Marechaussee buiten diensttijd #nt

Auteur Topic: Marechaussee buiten diensttijd #nt  (gelezen 7846 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Janssens

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 3
Gepost op: 8 januari 2017, 17:43:19
Wat doet een Marechaussee buiten werktijd? Dus als ze in Nederland zijn. Gaan ze dan naar huis of blijven ze op de kazerne?




Proost

  • Politiekundige
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 311
Reactie #1 Gepost op: 8 januari 2017, 18:35:47
Weet je hoeveel kazernes de Kmar heeft?


Janssens

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 3
Reactie #2 Gepost op: 8 januari 2017, 18:39:43
Nee?


guest15549

  • Gast
Reactie #3 Gepost op: 8 januari 2017, 21:01:15
Dat is afhankelijk van het tijdstip en de hobby's van de individuele marechaussee. De één speelt graag een potje voetbal, de ander beoefent kickboksen, de ander leest een boek over de verschillen tussen de Afrikaanse olifant en Aziatische olifant, de ander gaat met zijn gezin naar een pretpark, weer een ander leest graag mee op Hulpverleningsforum.nl, weer een ander [...]


Alle gekheid op een stokje: kun je je vraag iets duidelijke toelichten?


Sven82

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 530
Reactie #4 Gepost op: 8 januari 2017, 21:35:10
Dat is afhankelijk van het tijdstip en de hobby's van de individuele marechaussee. De één speelt graag een potje voetbal, de ander beoefent kickboksen, de ander leest een boek over de verschillen tussen de Afrikaanse olifant en Aziatische olifant, de ander gaat met zijn gezin naar een pretpark, weer een ander leest graag mee op Hulpverleningsforum.nl, weer een ander [...]


Alle gekheid op een stokje: kun je je vraag iets duidelijke toelichten?
Ik zit meestal op de bank voor mij uit te staren tot ik weer aan het werk mag. Heb nu late dienst en kijk al op tegen het einde ervan. Wat moet ik straks doen?


guest15549

  • Gast
Reactie #5 Gepost op: 8 januari 2017, 22:09:15
Citaat van: Sven82 link=msg=1472640 date=1483907710
Ik zit meestal op de bank voor mij uit te staren tot ik weer aan het werk mag. Heb nu late dienst en kijk al op tegen het einde ervan. Wat moet ik straks doen?

Met je gezin naar een pretpark gaan en daar kickboksen tijdens het voetballen terwijl je een boek over de verschillen tussen Afrikaanse en Aziatische olifanten leest.  O0


Sven82

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 530
Reactie #6 Gepost op: 8 januari 2017, 22:13:38
Met je gezin naar een pretpark gaan en daar kickboksen tijdens het voetballen terwijl je een boek over de verschillen tussen Afrikaanse en Aziatische olifanten leest.  O0
Ha! Bedankt voor de tip! :-)


Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Reactie #7 Gepost op: 9 januari 2017, 00:03:41
Als mijn interpretatievermogen mij niet in de steek laat, is de vraag eigenlijk of de marechaussee doordeweeks ook op een kazerne slaapt.

Ik werk dan wel niet bij de Kmar, maar het antwoord meen ik wel te weten: nee. Na hun dienst gaan ze gewoon naar huis.


Grumpy91

  • Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,145
  • If you can Dream it, you can do it!
Reactie #8 Gepost op: 9 januari 2017, 00:06:33
Citaat van: Frank. link=msg=1472667 date=1483916621
Als mijn interpretatievermogen mij niet in de steek laat, is de vraag eigenlijk of de marechaussee doordeweeks ook op een kazerne slaapt.

Ik werk dan wel niet bij de Kmar, maar het antwoord meen ik wel te weten: nee. Na hun dienst gaan ze gewoon naar huis.

Volgens mij is dit weer afhankelijk welke tak van de Kmar (of het moet veranderd zijn) aangezien ik er ken die paar jaar terug op de kazerne sliepen door de weeks.
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel


Janssens

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 3
Reactie #9 Gepost op: 9 januari 2017, 01:43:46
Citaat van: Frank. link=msg=1472667 date=1483916621
Als mijn interpretatievermogen mij niet in de steek laat, is de vraag eigenlijk of de marechaussee doordeweeks ook op een kazerne slaapt.

Ik werk dan wel niet bij de Kmar, maar het antwoord meen ik wel te weten: nee. Na hun dienst gaan ze gewoon naar huis.
Dankuwel, dit is het antwoord op mijn vraag. O0