Foto's van prio 1 rijdende hulpdiensten

Auteur Topic: Foto's van prio 1 rijdende hulpdiensten  (gelezen 527848 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Vroemvroem

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 586
Reactie #970 Gepost op: 6 december 2011, 11:47:38

Het was inderdaad al aardig donker aan het worden buiten en heb de foto's in de sportstand gemaakt om door te kunnen schieten.
Vandaar dat de foto's wat donker zijn.   ;)  Maar ik vind het ook wel weer een mooi effect geven zo.

Mee eens O0


Bruin511

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 174
Reactie #971 Gepost op: 7 december 2011, 19:43:34
@ Fotoschieter
Ook niet echt plaatsing waardig, te veel storende elementen ( het bosje is wel aardig) maar te krap gekaderd en de lantaren paal.....

@ Laurens:
Sport stand???? Dat is het nadeel van automatische instellingen, door je ISO te vergroten en of een grote diafragma opening te kiezen kan je deze foto netjes belicht krijgen

@ District Zuid
Mooi laag standpunt!

@Pieke
Dit ga toch echt niet menen dat je een dergelijke foto plaatst, dat je met scherpte diepte speelt helemaal super, ik kijk tegen een verkeersbord aan en toevallig rijdt er een ambu achter....

Laten we dit topic niet vervuilen, maar plaats mooie scherpe goed belichte foto's. Als je dat niet lukt ben je niet aan het fotograferen maar aan het plaatjes maken.


fotoschieter.nl

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 361
  • NRK Velsen, Biketeam, EHBO, AED, Wandelletsel, NHT
    • Fotoschieter.nl
Reactie #972 Gepost op: 7 december 2011, 22:20:31
@ Fotoschieter
Ook niet echt plaatsing waardig, te veel storende elementen ( het bosje is wel aardig) maar te krap gekaderd en de lantaren paal.....

Ik had welgeteld 10sec om mijn camera te pakken en deze foto te schieten..
Nederlands Rode Kruis Afd. Velsen --> EHV'er, AED, Biketeam VRK --> Noodhulpteamlid AEDHeemskerk.nl --> Secretaris, Technisch beheer AED's, Bediener,


Bruin511

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 174
Reactie #973 Gepost op: 7 december 2011, 23:34:49
Het hoeven allemaal geen super mooie beelden te zijn, maar wees aub kritisch naar je zelf met wat je plaatst en daag je zelf uit door een steeds betere plaat neer te zetten.

En als je foto's plaats kan je feedback verwachten.......


vesalius

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,506
Reactie #974 Gepost op: 7 december 2011, 23:43:02
Zoals al eerder vermeld: Opbouwende kritiek ok, afkraken niet ok. Mocht je bericht hier niet aan voldoen wordt deze zonder bericht verwijderd.

Groet,

vesalius, mod


TAS-716

  • Werkzaam op brandweervoertuigen-gebied
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 542
Reactie #975 Gepost op: 16 december 2011, 21:56:39
Wat ik nou niet snap, als je hier aan het begin van dit topic naar de foto's kijkt zie je dat deze in vergelijking met foto's nu veel minder waren zegmaar, en niemand die dat erg vond! Er werden toen ook tips en opbouwende kritiek gegeven en daar deden die mensen toen ook iets mee.
Als ik nou de laatste pagina's hier lees, zie dat mensen afgekraakt worden omdat de sluitertijd of ISO-waarde niet goed genoeg is?
Kom op, waarschijnlijk zijn zij niet zo ''Pro'' als ''Bruin511'' en nog wat andere leden die telkens mensen afkraken omdat er één klein dingetje niet goed is in hun foto. :-X

Sorry hoor, maar dan plaatsen mensen foto's niet meer omdat ze weten dat ze toch wel weer afgekraakt worden, dat is 1 ding waar ik absoluut niet tegen kan. :|
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits.


BHN849

  • Gewezen IVK-student
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,005
  • Benthuizen
    • FotoBPR.nl
Reactie #976 Gepost op: 17 december 2011, 17:32:43
Wat ik nou niet snap, als je hier aan het begin van dit topic naar de foto's kijkt zie je dat deze in vergelijking met foto's nu veel minder waren zegmaar, en niemand die dat erg vond! Er werden toen ook tips en opbouwende kritiek gegeven en daar deden die mensen toen ook iets mee.
Als ik nou de laatste pagina's hier lees, zie dat mensen afgekraakt worden omdat de sluitertijd of ISO-waarde niet goed genoeg is?
Kom op, waarschijnlijk zijn zij niet zo ''Pro'' als ''Bruin511'' en nog wat andere leden die telkens mensen afkraken omdat er één klein dingetje niet goed is in hun foto. :-X

Sorry hoor, maar dan plaatsen mensen foto's niet meer omdat ze weten dat ze toch wel weer afgekraakt worden, dat is 1 ding waar ik absoluut niet tegen kan. :|

Je hebt de reacties van Bruin niet goed gelezen, ten eerste zorgen verkeerde sluitertijd of ISO ervoor dat een foto min of meer mislukt, ten tweede wil hij (als 'pro', zoals jij het noemt) zijn vakkennis delen. Wees er blij mee en doe er iets mee, zou ik zeggen.
Voor nieuws uit de regio Zoetermeer keek je vroeger op www.fotobpr.nl!


KME

  • Gast
Reactie #977 Gepost op: 17 december 2011, 19:07:08
Je hebt de reacties van Bruin niet goed gelezen...

En jij de reactie van TAS-716 niet. Ik snap wel wat hij bedoelt. Het gaat niet om de ISO of sluitertijd of wat dan ook. Het gaat om 'hoe' het gedaan wordt.


BHN849

  • Gewezen IVK-student
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,005
  • Benthuizen
    • FotoBPR.nl
Reactie #978 Gepost op: 17 december 2011, 19:16:04
En jij de reactie van TAS-716 niet. Ik snap wel wat hij bedoelt. Het gaat niet om de ISO of sluitertijd of wat dan ook. Het gaat om 'hoe' het gedaan wordt.

Lees dan ook het tweede deel van mijn reactie.
Voor nieuws uit de regio Zoetermeer keek je vroeger op www.fotobpr.nl!


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #979 Gepost op: 17 december 2011, 19:18:00
Goed, gaarne weer ontopic ! Hier foto's, commentaar en dergelijke in het daarvoor bestemde topic ....
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !