Mis jij de evenementenhulpverlening

Auteur Topic: Mis jij de evenementenhulpverlening  (gelezen 1572 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

ir. Auditor

  • Ingenieur die nog geen band kan plakken.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,654
  • Do one thing every day that scares you (M Schmich)
Gepost op: 22 oktober 2020, 07:37:27
Helaas heeft de Coronacrisis een streep gezet door veel evenementen en daarmee ook door de evenementenhulpverlening.

Zelf ben ik vrijwilliger bij het Rode Kruis, en mis de evenementen enorm, ook al deed ik er voor corona niet super veel meer door andere verplichtingen.
Ik merk wel dat nu zonder evenementen, en nu de lessen ook allemaal Corona-Proof zijn (en daarmee enorm beperkt, je raakt geen slachtoffer meer aan.) Mijn motivatie een stuk minder aan het worden is. Ik haal er minder voldoening uit, lessen zijn droger/theoretischer geworden en voelen meer als een formeel "moetje" om je diploma's geldig te houden.

Aan de andere kant heb ik sinds maart een stuk meer rust en tijd voor mijn gezin. De agenda staat niet meer vol met hulverleningen, trainingen, overleg etc. Ik hoef niet meer met mijn vrouw af te spreken wie welke avond thuis is. Hier in de regio viel de eerste golf mee, en heeft het Rode Kruis niet veel inzetten rondom Corona gehad. Benieuwd hoe zich dat nu gaat ontwikkelen.

Wat zijn jullie ervaringen? En heeft er iemand tips om de motivatie terug te vinden?