ik meende, 1966  :)


Jelmer

  • Bevelvoerder i.o, Brandweer Heerenveen; Ambulancechauffeur Kijlstra Ambulancezorg
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 965
Reactie #9 Gepost op: 7 juli 2006, 22:01:17
De tankautospuiten van de andere posten van gemeente Heerenveen.

De TS Jubbega:

In Jubbega staan ook nog een WO (oude Fiat ducato) die ik helaasniet mooi op de foto heb, en een oefenaanhanger.

De TS Tjalleberd:


De TS Nieuwehorne: