Engel op je schouder

Auteur Topic: Engel op je schouder  (gelezen 2110 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Gepost op: 25 december 2017, 19:41:11
&feature=em-uploademail

Gepubliceerd op 22 dec. 2017 Politie

Agenten met een engel op hun schouder

De politie doet mooi, maar soms ook gevaarlijk werk. Soms gaat het nét goed. Ruud van Baal, teamchef in Amsterdam, keek in de loop van een afgezaagde shotgun. Hij vertelt over het moment dat hij een engel op zijn schouder had. ‘Die ene millimeter heeft mijn leven gered’.
Lees Ruuds hele verhaal op www.politie.nl

Is de politie ooit jouw reddende engel geweest? Mail dan jouw verhaal naar mijn-reddende-engel@politie.nl


In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #1 Gepost op: 25 december 2017, 19:43:13
&feature=em-uploademail

Gepubliceerd op 23 dec. 2017 Politie

Agenten met een engel op hun schouder

De politie doet mooi, maar soms ook gevaarlijk werk. Soms gaat het maar nét goed. Daphne, wijkagent in Amsterdam, vertelt over die keer dat zij een engel op haar schouder had. Ze ging af op een melding van een wietlucht in een flat, maar als snel gebeurde er iets totaal onverwachts…..
Lees het hele verhaal op www.politie.nl

Is de politie ooit jouw reddende engel geweest? Mail dan jouw verhaal naar mijn-reddende-engel@politie.nl

In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #2 Gepost op: 25 december 2017, 19:44:43
&feature=em-uploademail

Gepubliceerd op 24 dec. 2017 Politie

Agenten met een engel op hun schouder

De politie doet mooi, maar soms ook gevaarlijk werk. Soms gaat het maar nét goed. Brigadier Jan Peters uit Limburg vertelt over een nachtdienst begin dit jaar, toen hij door het oog van de naald is gekropen. ‘Vijf centimeter naar rechts of links en dan was ik gecrasht!’ Lees Jans hele verhaal op www.politie.nl
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #3 Gepost op: 25 december 2017, 19:46:49
&feature=em-uploademail

Gepubliceerd op 25 dec. 2017 Politie

Agenten met een engel op hun schouder

De politie doet mooi, maar soms ook gevaarlijk werk. Soms gaat het maar nét goed. Winston van Geene vertelt hoe hij in zijn hoofd werd geraakt tijdens een vuurgevecht. Lees Winstons hele verhaal op www.politie.nl

Is de politie ooit jouw reddende engel geweest? Mail dan jouw verhaal naar mijn-reddende-engel@politie.nl
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen