Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden

Auteur Topic: Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden  (gelezen 2708565 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Karim

  • Gast
Reactie #60 Gepost op: 11 mei 2006, 19:28:30
'

Pas jij maar op tot je niet door een paar ME'ers in elkaar word gemept  ;D

Pfff, tegen mijn stroomstootapparaat/lp12/lachgas-spuitbus kunnen ze toch niet op :P


Shave

  • Beroepsbrandweerman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,355
Reactie #61 Gepost op: 11 mei 2006, 20:13:58

Heeft die brandweerwagen ook wielen op 't dak, zodat ie ondersteboven kan rijden, of deed jij dat toch met je camera/telefoon ?  :P

dat was ik met mijn vinger die ergens op klikte wat niet de bedoeling was hahaha


Sam

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 36
Reactie #62 Gepost op: 17 mei 2006, 18:56:50
Vanmiddag een tussenuur op school, dus even met een paar vrienden een stukje met de auto weeste rijden. Krijg ik opeens van een motoragent een stopteken en moet langs de kant gaan staan. De agent blijft vervolgens ook gewoon staan en even later komen er nog meer motoragenten langs. alleen met prio 1. Vervolgens een politiewagen en daarachter een marechause jeep en twee gepantserde trucks.... ik denk met geld maar dat weet ik niet zeker. Heb even een filmpje gemaakt: Gaat het hier om een oefening, geld/waarde transport (de wagens waren niet beletterd) of is dit een gevangene transport???



http://home.planet.nl/~woerk124/MOV02300.MPG


Robin Hundman

  • Gast
Reactie #63 Gepost op: 17 mei 2006, 18:58:46
Vanmiddag een tussenuur op school, dus even met een paar vrienden een stukje met de auto weeste rijden. Krijg ik opeens van een motoragent een stopteken en moet langs de kant gaan staan. De agent blijft vervolgens ook gewoon staan en even later komen er nog meer motoragenten langs. alleen met prio 1. Vervolgens een politiewagen en daarachter een marechause jeep en twee gepantserde trucks.... ik denk met geld maar dat weet ik niet zeker. Heb even een filmpje gemaakt: Gaat het hier om een oefening, geld/waarde transport (de wagens waren niet beletterd) of is dit een gevangene transport???



http://home.planet.nl/~woerk124/MOV02300.MPG

Jep, geldtransport, zijn denkik onderweg naar de Nederlandse Bank in A'dam.


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #64 Gepost op: 17 mei 2006, 19:29:36
Politiewagens? Motoragenten? volgens mij rijden er alleen Kmar-voertuigen mee in zo'n transport... ze rijden idd van en naar de Nederlandse Bank...
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Mark644

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 787
  • Geïnteresseerde buitenstaander
Reactie #65 Gepost op: 17 mei 2006, 20:34:36
Politiewagens? Motoragenten? volgens mij rijden er alleen Kmar-voertuigen mee in zo'n transport... ze rijden idd van en naar de Nederlandse Bank...

Rijden die dan ook zo heel Nederland door met toeters en bellen?
Ik zag zo'n waardetransport nl een aantal jaar geleden eens toen ik toevallig in Hoogeveen was, redelijk uit de buurt van a'dam dus

Wel een mooi gezicht  trouwens  ;D


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #66 Gepost op: 17 mei 2006, 20:41:41
Rijden die dan ook zo heel Nederland door met toeters en bellen?
Ik zag zo'n waardetransport nl een aantal jaar geleden eens toen ik toevallig in Hoogeveen was, redelijk uit de buurt van a'dam dus

Wel een mooi gezicht  trouwens  ;D

http://www.dnb.nl/dnb/pagina.jsp?pid=tcm:12-40135-64
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Mark644

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 787
  • Geïnteresseerde buitenstaander
Reactie #67 Gepost op: 17 mei 2006, 20:44:35
Aha! ik dacht eerst dat ze ook alleen naar de A'damse vestiging reden met die grote pakketjes $$$

Dank u  ;D


Sam

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 36
Reactie #68 Gepost op: 17 mei 2006, 21:14:39
Okee bedankt, ik had al een vermoeden dat het om het waardevolle papier ging. Wel opvallend dat ze dan van die binnedoorweggetjes nemen. Ik was er overigens niet meer achteraan gereden want dat was niet te doen...


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #69 Gepost op: 17 mei 2006, 22:05:39
Ik heb stage gelopen ''ergens'' in amsterdam, daar kwamen ze bijna elke dag wel meerdere keren langs, elke keer weer naar buiten en kijken! Bleef een mooi gezicht om te zien hoe de twee achterste motorrijders weg trekken en eentje de stoet in haald :p
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !