Sollicitanten Agent week 17 2021

Auteur Topic: Sollicitanten Agent week 17 2021  (gelezen 119191 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

DebbyB

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 9
Reactie #180 Gepost op: 22 januari 2021, 11:18:40
Ik ben zo ongeduldig nu :).. Las wel dat de uiterlijke datum 29 januari is (voor opleiding augustus hoor) maar wachten lijkt nog wel langer te duren dan normaal.
Heb al een keer eerder gesolliciteerd, en toen ging het naar mijn gevoel een stukje sneller. Was overigens voor corona-tijd, misschien maakt dat verschil?
Eenheid Den Haag trouwens.

Groetjes, Debby


Traficante

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 126
Reactie #181 Gepost op: 23 januari 2021, 07:54:42
Bedankt allen. Inmiddels ook het mailtje waarin staat dat mijn screening positief is afgerond en mijn eenheid op de hoogte is gesteld ontvangen.

Het besef is er nog niet helemaal, ik denk dat dat pas komt zodra ik de kleding ga passen.
Aspirant eenheid Limburg, week 17 2021


HJJE

  • Aspirant eenheid Zeeland - West - Brabant
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
Reactie #182 Gepost op: 23 januari 2021, 15:46:12
Iedereen gefeliciteerd die inmiddels ook door de screening heen is!
Ik volg dit forum al een tijdje en heb inmiddels ook een account aangemaakt om jullie op de hoogte te houden van de vooruitgang bij mij m.b.t. selectie etc.
Ik heb op 17 december 2019 gesolliciteerd voor oktober, maar zal in week 17 2021 starten (eenheid Zeeland-west Brabant).


Geluk91

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 77
Reactie #183 Gepost op: 25 januari 2021, 09:18:50
Iedereen gefeliciteerd die inmiddels ook door de screening heen is!
Ik volg dit forum al een tijdje en heb inmiddels ook een account aangemaakt om jullie op de hoogte te houden van de vooruitgang bij mij m.b.t. selectie etc.
Ik heb op 17 december 2019 gesolliciteerd voor oktober, maar zal in week 17 2021 starten (eenheid Zeeland-west Brabant).

Volgens mij ben je de eerste die reageert voor Zeeland- west Brabant. Gefeliciteerd trouwens dat je er door heen bent!
Zelf zit ik nu ook ruim een jaar in spanning. Vanmiddag het screeningsgesprek van een beloofde 2,5-3uur


krzje

  • Aspirant ZWB 1721 - N4
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 31
Reactie #184 Gepost op: 25 januari 2021, 09:23:52
Volgens mij ben je de eerste die reageert voor Zeeland- west Brabant. Gefeliciteerd trouwens dat je er door heen bent!
Zelf zit ik nu ook ruim een jaar in spanning. Vanmiddag het screeningsgesprek van een beloofde 2,5-3uur

Ik ben ook in de running voor Zeeland West Brabant ;-)  Moet alleen nog de afspraak voor het screeningsgesprek krijgen, de rest positief afgerond.
Kan niet lang meer gaan duren als ik bovenstaande berichten allemaal zie.


Traficante

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 126
Reactie #185 Gepost op: 25 januari 2021, 10:26:37
Volgens mij ben je de eerste die reageert voor Zeeland- west Brabant. Gefeliciteerd trouwens dat je er door heen bent!
Zelf zit ik nu ook ruim een jaar in spanning. Vanmiddag het screeningsgesprek van een beloofde 2,5-3uur

Succes!! Ik heb het als een heel relaxed en prettig gesprek ervaren. Ook al duurde het maar 30-35 min.

En voor de rest, nog even volhouden!
Aspirant eenheid Limburg, week 17 2021


hw1414

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 36
Reactie #186 Gepost op: 25 januari 2021, 11:43:06
Net mailtje gehad dat ik later deze week een afspraak kan maken om mijn uniform op te halen, nu beginnen de leuke dingen te komen!


Traficante

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 126
Reactie #187 Gepost op: 25 januari 2021, 12:50:08
Net mailtje gehad dat ik later deze week een afspraak kan maken om mijn uniform op te halen, nu beginnen de leuke dingen te komen!

Kijk!! April komt langzaam in zicht.

Zijn er nog meer mensen die het nog niet echt beseffen dat de eindstreep gehaald is, en we de gelukkige zijn die mogen starten aan de opleiding?
Aspirant eenheid Limburg, week 17 2021


fiep91

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 59
Reactie #188 Gepost op: 25 januari 2021, 13:36:25
Kijk!! April komt langzaam in zicht.

Zijn er nog meer mensen die het nog niet echt beseffen dat de eindstreep gehaald is, en we de gelukkige zijn die mogen starten aan de opleiding?

Ja en nee. Dit omdat screening eigenlijk nog een formaliteit is en ik zelf wel weet of ik integer ben. Daarentegen voelt het toch nog als de laatste horde


^_^

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 30
Reactie #189 Gepost op: 25 januari 2021, 13:48:08
Ik heb helaas al mijn ontslag moeten aanbieden bij mijn huidige werkgever. Ik heb een koophuis en financiële verplichtingen, het is dus risicovol maar ik wil deze kans niet laten schieten. De mensen van screening waren erg meedenkt en hebben meerdere malen gemaild en gebeld, echter is het een proces die niet versneld kan worden doorlopen. Ik hoop toch echt deze week wat te horen...