Brandweervoertuig gekanteld Vosselmanstraat - Apeldoorn 08-01-2017

Auteur Topic: Brandweervoertuig gekanteld Vosselmanstraat - Apeldoorn 08-01-2017  (gelezen 12299 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Bernt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,869
Citaat van: Brandpreventje link=msg=1472620 date=1483900688
Afgezien dat het natuurlijk verschrikkelijk is dat collega's een ongeval hebben gehad ben ik wel benieuwd naar de gang van zaken omtrent de melding waar naar toe dit voertuig onderweg was. Ik kan geen P2000 alarmering vinden en ben benieuwd of dit voertuig op eigen initiatief is gaan rijden of toch op verzoek. In mijn ogen wel het gevaar van motivatievoertuigen maar ook de overkill aan voertuigen die soms worden gealarmeerd. Zo zie je maar, twee ongevallen met brandweervoertuigen in 2 dagen. Ook wij lopen een risico met zo'n rode auto.

P 1 (inci 01) BR Industrie/agrarisch Woudweg 7 7395SH Teuge 067591 069881 067732 067761 (middel)






Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


Nickvm

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 678
Diegene die aan boord hebben gezeten hebben echt een engeltje op hun schouder gehad.
Voertuig zal wel total loss zijn vermoed ik zo.


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Ingezet Materieel:
06-7741 - TS-BT - Apeldoorn-Centrum (Vrijwilligers)
06-7743 - TS-BT - Ugchelen
06-7731 - TS - De Maten (Afgehaakt na ongeval aanrijdend)
06-7732 - TS - Apeldoorn-Centrum (Beroeps)

Overig Groot materieel:
06-7770 - HV-1 - Apeldoorn-Centrum (Beroeps, maar door vrijwilligers bezet?)
06-7750 - HW - Apeldoorn-Centrum (Beroeps)
04-2885 - HA - Deventer (+04-2870 HVH)

Coordinatie:
06-7591 - OvD - EVA
06-7593 - PC-Log - Logistiek-Zuid
06-8091 - OvD - IJsselstreek
06-9991 - HOvD - West
06-9993 - HSB - Regio

Overig:
06-7701 - PM - Apeldoorn-Centrum
06-7702 - DB - Apeldoorn-Centrum
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


Wouwie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 766
Citaat van: Luke_BNV link=msg=1472638 date=1483906371
Ingezet Materieel:
De 06-MMT2 van Post Zuid mag er ook tussen staan.  :)


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Brandweerwagen onderweg naar melding vliegt uit de bocht

De wagen kwam op z'n kant tot stilstand
APELDOORN - Een brandweerwagen is zondagmiddag omstreeks 16:15 uur uit de bocht gevlogen en op zijn kant tot stilstand gekomen. De tankwagen was onderweg naar een brandmelding in Teuge en is in de Vosselmanstraat in Apeldoorn van de weg gevlogen.
 
De wagen kwam tot stilstand tegen de gevel van een woning. Twee inzittenden zijn bij het ongeval gewond geraakt. Zij werden door ambulancepersoneel aan hun verwondingen geholpen.
 
De schade aan woning valt mee. De bewoonster is met de schrik vrijgekomen. Politie en arbeidsinspectie stellen onderzoek in naar de toedracht.
 
Eeen persoon is aangehouden voor het niet opvolgen van een politie bevel.





Meer foto's: http://112apeldoorn.nl/page/Nieuwsdetail/38111/brandweerwagen-onderweg-naar-melding-vliegt-uit-de-bocht
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Gekantelde brandweerwagen staat weer op zijn wielen

Het voertuig is afgesleept en de weg is gereinigd
APELDOORN - De tankwagen van de brandweer die zondagmiddag was gekanteld en tot stilstand kwam tegen een woning staat weer op zijn wielen.
 
De brandweerwagen was onderweg naar een brand in een autoshowroom in Teuge toen hij tegen een woning op de hoek Vosselmanstraat/Hoofdstraat in Apeldoorn botste en kantelde. Het voertuig is afgesleept en de weg is gereinigd.
 
De schade aan de woning valt mee. Volgens de brandweer is de bewoonster met de schrik vrijgekomen.












Bron + Meer beelden van de berging: http://112apeldoorn.nl/page/Nieuwsdetail/38120/gekantelde-brandweerwagen-staat-weer-op-zijn-wielen
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


Walker

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 796
Het tuinmuurtje heeft de wagen flink afgeremd, anders had deze in de woning gelegen.... Wel is door het muurtje de cabine aan de rechterzijde in elkaar gedrukt, dus degene die daar zat heeft heel veel geluk gehad...
Mister Livingstone, I presume?