Sollicitanten agent oktober 2019

Auteur Topic: Sollicitanten agent oktober 2019  (gelezen 130133 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Etienne1979

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 92
Reactie #300 Gepost op: 24 september 2019, 17:09:25
 098uo Vandaag de uitnodiging van de PA gekregen voor de eerste schooldag. Binnen 3 dgn zou ik ook de inloggegevens ontvangen. Dan is alles compleet. Basisteam is bekend, officiële aanstelling binnen en uitnodiging voor de OBT dagen en de beëdiging binnen.. 😁
Hoofdagent eenheid Limburg


An

  • Aspirant Den Haag
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 32
Reactie #301 Gepost op: 24 september 2019, 17:10:29
Weet iemand of er ook nog boeken besteld moeten/kunnen worden voor aanvang opleiding?Heb geprobeerd via ItsLearning inzage te krijgen hierin middels de link naar een literatuurlijst, maar het is me niet helemaal duidelijk en lijkt alleen te kunnen vanaf een desktop? Heb ivm vakantie pas volgende week weer beschikking over een laptop.


L88

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 3
Reactie #302 Gepost op: 24 september 2019, 17:52:30
Dat is verschillend per academie mbt boeken bestellen. Ik ga naar Rotterdam en daar word dat klassikaal gedaan werd mij verteld.


Sander1989

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 10
Reactie #303 Gepost op: 24 september 2019, 18:45:44
Dat is verschillend per academie mbt boeken bestellen. Ik ga naar Rotterdam en daar word dat klassikaal gedaan werd mij verteld.

Voor Apeldoorn moest ik het inderdaad wel bestellen, maar ze waren de volgende dag al direct in huis! Kan dus ook zeer zeker op het laatste moment nog


Smitty

  • Hoofdagent Eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #304 Gepost op: 24 september 2019, 19:48:04
Ik ga naar Eenheid Amsterdam. Mij is alleen nog niet bekend bij welk basisteam ik kom te werken. Hebben ze jou dit middels een brief laten weten o.i.d?

Leuk man! Mooiste eenheid van het ´t land ;), en ga je dan vast zien bij de introductiedagen. Mijn klas is daar 1 dag voor uitgeroosterd om mee te gaan ;). Ik ben in mei begonnen en mijn basisteam is Zuidoost. Dit staat in je aanstellingsbesluit, deze ontvang je een aantal weken voor aanvang opleiding.

Je aanstellingsbesluit is je contract.

Alle berichten zijn op persoonlijke titel.


Smitty

  • Hoofdagent Eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #305 Gepost op: 24 september 2019, 19:49:15
Weet iemand of er ook nog boeken besteld moeten/kunnen worden voor aanvang opleiding?Heb geprobeerd via ItsLearning inzage te krijgen hierin middels de link naar een literatuurlijst, maar het is me niet helemaal duidelijk en lijkt alleen te kunnen vanaf een desktop? Heb ivm vakantie pas volgende week weer beschikking over een laptop.

Als je de boeken al kan bestellen zou ik dat zeker al doen. Bij mijn lichting waren ze ineens op en dan mis je de boeken, vooral de zakboeken met wetten, toch wel tijdens de les. Dus als het al kan dan zou ik ze zeker bestellen. Via ItsLearning is er een handleiding die je kan volgen als het goed is.

Tijdens de lessen werd het bij ons pas na een week of 3 besproken, en daarna moest er nog besteld worden én nog geleverd worden met de nodige vertraging..
Alle berichten zijn op persoonlijke titel.


Ntwadumela

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 12
Reactie #306 Gepost op: 24 september 2019, 20:06:39
Leuk man! Mooiste eenheid van het ´t land ;), en ga je dan vast zien bij de introductiedagen. Mijn klas is daar 1 dag voor uitgeroosterd om mee te gaan ;). Ik ben in mei begonnen en mijn basisteam is Zuidoost. Dit staat in je aanstellingsbesluit, deze ontvang je een aantal weken voor aanvang opleiding.

Je aanstellingsbesluit is je contract.

Ik kijk ernaar uit! De opleiding start officieel op 8 oktober maar ik heb nog geen aanstellingsbesluit gezien. Waarschijnlijk nog even geduld.


Etienne1979

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 92
Reactie #307 Gepost op: 26 september 2019, 17:24:30
Voor Apeldoorn moest ik het inderdaad wel bestellen, maar ze waren de volgende dag al direct in huis! Kan dus ook zeer zeker op het laatste moment nog

Als ik bij its learning kijk, dan moet ik ze bestellen.. maar er staat dan dat het alleen gaat met een mail adres vd Politie.. waar kan ik vinden of ik dat heb?
Hoofdagent eenheid Limburg


Ntwadumela

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 12
Reactie #308 Gepost op: 26 september 2019, 19:05:46
Als ik bij its learning kijk, dan moet ik ze bestellen.. maar er staat dan dat het alleen gaat met een mail adres vd Politie.. waar kan ik vinden of ik dat heb?

In de mail die je hebt ontvangen met als titel: ‘Uitnodiging voor onderwijs politieacademie’ klik je op de blauwe button: ‘accountbeheer’. Als je daar inlogt en dan kijkt onder het kopje: ‘Mijn account’ kan je je mailadres terugvinden. Succes!


Etienne1979

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 92
Reactie #309 Gepost op: 26 september 2019, 19:49:30
In de mail die je hebt ontvangen met als titel: ‘Uitnodiging voor onderwijs politieacademie’ klik je op de blauwe button: ‘accountbeheer’. Als je daar inlogt en dan kijkt onder het kopje: ‘Mijn account’ kan je je mailadres terugvinden. Succes!

Dankjewel.. ik heb het gevonden! Kan ik morgen de boeken gaan bestellen.
Hoofdagent eenheid Limburg