Grote brand (Raad voor de Rechtspraak) Kneuterdijk - Den Haag 12-03-2018

Auteur Topic: Grote brand (Raad voor de Rechtspraak) Kneuterdijk - Den Haag 12-03-2018  (gelezen 5024 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Brandpreventje

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,469
Grote brand om rookontwikkeling, echt waar!?!?  ::)


KJfotografie

  • Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,453
  • KJfotografie
Eigenaar KJfotografie ( www.facebook.com/FotografieKJ - www.twitter.com/KJfotografie - www.youtube.com/KJfotografie ) Fotograaf en mede-beheerder Face


guest12562

  • Gast
Grote brand om rookontwikkeling, echt waar!?!?  ::)

Zo te zien 3 TS en ingezet, dat zal de reden dan wel zijn.

In het land zie je ook regelmatig middelbranden voorbij komen bij automaatjes met bijv een brandgerucht, hier was blijkbaar nog rookontwikkeling.


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum

Omroep West
Samen sterk in de hulpverlening!


Brandpreventje

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,469
Ik weet hoe de opschaling in elkaar zit bij de brandweer, maar bedankt! ;-)

Ik bedoel hoe krijg je het voor elkaar om 3 TSen in te zetten voor een beetje rookontwikkeling!? Een TS, redvoertuig (voor de buitenzijde) en een OVD (als steun en toeverlaat voor de B) is toch voldoende!? Slaan we nu niet een beetje door in Haaglanden?

Zo te zien 3 TS en ingezet, dat zal de reden dan wel zijn.

In het land zie je ook regelmatig middelbranden voorbij komen bij automaatjes met bijv een brandgerucht, hier was blijkbaar nog rookontwikkeling.


guest12562

  • Gast
Geen idee of Haaglanden of brandweer Nederland doorslaat, zoals al eerder aangegeven ik zie regelmatig opschalingen voorbij komen waar ik vraagtekens bij heb. Blijkbaar is het gemeengoed geworden, je zou elk geval specifiek moeten bekijken denk ik. De ene keer zal het wel uit te leggen zijn de andere keer niet.