Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden

Auteur Topic: Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden  (gelezen 2712355 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #6560 Gepost op: 26 juni 2012, 15:57:22
Oke dat verklaart een hoop want in de VOA bus zat maar 1 persoon.

Daarnaast werkt het VOA met medewerkers vanuit 3 regio's Noord-Holland-Noord, Kennemerland, Zaanstreek-Waterland = Verkeersondersteuning Noord-West 3.


Bas Witvliet

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,099
Reactie #6561 Gepost op: 26 juni 2012, 18:05:03
Daarnaast werkt het VOA met medewerkers vanuit 3 regio's Noord-Holland-Noord, Kennemerland, Zaanstreek-Waterland = Verkeersondersteuning Noord-West 3.
Oke bedankt !
Het kan dus zijn dat dit voertuig uit bijv. ken of zawa kwam ?


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #6562 Gepost op: 27 juni 2012, 18:06:18
Oke bedankt !
Het kan dus zijn dat dit voertuig uit bijv. ken of zawa kwam ?

Yes


lifeliner4

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 206
Reactie #6563 Gepost op: 28 juni 2012, 14:39:16
Drukte in het kleine dorpje.

Opvallend is bij de eerste ambu dat de linker grillflitser ongelijk loopt met de rest van de flitsers voor en de rechter ook, maar ook weer ongelijk met de linker  :D

Politie en ambulances met spoed naar Egmond aan den Hoef


TheDavey100

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 209
    • Rozenburg Report
Reactie #6564 Gepost op: 29 juni 2012, 12:50:30
Brandweer Spijkenisse met 2 Tankautospuit en Hoogwerken naar OMS melding

De hoogwerker was eigenlijk niet opgeroepen maar reed wel leuk mee  :)


Stefan Verkerk

  • Fotograaf Wezep e.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,968
  • Weerliefhebber
    • StefanVerkerk.nl
Reactie #6565 Gepost op: 29 juni 2012, 22:47:15
[zeurmodus] Wat ik mij dus afvraag he... stel nou dat een automobilist bij de kruising met de brandweerkazerne de brandweerwagen niet ziet en doorrijdt en vervolgens een aanrijding veroorzaakt... Dan is de kans toch behoorlijk groot dat (als het met redelijke snelheid gebeurt) die auto tegen het verkeerslicht in de middenberm knalt. Nou ja, gelukkig staan daar enkele 'videoten' die de klap kunnen opvangen. Scheelt de gemeente weer wat reparatiekosten.  ::) ::) [/zeurmodus]
www.stefanverkerk.nl | www.hmpaal.nl | PPK houder | Canon


Vroemvroem

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 586
Reactie #6566 Gepost op: 29 juni 2012, 23:49:34
[zeurmodus] Wat ik mij dus afvraag he... stel nou dat een automobilist bij de kruising met de brandweerkazerne de brandweerwagen niet ziet en doorrijdt en vervolgens een aanrijding veroorzaakt... Dan is de kans toch behoorlijk groot dat (als het met redelijke snelheid gebeurt) die auto tegen het verkeerslicht in de middenberm knalt. Nou ja, gelukkig staan daar enkele 'videoten' die de klap kunnen opvangen. Scheelt de gemeente weer wat reparatiekosten.  ::) ::) [/zeurmodus]
Kan dit niet op elke kruising gebeuren, en is dit niet gewoon een risico wat hoort bij het rijden met toetsers en bellen?


C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Reactie #6567 Gepost op: 30 juni 2012, 00:16:03
Kan dit niet op elke kruising gebeuren, en is dit niet gewoon een risico wat hoort bij het rijden met toetsers en bellen?

Kan overal ten alle tijden. Maar kijk waar de 2 jongens staan: Je kunt 1001 "als" scenario's bedenken maar Stefan heeft zeker gelijk. Zware brandweervoertuig raakt de tegenpartij (verkeer van links voor de kijkers) links(voor) en die 2 jongens staan perfect in het pad om geschept te worden.  :-X


Vroemvroem

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 586
Reactie #6568 Gepost op: 30 juni 2012, 00:27:35
Kan overal ten alle tijden. Maar kijk waar de 2 jongens staan: Je kunt 1001 "als" scenario's bedenken maar Stefan heeft zeker gelijk. Zware brandweervoertuig raakt de tegenpartij (verkeer van links voor de kijkers) links(voor) en die 2 jongens staan perfect in het pad om geschept te worden.  :-X
Ik zie dat ik de post van Stefan niet goed heb gelezen 98uiye Inderdaad, onhandige plaats om te gaan staan. Maar het is al vaker tegen 'ze' gezegd, ik heb het opgegeven. Wie niet luisteren wil, die moet maar voelen een keer flink schrikken 998765


112Rene

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 436
Reactie #6569 Gepost op: 30 juni 2012, 00:37:58
Wat zou het verschil zijn met een video veilig in de berm of midden op de weg. Lijkt me niks. Bespaar je alleen maar een hoop rommel mee `als` het fout gaat. En zoals vroemvroem al zegt `Wie niet luisteren wil, die moet maar.. Maar waar praten we over het is een keuze die ze zelf maken en zeg zelf. Voor een mooi plaatje moet je wel wat op spel zetten. ???