Foto's van prio 1 rijdende hulpdiensten

Auteur Topic: Foto's van prio 1 rijdende hulpdiensten  (gelezen 527825 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Reactie #1080 Gepost op: 15 augustus 2012, 18:19:07
politie met mmt onderweg naar slagaardelijk bloeding
Aarde ligt in je tuin of is het geel-groene draadje :) Of was de bloeding toch slagaderlijk? O0


Red Cross Medic

  • Rode kruiser - Dienst medische hulpverlening - Verzorgende IG Defensie - Ambulance chauffeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,176
  • Waar andere een stap terug doen, stap ik vooruit.
    • Nieuws uit het noorden
Reactie #1081 Gepost op: 15 augustus 2012, 18:36:54
Aarde ligt in je tuin of is het geel-groene draadje :) Of was de bloeding toch slagaderlijk? O0
foutje! kwam door vergeten van de huissleutel:p en toen even het ruit van de deur in trappen
Rode kruiser | Dienst medische hulpverlening | Defensie - Verzorgende IG | Chauffeur noodhulpteam | Defensie Ambulance chauffeur | Noordernieuws.nl Ge


Bruin511

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 174
Reactie #1082 Gepost op: 16 augustus 2012, 13:34:49
@marcstijger goede beeld positie maar de foto is onscherp........

voor de rest mis ik beweging in het beeld.... en let aub met copyright teksten .............


Martijn Roggeveen

  • (Incident)fotograaf in regio Zoetermeer
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 526
Reactie #1083 Gepost op: 16 augustus 2012, 14:57:30


Duinvoertuig 15-7140 komt ter plaatse bij 'persoon te water' bij de Pier in Scheveningen. (15/08/'12)
Fotograaf in regio Zoetermeer en omstreken | @MartynRoggeveen


Red Cross Medic

  • Rode kruiser - Dienst medische hulpverlening - Verzorgende IG Defensie - Ambulance chauffeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,176
  • Waar andere een stap terug doen, stap ik vooruit.
    • Nieuws uit het noorden
Reactie #1084 Gepost op: 16 augustus 2012, 16:03:47
@marcstijger goede beeld positie maar de foto is onscherp........

voor de rest mis ik beweging in het beeld.... en let aub met copyright teksten .............
Echt ik baalde! mijn lens is zo goed als af.... hij steld namelijk niet automatisch scherp. Maar goed hier word aan gewerkt.
Rode kruiser | Dienst medische hulpverlening | Defensie - Verzorgende IG | Chauffeur noodhulpteam | Defensie Ambulance chauffeur | Noordernieuws.nl Ge


Blauwie

  • ZUID-HOLLAND ZUID
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,494
  • IC verpleegkundige i.o. | vrijwillige brandweer
Reactie #1085 Gepost op: 23 augustus 2012, 09:21:38
De 17-105 komt met spoed aan bij het Erasmus MC na een inzet samen met het MMT in Rotterdam:

Brandweer Papendrecht


Red Cross Medic

  • Rode kruiser - Dienst medische hulpverlening - Verzorgende IG Defensie - Ambulance chauffeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,176
  • Waar andere een stap terug doen, stap ik vooruit.
    • Nieuws uit het noorden
Reactie #1086 Gepost op: 23 augustus 2012, 12:08:38
De 17-105 komt met spoed aan bij het Erasmus MC na een inzet samen met het MMT in Rotterdam:


Beeld zegt me niks kan net zo goed een showtje zijn  :P
Rode kruiser | Dienst medische hulpverlening | Defensie - Verzorgende IG | Chauffeur noodhulpteam | Defensie Ambulance chauffeur | Noordernieuws.nl Ge


guest13079

  • Gast
Reactie #1087 Gepost op: 23 augustus 2012, 12:21:13
Beeld zegt me niks kan net zo goed een showtje zijn  :P

Zoveel foto's van prio 1 rijdende hulpdiensten kunnen een showtje zijn. Zonder bewegend beeld is dat nou eenmaal lastig te zien. Ik moet zeggen dat ik dit wel een mooie foto vind, alleen jammer dat het blauw niet heel erg opvalt, maar dat komt vast omdat het licht is buiten.


Dennis Kempers

  • Brandweervrijwilliger
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 454
  • Manschap A - Post Soest
Reactie #1088 Gepost op: 23 augustus 2012, 13:06:07
Beeld zegt me niks kan net zo goed een showtje zijn  :P

Wat verwacht je dan voor een foto's? Zonder bewegend beeld / geluid is het sowieso al lastig er iets van te vinden. En ja het kan een showtje zijn, maar kun jij dat bewijzen? Nee..je neemt maar met goed geloof aan dat het werkelijk prio is. En als ik het zo bekijk is dat het ook.


BHN849

  • Gewezen IVK-student
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,005
  • Benthuizen
    • FotoBPR.nl
Reactie #1089 Gepost op: 23 augustus 2012, 14:41:01
Zoveel foto's van prio 1 rijdende hulpdiensten kunnen een showtje zijn. Zonder bewegend beeld is dat nou eenmaal lastig te zien. Ik moet zeggen dat ik dit wel een mooie foto vind, alleen jammer dat het blauw niet heel erg opvalt, maar dat komt vast omdat het licht is buiten.

Misschien een leuk idee om foto's te plaatsen waarop het voertuig niet 'bevroren' is, maar waarin je bewegingsonscherpte ziet.
Dat kun je bereiken door je sluitertijd niet korter te laten zijn dan 1/100 (is al aan de korte kant, liever 1/50) en het voertuig te volgen met je lens terwijl je afdrukt.
De foto van Martijn geeft een idee van wat ik bedoel:



Duinvoertuig 15-7140 komt ter plaatse bij 'persoon te water' bij de Pier in Scheveningen. (15/08/'12)

En een eigen bijdrage waarin die techniek (pannen) is toegepast:

Voor nieuws uit de regio Zoetermeer keek je vroeger op www.fotobpr.nl!