Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden

Auteur Topic: Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden  (gelezen 2712160 keer)

0 gebruikers (en 11 gasten bekijken dit topic.

-Volvo-34-

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,199
Reactie #5780 Gepost op: 21 november 2011, 23:30:00
13-194 Komt in de dicht te mist terplaatse.  :)
A1 Ambu 13-194 - Komt met spoed terplaatse op de Tongnaald
Hulpdiensten fotograaf - First AED Responder - Vrijwilliger stichting '6 minuten Waterland'.


Gast

  • Gast
Reactie #5781 Gepost op: 21 november 2011, 23:33:10
A1 Sanquin bloedbank naar het BZD Dirksland
Sanquin bloedbank met spoed naar hetzelfde ziekenhuis.

... zucht... fijne bus, lekker op de weg liggend, ik hoop dat Amsterdam ook iets van een Transporter of Vito nog krijgt als opvolger van de Berlingo.


-Volvo-34-

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,199
Reactie #5782 Gepost op: 21 november 2011, 23:43:48
13-196 Ook nog in de zeer dichte mist.. Kan een mod deze berichtjes saen voegen?  e050
A1 AMBU 13-196 - Met Soed onderweg naar marken
Hulpdiensten fotograaf - First AED Responder - Vrijwilliger stichting '6 minuten Waterland'.


RAdeR

  • Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 14,616
Reactie #5783 Gepost op: 22 november 2011, 08:03:37
Hulpverleningsvoertuigen in de mist geeft inderdaad een apart effect. Maar voor de volgende filmpjes gelden de regels van de startposting weer:


...
Derhalve introduceren wij de volgende richtlijnen voor filmpjes in dit topic:

Welke filmpjes mogen er wel:
- filmpjes van "zeldzame" voertuigen die je minder vaak ziet rijden (de voertuigen die dus ófwel weinig spoedritten rijden, nieuwe voertuigen, voertuigen van diensten die niet aangesloten zijn op P2000 etc. etc.)
- filmpjes waarin diverse hulpdiensten uitrukken naar een incident (danwel een compilatie daarvan);
- filmpjes waarin iets opmerkelijks gebeurd en/of voor discussie vatbaar zijn;

welke filmpjes mogen er niet:
- filmpjes van voertuigen die niet voldoen aan een van de bovenstaande eisen;
- filmpjes van lage/slechte kwaliteit; (schokkende camera's, nacht beelden met alleen wat blauwe lampen, filmpjes waarbij het voorrangsvoertuig niet of nauwelijks zichtbaar is etc.)
...
Filmpjes welke niet aan de eisen voldoen worden zonder opgaaf van redenen verwijderd. Het is uiteraard wel toegestaan om door te linken naar je eigen youtube account waar liefhebbers ook de overige filmpjes kunnen bekijken.
...



Vroemvroem

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 586
Reactie #5784 Gepost op: 22 november 2011, 10:30:24
... zucht... fijne bus, lekker op de weg liggend, ik hoop dat Amsterdam ook iets van een Transporter of Vito nog krijgt als opvolger van de Berlingo.

Ik moet je teleurstellen; Amsterdam heeft Touran's besteld :|


Gast

  • Gast
Reactie #5785 Gepost op: 22 november 2011, 10:32:12
Ik moet je teleurstellen; Amsterdam heeft Touran's besteld :|

Kan ik OOK mee leven  0098


Steven78

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 757
  • Terug in de medische research
Reactie #5786 Gepost op: 22 november 2011, 14:11:56
A1 MICU 17-302 BDZ CHIR B..................Naar Stationsweg 22 Dirksland
De MICU 17-302 met spoed naar Het Van Weel Bethesda Ziekenhuis in Dirksland, en met spoed weer naar Rotterdam.

Oei.... op 0:50 gaat dat flink op en neer over die drempel. Zou dat met of zonder patient aan boord zijn geweest? Nou ja, even de medicijnen goed door het lichaam schudden....  ::)


RobinvM

  • Fotograaf
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 141
Reactie #5787 Gepost op: 22 november 2011, 20:21:47
Oei.... op 0:50 gaat dat flink op en neer over die drempel. Zou dat met of zonder patient aan boord zijn geweest? Nou ja, even de medicijnen goed door het lichaam schudden....  ::)

Dat was met patient, geen pretje lijkt me.
http://www.flakkeenieuws.nl  https://www.youtube.com/channel/UClAqtycSauLRArja07uz53w


Gast

  • Gast
Reactie #5788 Gepost op: 22 november 2011, 20:27:37
Ik zie twee mensen voorin zitten in het eerste en het tweede deel van het filmpje. Is dit bij een MICU normaal, ook als er wel een patient achterin zou zijn?


Steven78

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 757
  • Terug in de medische research
Reactie #5789 Gepost op: 22 november 2011, 21:00:16
Van een vriendin die als IC vpk werkt, begreep ik dat aan boord van de MICU altijd een (fellow) IC arts en 1 of 2 IC verpleegkundigen meegaan (en een patient  :P). Die kunnen in principe de zorg voor de patient achterin dragen. Als het gewenst is, dan kan de ambu pleeg natuurlijk ook nog ondersteuning geven. Even stoppen en naar achteren gaan is dan een kleine moeite.