Sollicitanten agent Januari 2020

Auteur Topic: Sollicitanten agent Januari 2020  (gelezen 200073 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Atlovartnhoj

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 43
  • Sollicitant Limburg Jan 2020
Reactie #350 Gepost op: 22 oktober 2019, 15:11:58
Ik kreeg nog een mail van kombijdepolite met daarin mijn aanstelling voor opleiding week 5.

Die heb ik ook eerst ontvangen, en nu vandaag dus mijn bevestiging dat mijn opleidingsplek definitief is.
Ik heb ook even niet meer op het netvlies hoe dat nou zit met de startdatum van de opleiding. In de laatste communicatie staat in ieder geval week 5.

"Je staat ingepland om de opleiding te starten in week 05 van 2020. Binnen enkele dagen ontvang je bericht over je inschrijving bij de Politieacademie."

Definitief aangesteld, start opleiding week 5 2020


murk

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 29
Reactie #351 Gepost op: 22 oktober 2019, 15:43:59
Die heb ik ook eerst ontvangen, en nu vandaag dus mijn bevestiging dat mijn opleidingsplek definitief is.
Ik heb ook even niet meer op het netvlies hoe dat nou zit met de startdatum van de opleiding. In de laatste communicatie staat in ieder geval week 5.

"Je staat ingepland om de opleiding te starten in week 05 van 2020. Binnen enkele dagen ontvang je bericht over je inschrijving bij de Politieacademie."

Bericht van de academie met studentennummer moet ik nog krijgen alhoewel ik een studentennummer al had van mijn huidige baan. Maar het zo logisch zijn dat ik nog wel bericht krijg van de politie academie. We wachten weer af  998765


Jambon

  • Sollicitant Midden-Nederland, reeds aangesteld.
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 39
Reactie #352 Gepost op: 22 oktober 2019, 17:15:41
Ik had ook al een studentennummer, en kreeg ook bevestiging via mijn interne mail-adres over de inschrijving. Meer info ontvangen we 3 weken voor start van de opleiding.


Miepie

  • Sollicitant agent Oost-Nederland
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 31
Reactie #353 Gepost op: 22 oktober 2019, 22:33:29
Dus binnenkort gaat iedereen ontslag nemen bij zijn huidige job.

Toch wel spannend om dat te melden.

Bij mij weten ze het al.. Ik ben onlangs geswitcht van afdeling en vond het wel zo netjes om te melden dat ik bezig was met een traject.
En mijn leidinggevende zei het mooi: de politie is je grootste droom, en dit is je tweede droom. Dus mocht het allemaal niet door gaan (hoe dan!?) dan kan ik lekker blijven zonder gekke gezichten. Maarrrrr ik hoop ook wel ontslag te kunnen nemen in december ofzo ja.. We zitten natuurlijk ook met opzegtermijn.
Sollicitant agent eenheid Oost-Nederland. Screening positief afgerond.


kevin1992

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 61
Reactie #354 Gepost op: 22 oktober 2019, 23:28:13
@miepie klopt ik wil het ook op tijd melden begin november het liefst vanwege mijn opzegtermijn.

Zal wel los lopen  8)



Kir_

  • Start week 5 in Eindhoven
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 82
  • Sollicitant eenheid Limburg 2020
Reactie #355 Gepost op: 23 oktober 2019, 11:14:04
Bij mij weten ze het al.. Ik ben onlangs geswitcht van afdeling en vond het wel zo netjes om te melden dat ik bezig was met een traject.
En mijn leidinggevende zei het mooi: de politie is je grootste droom, en dit is je tweede droom. Dus mocht het allemaal niet door gaan (hoe dan!?) dan kan ik lekker blijven zonder gekke gezichten. Maarrrrr ik hoop ook wel ontslag te kunnen nemen in december ofzo ja.. We zitten natuurlijk ook met opzegtermijn.

Hier hetzelfde (switch van afdl) alleen heb ik het hier nog niet gemeld. Dacht stel, de politie lukt niet dan kan ik hier tenminste blijven zonder dat ze iets weten. Denk ook niet dat ze zo positief hadden gereageerd als ik het had gemeld hahah.

Ik hoop het volgende week te kunnen melden :) nog even (in spanning) afwachten.
Start week 5 in Eindhoven


kevin1992

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 61
Reactie #356 Gepost op: 23 oktober 2019, 13:30:57
@kir

Soms is stil houden tot je het zeker weet de beste keuze. XD


JGJ2019

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 57
  • Start week 5 Midden-Nederland👮🏼‍♂️
Reactie #357 Gepost op: 23 oktober 2019, 20:39:42
Hier hetzelfde. Huidige werkgever weet nog van niks. Eerst afwachten totdat alles echt definitief is. Echter heb ik wel netjes bij mijn screening vermeld dat mijn huidige werkgever nog van niks weet, en zodra ze hem als referent willen bellen, of ze dan mij eerst even willen bellen zodat ik het kan vertellen aan mijn leidinggevende. Hopelijk geven ze er gehoord aan, mochten ze referenten/oud werkgevers willen bellen. Iemand die hier het BGO onderzoek gehad heeft, waarbij referenten/(oud)-werkgevers van gebeld zijn?


murk

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 29
Reactie #358 Gepost op: 23 oktober 2019, 21:33:28
Hier hetzelfde. Huidige werkgever weet nog van niks. Eerst afwachten totdat alles echt definitief is. Echter heb ik wel netjes bij mijn screening vermeld dat mijn huidige werkgever nog van niks weet, en zodra ze hem als referent willen bellen, of ze dan mij eerst even willen bellen zodat ik het kan vertellen aan mijn leidinggevende. Hopelijk geven ze er gehoord aan, mochten ze referenten/oud werkgevers willen bellen. Iemand die hier het BGO onderzoek gehad heeft, waarbij referenten/(oud)-werkgevers van gebeld zijn?

Mijn leidinggevende is toen gebeld 4 dagen na mijn gesprek. Hij was wel op de hoogte van mijn sollicitatie. Ik zou altijd open en eerlijk zijn.
Succes


JGJ2019

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 57
  • Start week 5 Midden-Nederland👮🏼‍♂️
Reactie #359 Gepost op: 23 oktober 2019, 21:48:42
Mijn leidinggevende is toen gebeld 4 dagen na mijn gesprek. Hij was wel op de hoogte van mijn sollicitatie. Ik zou altijd open en eerlijk zijn.
Succes

Na welk gesprek is hij gebeld?
En open en eerlijkheid is belangrijk. Maar ik zit echt 2 maanden voor mijn vaste contract. En als het niks gaat worden bij de Politie, kan ik daar blijven werken. Anders raak je beide kwijt. Heb netjes een extra brief bij de screening gedaan waarin ik dit ook uitleg.