Sollicitanten agent oktober 2019

Auteur Topic: Sollicitanten agent oktober 2019  (gelezen 130796 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Petar

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 32
Reactie #200 Gepost op: 1 augustus 2019, 18:40:28
Vrij stil hier op t moment.. heb zelf 2 weken geleden ook de mailvan de academie gehad met t studentnummer.

Best gek eigenlijk dat je niks ondertekend op papier krijgt dat je officieel bent aangenomen.


Etienne1979

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 92
Reactie #201 Gepost op: 1 augustus 2019, 21:09:45
Vrij stil hier op t moment.. heb zelf 2 weken geleden ook de mailvan de academie gehad met t studentnummer.

Best gek eigenlijk dat je niks ondertekend op papier krijgt dat je officieel bent aangenomen.

Gefeliciteerd! Dat is inderdaad best raar he.. iedereen is nu aant wachten op het moment dat we de kleding kunnen passen en ophalen. En natuurlijk de laatste informatie krijgen. Nog even doorbijten nu.
Hoofdagent eenheid Limburg


An

  • Aspirant Den Haag
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 32
Reactie #202 Gepost op: 1 augustus 2019, 21:17:53
Gefeliciteerd! Dat is inderdaad best raar he.. iedereen is nu aant wachten op het moment dat we de kleding kunnen passen en ophalen. En natuurlijk de laatste informatie krijgen. Nog even doorbijten nu.

Zullen denk ik nog wel eventjes geduld moeten hebben inderdaad. Precies dé vakantie maand nu, veel mensen op vakantie en de academie ook dicht, vermoed ik.

Best gek ja, dat je dan ineens 7 oktober met z’n allen in de “schoolbanken” zit en een heel ander leven gaat beginnen. Voelt soms nog beetje onwerkelijk maar super veel zin in!


Etienne1979

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 92
Reactie #203 Gepost op: 2 augustus 2019, 10:48:45
Zullen denk ik nog wel eventjes geduld moeten hebben inderdaad. Precies dé vakantie maand nu, veel mensen op vakantie en de academie ook dicht, vermoed ik.

Best gek ja, dat je dan ineens 7 oktober met z’n allen in de “schoolbanken” zit en een heel ander leven gaat beginnen. Voelt soms nog beetje onwerkelijk maar super veel zin in!

Absoluut veel zin in! Zover ik weet is de PA in Eindhoven op dit moment dicht ivm vakantie.. benieuwd of je in de praktijk periode dan ook vakantie hebt..
Hoofdagent eenheid Limburg


Klaas1987

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 76
Reactie #204 Gepost op: 2 augustus 2019, 11:49:50
Best gek ja, dat je dan ineens 7 oktober met z’n allen in de “schoolbanken” zit en een heel ander leven gaat beginnen. Voelt soms nog beetje onwerkelijk maar super veel zin in!

Dit dus haha. Kan het me nog niet helemaal voorstellen. Ook het leven buiten de ‘comfortzone’. Best een hele omslag iig!

Mijn recruiter vertelde mij 2 weken geleden dat ik in deze weken voor het kleding passen aangemeld zou worden en ik dan een afspraak kon maken. Als het goed is hoor ik dat vandaag of volgende week. Als het goed is.....  :o
Midden Nederland


An

  • Aspirant Den Haag
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 32
Reactie #205 Gepost op: 2 augustus 2019, 12:06:35
Dit dus haha. Kan het me nog niet helemaal voorstellen. Ook het leven buiten de ‘comfortzone’. Best een hele omslag iig!

Mijn recruiter vertelde mij 2 weken geleden dat ik in deze weken voor het kleding passen aangemeld zou worden en ik dan een afspraak kon maken. Als het goed is hoor ik dat vandaag of volgende week. Als het goed is.....  :o

Inderdaad, wat je zegt Klaas, voor mij ook echt totaal buiten de “comfort”. Afgelopen 6 jaar alleen maar op een kantoor voor een beeldscherm gezeten haha.

Hoop dat het kleding passen snel op mag schieten. Wel lekker ook voor de gemoedsrust, echt alles kunnen afvinken en het even los laten.

@Etienne; volgens mij heb ik ergens gelezen dat als je in je schoolperiode zit en het toevallig ook vakantie/feestdag is, je dan geluk hebt en lekker vrij bent. Loop je mee bij de eenheid, dan kun je daar eventueel een vakantieaanvraag indienen als je vrij wilt.


