Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden

Auteur Topic: Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden  (gelezen 2705434 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Reactie #2490 Gepost op: 6 februari 2010, 22:08:35
Als jij net een nieuwe ID-Kaart hebt, dan is die jas nog niet zo oud ;) (nee dat is flauw), maar jij zegt dat je die jas erg lekker vind zitten. Kan ik mij voorstellen, maar vind nog geen om je dan 'uit te geven' als brandweerfotograaf, terwijl je dat absolut niet meer ben. En zoals je zelf al zegt ook geen eens meer voor die site werkt! Ik heb ook wel eens een paar schoenen gehad wat ik enorm lekker vond zitten, maar echt zo afgetrapt waren dat ze gewoon niet meer te tonen waren. En dan moet je ondanks ze zo lekker zitten toch een andere bestemming geven!

Edwin op oorlogspad? Gezellig.. Nou kijk als jij een oplossing hebt hoe ik de letters van me jas kan halen hoor ik het wel  O0
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl


RJM

  • HV-geïnteresseerde
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 538
Reactie #2491 Gepost op: 6 februari 2010, 22:12:07
Citaat van: Edwinvwlink=topic=10837.msg732060#msg732060 date=1265490409
Misschien kan een mod, deze discussie een apart topic geven of is die er al??

Omg wou niet eens reageren op deze nutteloze opmerkingen snap nu al niet waarom ik het toch doe, maar wil jij nou echt een Eigen topic over TAS-226 ze jas  :-\ wat is dat / jij zielig dan zeg om over internet iemand te gaan afzeiken.

Laten we nou eens naar onze leeftijd gaan gedragen hier wat al vaak genoeg niet gebeurd en laten we gewoon weer filmpjes plaatsen van HV voertuigen.
Burgerhulpverlener, AED-bediener.


Edwinvw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 594
Reactie #2492 Gepost op: 6 februari 2010, 22:14:08
Edwin op oorlogspad? Gezellig.. Nou kijk als jij een oplossing hebt hoe ik de letters van me jas kan halen hoor ik het wel  O0

Ben zeker niet op oorlogspad en wil zeker niet zo'n topic naam op gaan schrijven of zo, want dat is niet vet! Maar heb zelf ook met een hesje rond gelopen met brandweer fotograaf! Maar ben daar keer op aangesproken en terecht. Heb er ook nog eens over na lopen denken en ook wat ouder geworden (wijzer weet ik niet ;)). Ben gewoon van mening dat als je géén brandweer fotograaf op je kleding moet dragen als je dat ook niet bent. En al helemaal niet in een plaats/regio waar je niet eens dat bent.

Maar laten we inderdaad de discussie stoppen, want weet dat andere mensen zich aan dit soort discussies ergeren.
Zou zeggen doe gewoon je ding en waar jij je prettig bij voelt!


Timmos

  • Persfotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,326
    • Tim-Koster.nl
Reactie #2493 Gepost op: 6 februari 2010, 22:15:14
Die jas is al zo oud als me ID-kaart.. ik draag het omdat hij lekker zit.. heb al gekeken of ik ik wat tekst eraf kan laten halen maar dat is niet mogelijk, tja ik kan er wel tape overheen plakken maar dat ziet er ook niet uit..

Het gaat er toch om dat die lekker zit? Lijkt mij dat het niet uitmaakt of er tape op de achterkant zit of dat je het zwart inkleurd.. Als je niet meer bij de site zit en er geen ''gebruik'' van maak dan lijkt me dat geen probleem..

oh oh gaan we weer hoevaak zijn dit soort discussies niet op dit forum geweest?  ??? :-\

O0


Blauwie

  • ZUID-HOLLAND ZUID
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,494
  • IC verpleegkundige i.o. | vrijwillige brandweer
Reactie #2494 Gepost op: 8 februari 2010, 09:35:15
Oke, hoog tijd voor nieuwe filmpjes!!!!!  ;)  Al dat gezeur over een jas die iemand draagt!   :'( :'(

PRIO 1 politie motor in Rotterdam (zonder sirene)

Politie motor vertrekt naar een melding in Rotterdam. Ze waren een voertuig zoek dus vandaar geen zwaailicht en sirene.


A1 AMBU 17-164 Onwel Blazoenstraat Rotterdam

Ambu komt terplaatse bij een onwel melding in Rotterdam Zuid


PRIO 1 TS441 WO441 OMS melding De Gunst Hotel Brielselaan Rotterdam

Toen we net bij de Mijnsherenlaan aankwamen kregen ze een OMS melding. De WO ging ook mee voor het geval dat ze doormoesten voor een WO melding.


Dat was eigenlijk in het kort weer een zaterdagje Rotterdam   ;) ;)
Brandweer Papendrecht


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #2495 Gepost op: 8 februari 2010, 13:32:58
&feature=player_embedded
user: Bennieboy112

nieuwste versie van de TomTom is uit
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Reactie #2496 Gepost op: 8 februari 2010, 13:59:39
&feature=player_embedded
user: Bennieboy112
nieuwste versie van de TomTom is uit

Tja een foutje is menselijk en ook politieagenten zijn gewone mensen...  O0
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #2497 Gepost op: 8 februari 2010, 14:01:25
Tja een foutje is menselijk en ook politieagenten zijn gewone mensen...  O0

het verhaal erachter,

ambulancedienst had een melding op die 100 weg waar die 2 keer opging, echter rijd je politie dan mee, maar die gingen dus wel de goeie weg op alleen de verkeerde kant maar konden niet echt goed kiezen,

levert wel een mooi beeld op
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #2498 Gepost op: 8 februari 2010, 15:35:59
&feature=channel
www911rescuede

wat is effectiever de yelp of de martienhorn?
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


Blauwie

  • ZUID-HOLLAND ZUID
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,494
  • IC verpleegkundige i.o. | vrijwillige brandweer
Reactie #2499 Gepost op: 8 februari 2010, 16:24:42
&feature=player_embedded
user: Bennieboy112

nieuwste versie van de TomTom is uit

Zeker een mooi filmpje!  O0  En gewoon nog lekker die oude sirene, moet je eens horen hoe duidelijk dat die is. Beter als de nieuwe!   ;)
Brandweer Papendrecht