Sollicitanten agent Oktober 2020

Auteur Topic: Sollicitanten agent Oktober 2020  (gelezen 126554 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Volpe

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
Reactie #140 Gepost op: 16 juni 2020, 13:10:38
We zouden voor de 17e toch bericht krijgen? Ik heb helaas nog niets ontvangen....


Geluk91

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 77
Reactie #141 Gepost op: 16 juni 2020, 19:27:15
We zouden voor de 17e toch bericht krijgen? Ik heb helaas nog niets ontvangen....

Ik heb zojuist een mail gehad. Dat er nog niets bekend is verder en dat er medio juli een bericht komt over het vervolg van de selectieprocedure.

Oftewel een mail met uitstel.. Want ze hadden in de vorige mail aangegeven dat ik uiterlijk 17 juni iets zou horen over het vervolg...

Jammer, maar niets aan te doen.. afwachten maar weer..


Woutske

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 85
Reactie #142 Gepost op: 16 juni 2020, 23:49:34
Vervelend :(
Aspirant Eenheid Amsterdam week 21 2020


guest20700

  • Gast
Reactie #143 Gepost op: 19 juni 2020, 09:32:04
Heb begrepen dat de politie bonden op korte termijn met een 'regeling' komen voor bestaande en toekomstige studenten die hinder ondervinden van het corona-virus. Ik verwacht dat ze ook iets gaan mededelen over kandidaten die nu vastzitten in de selectie. Houd de social-media kanalen van hen dus in de gaten!

Enige wat ik jullie wel kan meegeven, ikzelf zit in de stress (heb het hele traject al doorlopen en wacht op aanstelling) of mijn opleiding in week 45 door kan gaan. Of er volgend jaar politiekundige opleiding gaan starten is totaal geen zicht. Echter lijkt het mij sterk aangezien er geen vacatures voor zijn opengesteld en de kandidaten die geen HBO diploma hebben, en in week 33 zouden starten met de regulieren N5 opleiding, is medegedeeld dat het traject stopt of dat ze N4 kunnen doen in 2021. Dus er is niet gezegd we schuiven jullie een lichting op, normaal gesproken start de 4 jarige N5 opleiding in februari en in augustus. Dus zou week 33 naar week 5 2021 gaan.... De verkorte N5 is in november en in april.

Anyway hetgeen ik jullie dus wil meegeven: het vernieuwde N4 wordt in mijn ogen echt een vooruitgang, ook gaan er gegarandeerd heel veel kandidaten geplaatst worden. Dus houd je focus vast en zorg dat je 'ready' bent als je een selectieonderdeel mag volbrengen. Garanties heb je niet maar de kans dat je dan niet naar de opleiding kunt lijkt mij klein. "Onze" situatie is nu klote en frustrerend maar er zijn genoeg mensen graag in onze schoenen zouden staan. Ofwel al maanden niet heb kunnen solliciteren. Ook zijn er kandidaten die ondanks dat ze alles hebben gehaald alsnog niet naar de opleiding kunnen. Hoe frustrerend is dat!

Keep up the good spirit en verlies niet je motivatie! Ik heb er zelf (ook) moeite mee maar uiteindelijk is de beloning hopelijk des te groter. We gaan ervoor  098uo



guest20700

  • Gast
Reactie #144 Gepost op: 19 juni 2020, 09:56:06
Ik bedoel eigenlijk ook: je wilt hoogstwaarschijnlijk nu verder en denkt: "als ik alle onderdelen heb gehaald heb ik zekerheid/rust maar dat is dus niet altijd het geval". Zie mijn situatie als metafoor!

Corona heeft echt veel roet in het eten gegooid en zal grote invloed houden op het politie onderwijs. Enige wat we kunnen doen is hoop houden en 'rustig' afwachten hoe het verder ontwikkelt. Uiteindelijk hebben ze keihard gemotiveerde kandidaten nodigen en willen 'wij' heel graag starten. Links of rechtsom komen we dan ooit wel bij elkaar zou je zeggen.



louise32

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 83
Reactie #145 Gepost op: 19 juni 2020, 11:19:25
Nou er is nog weinig beweging, dus het zal mij benieuwen wanneer er überhaupt weer geworven gaat worden... Er zitten nog een hele hoop mensen te wachten op een plekje die de selectie procedure al hebben doorlopen dus vermoed dat het openstellen van vacatures echt nog wel even gaat duren :'(


guest20700

  • Gast
Reactie #146 Gepost op: 19 juni 2020, 11:41:59
Nou er is nog weinig beweging, dus het zal mij benieuwen wanneer er überhaupt weer geworven gaat worden... Er zitten nog een hele hoop mensen te wachten op een plekje die de selectie procedure al hebben doorlopen dus vermoed dat het openstellen van vacatures echt nog wel even gaat duren :'(

Ik had het idee dat merendeel hier al in de procedure zat. Als je wacht op openstelling dan denk ik idd dat dit niet op korte termijn gaat gebeuren helaas. Al zullen ze, gezien de tijd dat het selectieproces duurt, hier ook geen maanden meer mee kunnen wachten. Echter op korte termijn naar de opleiding zit er denk ik niet in. De lichting 02/2021 en 05/2021 kunnen ze (gok ik) met de huidige kandidaten wel vullen.


louise32

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 83
Reactie #147 Gepost op: 19 juni 2020, 12:53:05
Vermoed dat zij zelf nog geen idee hebben hoe het lopen gaat. Maar speculeren heeft geen zin, het is gewoon wachten en tijd uitzitten. Kan vast niet heel lang meer duren, zowel voor de huidige sollicitanten danwel de mensen die zitten te wachten op nieuwe vacatures. Geduld is een schone zaak ;)


Woutske

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 85
Reactie #148 Gepost op: 19 juni 2020, 23:48:17
Ben zelf in week 21 begonnen en tot op heden één keer op de PA geweest. Het onderwijs is weer opgestart maar nu volledig gefocust op de eerdere lichtingen afronden. Wij gaan in week 33 pas echt aan de bak. Ik neem aan dat ze rond die tijd ook bij W&S weer vol gas gaan geven.

Op dit moment is het vooral wachten op de leiding van de nationale politie en de vakbonden.
Aspirant Eenheid Amsterdam week 21 2020


MrOfficer

  • Hoofdagent eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 92
Reactie #149 Gepost op: 28 juni 2020, 21:16:51
Haha, ik zie hier veel ongeduldige reacties. Die snap ik  ;) Geduld allemaal, het komt eraan! Alles wordt weer stukje bij beetje opgestart bij W&S denk ik.
Ik heb begrepen dat een ieder die in de opleiding bezig is geen hinder zou moeten ondervinden, omdat ze gaan schuiven met tertielen. Voor iedereen die nog aangenomen moet worden heel veel succes met de selecties, die zullen binnenkort wel weer op gaan starten. Tot ziens op straat  ;D