Sollicitanten agent Januari 2020

Auteur Topic: Sollicitanten agent Januari 2020  (gelezen 199988 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Miepie

  • Sollicitant agent Oost-Nederland
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 31
Reactie #210 Gepost op: 30 september 2019, 18:13:13
Hahaha volgende week, hoe moet je dat regelen 😂

Ik heb de medische keuring gehaald. Ze zijn begonnen met werkzaamheden in het gebouw, vette geluidsoverlast. Ook bij de hoortest. Maar ondanks dat de boel gehaald.

@lies, jij ook?

Kregen jullie bericht dat de screening was opgestart? Of merk je daar niets van.
Sollicitant agent eenheid Oost-Nederland. Screening positief afgerond.


Lies

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 26
Reactie #211 Gepost op: 30 september 2019, 18:31:04
Hahaha volgende week, hoe moet je dat regelen 😂

Ik heb de medische keuring gehaald. Ze zijn begonnen met werkzaamheden in het gebouw, vette geluidsoverlast. Ook bij de hoortest. Maar ondanks dat de boel gehaald.

@lies, jij ook?

Kregen jullie bericht dat de screening was opgestart? Of merk je daar niets van.

Ik had gelukkig geen last van de werkzaamheden. Hoe laat moest jij? Ik heb het ook gehaald💪🏼


Solstice

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 115
  • Aspirant eenheid Oost Nederland
Reactie #212 Gepost op: 30 september 2019, 20:18:03
Hahaha volgende week, hoe moet je dat regelen 😂

Ik heb de medische keuring gehaald. Ze zijn begonnen met werkzaamheden in het gebouw, vette geluidsoverlast. Ook bij de hoortest. Maar ondanks dat de boel gehaald.

@lies, jij ook?

Kregen jullie bericht dat de screening was opgestart? Of merk je daar niets van.

Gefeliciteerd!

Ik kreeg een mailtje dat de documenten voor de screening waren geaccepteerd en dat ze zouden beginnen met het controleren.


Miepie

  • Sollicitant agent Oost-Nederland
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 31
Reactie #213 Gepost op: 30 september 2019, 21:09:16
Ik had gelukkig geen last van de werkzaamheden. Hoe laat moest jij? Ik heb het ook gehaald💪🏼

Gefeliciteerd!
Ik moest om 10:30 uur.
Sollicitant agent eenheid Oost-Nederland. Screening positief afgerond.


Lies

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 26
Reactie #214 Gepost op: 30 september 2019, 21:13:12
Gefeliciteerd!
Ik moest om 10:30 uur.

Ahaa oké. On to the next🥳
Gefeliciteerd!!


Solstice

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 115
  • Aspirant eenheid Oost Nederland
Reactie #215 Gepost op: 2 oktober 2019, 08:46:07
Even een beetje op de zaken vooruit lopend; Is er iets te vinden over wanneer we vakantie zouden hebben mochten we de opleiding gaan doen?

Mijn vrouw moet op haar werk vóór november haar zomervakantie doorgeven maar ik heb geen idee hoe dat er voor mij straks uit ziet. Ik lees wel dingen zo links en rechts maar dat zijn dan berichten uit 2013 ofzo.

Heb deze kalender wel gevonden maar de vraag is of dat ook voor ons geldt. Ik meen wel te hebben gelezen dat je tijdens je opleiding mee gaat in de reguliere schoolvakanties. But it never hurts to check.
Wie weet heeft één van jullie een idee hoe het zit!?



Miepie

  • Sollicitant agent Oost-Nederland
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 31
Reactie #216 Gepost op: 2 oktober 2019, 08:55:08
Even een beetje op de zaken vooruit lopend; Is er iets te vinden over wanneer we vakantie zouden hebben mochten we de opleiding gaan doen?

Mijn vrouw moet op haar werk vóór november haar zomervakantie doorgeven maar ik heb geen idee hoe dat er voor mij straks uit ziet. Ik lees wel dingen zo links en rechts maar dat zijn dan berichten uit 2013 ofzo.

Heb deze kalender wel gevonden maar de vraag is of dat ook voor ons geldt. Ik meen wel te hebben gelezen dat je tijdens je opleiding mee gaat in de reguliere schoolvakanties. But it never hurts to check.
Wie weet heeft één van jullie een idee hoe het zit!?



Nou ik heb hetzelfde idd. Alleen moeten hier bij mijn man de vakanties voor eind december rond zijn.

Ik had inderdaad gelezen schoolvakanties. Dus ik zou denken alles hetzelfde als regio midden. Maar misschien even navragen? Gewoon de academie bellen?
Sollicitant agent eenheid Oost-Nederland. Screening positief afgerond.


kevin1992

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 61
Reactie #217 Gepost op: 2 oktober 2019, 12:22:53
@solstice

Dit vind ik ook wel handig om te weten.


Solstice

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 115
  • Aspirant eenheid Oost Nederland
Reactie #218 Gepost op: 2 oktober 2019, 12:39:31
Ik duik er ff in. Laat het hier wel weten als ik meer weet.


Solstice

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 115
  • Aspirant eenheid Oost Nederland
Reactie #219 Gepost op: 2 oktober 2019, 14:03:54
Heb ze even gemaild en kreeg het volgende terug:

"Wij houden bij de politieacademie alleen rekening met de zomervakantie en die periode is voor Apeldoorn , week 29 tot en met week 32."

Duidelijk verhaal. Dat is dan concreet van ma 19-07 t/m vr 13-08.