Sollicitanten agent Januari 2020

Auteur Topic: Sollicitanten agent Januari 2020  (gelezen 200531 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Wouterk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 54
  • Sollicitant eenheid Zeeland/West Brabant
Reactie #650 Gepost op: 8 januari 2020, 14:22:49
Ik heb net zelf ook maar contact opgenomen met de recruiter Zeeland-west Brabant. Deze kon mij nog niet vertellen in welk basisteam ik geplaatst word.
Dit omdat de klas(sen) blijkbaar nog niet vol zitten.
selectieprocedure positief afgerond.


Aquarius

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 37
Reactie #651 Gepost op: 8 januari 2020, 14:27:45
Zojuist (net zoals de anderen van Midden-Nederland neem ik aan) een mail gekregen met extra informatie over de beëdiging.
Hopelijk krijgt iedereen binnenkort te horen waar we geplaatst zijn/worden! Dat weet ik namelijk ook nog niet.


misterbeton

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Reactie #652 Gepost op: 8 januari 2020, 14:46:00
ik start 27 januari met opleiding politiekundige.
Ik heb inmiddels al een informatiemap via de post gekregen met het aangestelde basisteam, en daarnaast een e-mail gekregen van de eenheid met een kennismaking met mijn trajectbegeleider op 29 januari. Daarnaast stond hier dat ik 'hoogstwaarschijnlijk' beëdigd word op 31 januari, hiervan zou een nadere specifieke e-mail volgen.

Verdere informatie van de PA over de starttijd etc. van de opleiding zou nog worden nagestuurd. Daar wacht ik dus nog op. Daarnaast a.s. maandag de winkelafspraak staan, dus zo goed als klaar om te knallen.


Aquarius

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 37
Reactie #653 Gepost op: 8 januari 2020, 16:23:33
Net ook de mail gekregen met de informatie over de rest van de eerste week!
Alleen vond ik de uitleg over de fysieke groepsdynamische dagen niet heel erg duidelijk eerlijk gezegd. Vooral over wat je nou mee moet nemen. Ik hoop daar de eerste en/of tweede dag meer informatie over te krijgen, of vragen over te kunnen stellen.


JGJ2019

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 57
  • Start week 5 Midden-Nederland👮🏼‍♂️
Reactie #654 Gepost op: 8 januari 2020, 17:18:57
Zojuist te horen gekregen waar ik geplaatst ben👌🏽 En ook een mail gehad met nog wat meer informatie van de PA


Postma92

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
Reactie #655 Gepost op: 9 januari 2020, 00:21:11
Voor de eenheid Rotterdam gister mailtje ontvangen over de introductieweek en vandaag mail met info over de start van de opleiding.


Jambon

  • Sollicitant Midden-Nederland, reeds aangesteld.
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 39
Reactie #656 Gepost op: 9 januari 2020, 01:41:02
Net ook de mail gekregen met de informatie over de rest van de eerste week!
Alleen vond ik de uitleg over de fysieke groepsdynamische dagen niet heel erg duidelijk eerlijk gezegd. Vooral over wat je nou mee moet nemen. Ik hoop daar de eerste en/of tweede dag meer informatie over te krijgen, of vragen over te kunnen stellen.

Ik vond het ook niet heel duidelijk. Maar misschien is dit onze eerste opdracht 😉.
Ga er vanuit dat we daar de 28e wel meer duidelijkheid over krijgen!


Jonasss

  • Sollicitant bij eenheid Zeeland/West Brabant
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #657 Gepost op: 9 januari 2020, 09:09:13
Kijk, ze beginnen weer op stoom te komen na oud&nieuw bij politie academie.

Ik heb inmiddels ook een mail gehad met nogmaals mijn studentennummer en de link naar Itslearning. Alleen nog geen wachtwoord. Die zou ik binnen 3 dagen moeten krijgen.
Ook geven ze aan dat ik start met opleiding 28-01-20 om half 9 op locatie Eindhoven. (maandag regionale bijeenkomst in Oosterhout) Rest van rooster etc. kan ik denk op de online omgeving vinden net als klas?
selectieprocedure positief afgerond.


Solstice

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 115
  • Aspirant eenheid Oost Nederland
Reactie #658 Gepost op: 9 januari 2020, 10:26:49
5 klasgenoten en ik heb gister een mail ontvangen van mijn trajectbegeleider met wat info maar dat was vooral vanuit zijn eigen beweging om te kennen te geven dat hij onze trajectbegeleider wordt.
Ik weet nu wel dat ik bij Miepie in de klas zit (en misschien nog wel iemand van hier) maar verder geen info over de opleiding zelf. Tijd dat Oost-Nederland ook eens ff achter de computer kruipt en die mails eruit doet die jullie allemaal krijgen..


Aquarius

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 37
Reactie #659 Gepost op: 9 januari 2020, 15:41:05
Eindelijk de officiële aanstelling en de informatiemaatschappij binnen! Nu weet ik ook waar ik geplaatst ben voor de praktijkonderdelen 😁