Petar

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 32
Reactie #206 Gepost op: 2 augustus 2019, 18:09:53
Vandaag heb ik wat minder nieuws gekregen. Zelf woon ik in Friesland en heb gesolliciteerd voor de eenheid Noord-Holland. De opleidingslocatie voor deze eenheid was Drachten (Friesland) maar vandaag te horen gekregen dat het toch Amsterdam wordt. Dit is voor mij 1:20 u rijden (zonder files) en dan zit je daar ook nog met parkeerproblemen en druktes etc. Ik zit nu helaas wel in twijfel of ik dit 2,5 jaar wil. Mensen die tips hebben omtrent parkeren bij de PA etc. hoor ik dat graag.


An

  • Aspirant Den Haag
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 32
Reactie #207 Gepost op: 2 augustus 2019, 18:39:18
Vandaag heb ik wat minder nieuws gekregen. Zelf woon ik in Friesland en heb gesolliciteerd voor de eenheid Noord-Holland. De opleidingslocatie voor deze eenheid was Drachten (Friesland) maar vandaag te horen gekregen dat het toch Amsterdam wordt. Dit is voor mij 1:20 u rijden (zonder files) en dan zit je daar ook nog met parkeerproblemen en druktes etc. Ik zit nu helaas wel in twijfel of ik dit 2,5 jaar wil. Mensen die tips hebben omtrent parkeren bij de PA etc. hoor ik dat graag.

Jeetje dat is wel even een domper, kan ik me voorstellen.
Heb zelf een tijdje in AMS gewoond en weet dat er meerdere P+R garages zijn, ook bij Sloterdijk (10 min wandelen naar de academie). Na 10u inrijden was altijd 1 euro per dag en voor 10u was 8 ofzo.. Misschien dat je deze kosten nog mag declareren?
Verder is parkeren AMS wel een ramp ja, en vrijwel nergens meer gratis.
Of je zou ergens verder buiten moeten parkeren en dan laatste stukje verder met OV? Al loopt je totale reistijd dan wel nog verder op..


Etienne1979

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 92
Reactie #208 Gepost op: 2 augustus 2019, 18:48:39
Vandaag heb ik wat minder nieuws gekregen. Zelf woon ik in Friesland en heb gesolliciteerd voor de eenheid Noord-Holland. De opleidingslocatie voor deze eenheid was Drachten (Friesland) maar vandaag te horen gekregen dat het toch Amsterdam wordt. Dit is voor mij 1:20 u rijden (zonder files) en dan zit je daar ook nog met parkeerproblemen en druktes etc. Ik zit nu helaas wel in twijfel of ik dit 2,5 jaar wil. Mensen die tips hebben omtrent parkeren bij de PA etc. hoor ik dat graag.

Ow...dat is jammer. Nu volgt een heel belangrijke beslissing voor je. Als ik iets mag aandragen,  het is maar 2,5 jr min de praktijk periodes voor wellicht de baan van je dromen.

Ikzelf moet vanuit zuid Limburg naar Eindhoven, da's ook zo'n 110 km..

Ik hoop dat je een beslissing kan gaan nemen..hoe moeilijk dan ook.
Succes!
Hoofdagent eenheid Limburg


Oscar-01

  • Aspirant agent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 100
Reactie #209 Gepost op: 3 augustus 2019, 08:56:32
Vandaag heb ik wat minder nieuws gekregen. Zelf woon ik in Friesland en heb gesolliciteerd voor de eenheid Noord-Holland. De opleidingslocatie voor deze eenheid was Drachten (Friesland) maar vandaag te horen gekregen dat het toch Amsterdam wordt. Dit is voor mij 1:20 u rijden (zonder files) en dan zit je daar ook nog met parkeerproblemen en druktes etc. Ik zit nu helaas wel in twijfel of ik dit 2,5 jaar wil. Mensen die tips hebben omtrent parkeren bij de PA etc. hoor ik dat graag.

Dat is inderdaad minder nieuws. Nu weet ik niet wat je thuis situatie is. Maar als je bijv. Een midweek  op een bungalowpark in de buurt van amsterdam kan verblijven en die kosten evt met klasgenoten kan delen. Scheelt in reistijd.

zelf zit ik op een uur reistijd maar dankzij een leuke carpoolgroep vliegt de tijd voorbij.
En zoals er indd al gezegd is, van die 2,5jaar vallen de praktijkperiodes al af. Succes met overwegen of je het nog wel echt wilt.