Sollicitanten Agent week 17 2021

Auteur Topic: Sollicitanten Agent week 17 2021  (gelezen 118041 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

hw1414

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 36
Reactie #200 Gepost op: 27 januari 2021, 12:15:06
Ik heb gisteren een afspraak gemaakt voor uniform passen. 18 maart mag ik naar Apeldoorn door de pas sessie. Nu komt echt tastbare bevestiging.

Toen ik dit las kon ik me ook niet meer inhouden om te wachten met bellen, hahah! (Moest ff wachten totdat m'n screening uitslag was ontvangen daar) Ik ben 22 maart aan de beurt, super veel zin in  ;D


Traficante

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 126
Reactie #201 Gepost op: 27 januari 2021, 12:32:03
Toen ik dit las kon ik me ook niet meer inhouden om te wachten met bellen, hahah! (Moest ff wachten totdat m'n screening uitslag was ontvangen daar) Ik ben 22 maart aan de beurt, super veel zin in  ;D

Hoe bedoel je? Moet je daar zelf voor bellen of hoe gaat dit in zijn werk?

Ik heb gisteren een mail van de eenheid ontvangen met de bevestiging dat ik alle selectieprocedures succesvol heb doorlopen en ik dus w17 in EHV op de PA start.

Er staat onderin de mail:

Als laatste krijg je van ons te zijner tijd een mail met instructies voor het ophalen van je politie-uniform en word je aangemeld voor de beëdigingsceremonie.

Heb jij ook zo n mail ontvangen of gaat het bij jullie anders?
Aspirant eenheid Limburg, week 17 2021


hw1414

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 36
Reactie #202 Gepost op: 27 januari 2021, 12:45:19
Denk dat mijn mailtje dan iets anders was. Het begon met dat ik ingeschreven ging worden voor de PA en onderaan stond een telefoonnummer dat ik zelf moest bellen om een afspraak te maken om het uniform op te halen.


Traficante

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 126
Reactie #203 Gepost op: 27 januari 2021, 12:54:53
Denk dat mijn mailtje dan iets anders was. Het begon met dat ik ingeschreven ging worden voor de PA en onderaan stond een telefoonnummer dat ik zelf moest bellen om een afspraak te maken om het uniform op te halen.

Ah, helder. Heerlijk zo die verschillende werkmethodes van de eenheden  ::)
Aspirant eenheid Limburg, week 17 2021


HJJE

  • Aspirant eenheid Zeeland - West - Brabant
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
Reactie #204 Gepost op: 27 januari 2021, 16:30:25
Ik heb vandaag ook bericht gekregen dat ik een afspraak mag maken voor het passen van de kleding. Afspraak staat toevallig ook op 22 maart in Apeldoorn.




Pyro-daan

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 13
Reactie #205 Gepost op: 28 januari 2021, 10:10:12
Fijn dat er bij jullie vooruitgang in zit.
Ik ben nog aan het wachten op de screening. Ik moet het gesprek nog krijgen, deze is nog niet ingepland. Kandidaten met een langer opzegtermijn worden eerst in behandeling genomen.  Ik wacht met gezonde spanning af, ik moet namelijk eind februari mijn huidige werk opzeggen. Succes met de laatste loodjes...


LarissaB

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 47
Reactie #206 Gepost op: 28 januari 2021, 10:13:43
Fijn dat er bij jullie vooruitgang in zit.
Ik ben nog aan het wachten op de screening. Ik moet het gesprek nog krijgen, deze is nog niet ingepland. Kandidaten met een langer opzegtermijn worden eerst in behandeling genomen.  Ik wacht met gezonde spanning af, ik moet namelijk eind februari mijn huidige werk opzeggen. Succes met de laatste loodjes...

Ik heb gister een mail gestuurd naar de recruiter. Ik vind het namelijk vervelend dat ik ook nog niks gehoord heb en met 4 weken mijn huidige werk moet opzeggen.
Ze heeft gister contact opgenomen met afdeling screening dus ik hoop vandaag of dan wel morgen iets te mogen horen en snel mijn screening te mogen doen!


^_^

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 30
Reactie #207 Gepost op: 28 januari 2021, 10:36:45
Ik heb gister een mail gestuurd naar de recruiter. Ik vind het namelijk vervelend dat ik ook nog niks gehoord heb en met 4 weken mijn huidige werk moet opzeggen.
Ze heeft gister contact opgenomen met afdeling screening dus ik hoop vandaag of dan wel morgen iets te mogen horen en snel mijn screening te mogen doen!

Hopelijk horen jullie het wel op tijd. Ik moest helaas al ontslag nemen.


LarissaB

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 47
Reactie #208 Gepost op: 28 januari 2021, 11:11:52
Hopelijk horen jullie het wel op tijd. Ik moest helaas al ontslag nemen.

Heb jij inmiddels al wel iets gehoord? Of ben je nog steeds aan het wachten op afdeling screening?


^_^

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 30
Reactie #209 Gepost op: 28 januari 2021, 11:50:13
Heb jij inmiddels al wel iets gehoord? Of ben je nog steeds aan het wachten op afdeling screening?

Jup, nogsteeds aan het wachten. Maar voor mij zit er nu eigenlijk geen haast meer achter, gezien ik al ontslag heb genomen.. Hopelijk deze week