Sollicitanten Hoofdagent start oktober 2017

Auteur Topic: Sollicitanten Hoofdagent start oktober 2017  (gelezen 6515 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

mike10700

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 4
  • Sollicitant Hoofdagent - eenheid Den Haag
Gepost op: 5 januari 2017, 12:53:20
Hallo allemaal,

Goed nieuws voor personen die willen werken bij de politie. Er zijn weer vacatures vrij voor de functie hoofdagent 098uo. Zelf heb ik gesolliciteerd voor de eenheid Den Haag. Succes voor iedereen die gaat solliciteren! We can do it  O0
Ben erg benieuwd wie er nog meer hebben gesolliciteerd voor eenheid Den Haag.




Arrow

  • Aspirant Hoofdagent Eenheid Den-Haag
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 65
Reactie #1 Gepost op: 5 januari 2017, 13:07:19
Succes iedereen! O0


Sharontly

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 35
Reactie #2 Gepost op: 5 januari 2017, 13:23:11
Ik zag het IDD! Succes iedereen


MW

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #3 Gepost op: 5 januari 2017, 13:54:40
Succes allemaal! Even een algemene vraag: op wat voor dagen zijn de selectiedagen, door de week of in het weekend? Ik kan vanaf februari door de week lastig vrij krijgen, kan dit aangegeven worden?


Arrow

  • Aspirant Hoofdagent Eenheid Den-Haag
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 65
Reactie #4 Gepost op: 5 januari 2017, 14:10:49
Citaat van: MW link=msg=1471420 date=1483620880
Succes allemaal! Even een algemene vraag: op wat voor dagen zijn de selectiedagen, door de week of in het weekend? Ik kan vanaf februari door de week lastig vrij krijgen, kan dit aangegeven worden?

Altijd doordeweeks.  :)


MW

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #5 Gepost op: 5 januari 2017, 14:16:19
Citaat van: Arrow link=msg=1471422 date=1483621849
Altijd doordeweeks.  :)

Ah jammer, anders had ik een poging gedaan. Dan wacht ik nog even de volgende ronde af. Ik zit te wachten op vacatures voor midden-nederland maar Amsterdam was ook mooi geweest. Nog even een andere algemene vraag: heb je enige invloed op de locatie waar je komt te werken? Ik werk het liefst in een grote stad (Almere, Amsterdam, Utrecht etc.) i.p.v. de kleinere politiebureau's/locaties. Regio midden-nederland heeft nogal wat kleinere locaties zoals Urk etc. Ik woon namelijk in Friesland (ben wel bereid te verhuizen) maar je weet het maar nooit.


Arrow

  • Aspirant Hoofdagent Eenheid Den-Haag
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 65
Reactie #6 Gepost op: 5 januari 2017, 14:25:34
Citaat van: MW link=msg=1471427 date=1483622179
Ah jammer, anders had ik een poging gedaan. Dan wacht ik nog even de volgende ronde af. Ik zit te wachten op vacatures voor midden-nederland maar Amsterdam was ook mooi geweest. Nog even een andere algemene vraag: heb je enige invloed op de locatie waar je komt te werken? Ik werk het liefst in een grote stad (Almere, Amsterdam, Utrecht etc.) i.p.v. de kleinere politiebureau's/locaties. Regio midden-nederland heeft nogal wat kleinere locaties zoals Urk etc. Ik woon namelijk in Friesland (ben wel bereid te verhuizen) maar je weet het maar nooit.

Citaat van: LuukVenlo link=msg=1466481 date=1481657953
Bij ons, Eenheid Limburg, gestart in week 41 dit jaar, is verteld dat we na 1,5 jaar van BT gaan wisselen. Bij ons noemen ze dit 'de knip'  ;) het is dan de bedoeling dat we zowel landelijk als stedelijk gebied gaan meemaken tijdens onze stages. Na afloop van de opleiding wordt er gekeken in welk BT er de meeste mensen nodig zijn en waar je het beste past. Maar ook hier geldt dat nog niemand weet of dit plan over 1,5 jaar ook echt wordt uitgevoerd.. Dit heeft dan onder andere weer te maken met het feit dat bijna ieder BT in limburg wel iets stedelijks en landelijks heeft.


MW

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #7 Gepost op: 5 januari 2017, 14:40:10
Citaat van: Arrow link=msg=1471433 date=1483622734


Duidelijk, dankje! Hoe is jou ervaring als aspirant zijnde, stedelijk, landelijk? Hoe bevalt die afwisseling en waar gaat jou voorkeur naar uit?


Arrow

  • Aspirant Hoofdagent Eenheid Den-Haag
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 65
Reactie #8 Gepost op: 5 januari 2017, 14:50:23
Citaat van: MW link=msg=1471442 date=1483623610
Duidelijk, dankje! Hoe is jou ervaring als aspirant zijnde, stedelijk, landelijk? Hoe bevalt die afwisseling en waar gaat jou voorkeur naar uit?

Ik ben nog net zo nieuwsgierig naar de opleiding als jij. Voor mij begint de opleiding 30 januari 0098. 17 januari mag ik kleding ophalen.


MW

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #9 Gepost op: 5 januari 2017, 14:57:17
Citaat van: Arrow link=msg=1471444 date=1483624223
Ik ben nog net zo nieuwsgierig naar de opleiding als jij. Voor mij begint de opleiding 30 januari 0098. 17 januari mag ik kleding ophalen.

Ah oke, spannend!  :D Hoe oud ben je als ik vragen mag? Ben hier en daar even aan het informeren, ben zelf namelijk 18 en ik hoor vaak dat het nog net iets te jong is. Aan de andere kant ben ik wel 22 als ik met de opleiding klaar ben als ik dit jaar solliciteer. Vindt daarom de keuze die ik dadelijk moet maken ook lastig, doorleren, werken of solliciteren.