Sollicitanten Agent week 17 2021

Auteur Topic: Sollicitanten Agent week 17 2021  (gelezen 118222 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Geluk91

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 77
Reactie #220 Gepost op: 28 januari 2021, 18:41:56
Goedemiddag allen,

Ik heb inmiddels het selectieproces met succes afgerond.Vorig jaar in December de sollicitatie gestart en vandaag de aanstelling per mail ontvangen, het wachten is beloond.
Uiteraard heb ik er veel zin. Zijn er meerdere mensen die starten in Amsterdam?

Succes voor diegenen die de laatste onderdelen nog moeten afronden!!


Gefeliciteerd! Nu alvast gaan trainen voor ProFit?


NvdL

  • Aspirant N4 eenheid Noord-Holland
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 25
Reactie #221 Gepost op: 28 januari 2021, 22:16:13
Goedemiddag allen,

Ik heb inmiddels het selectieproces met succes afgerond.Vorig jaar in December de sollicitatie gestart en vandaag de aanstelling per mail ontvangen, het wachten is beloond.
Uiteraard heb ik er veel zin. Zijn er meerdere mensen die starten in Amsterdam?

Succes voor diegenen die de laatste onderdelen nog moeten afronden!!

Gefeliciteerd!

Ook voor Noord-Holland denk ik? Kijkend naar je naam. Ben voor de rest nog weinig sollicitanten voor NH tegengekomen hier..


RCP

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 3
Reactie #222 Gepost op: 28 januari 2021, 23:56:15
Hallo allemaal, ik heb inmiddels ook de selectieprocedure positief afgerond 😊. Wie starten er nog meer in de eenheid Limburg, in week 17?


Traficante

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 126
Reactie #223 Gepost op: 29 januari 2021, 00:00:17
Hallo allemaal, ik heb inmiddels ook de selectieprocedure positief afgerond 😊. Wie starten er nog meer in de eenheid Limburg, in week 17?

Eenheid Limburg present!
Aspirant eenheid Limburg, week 17 2021


RCP

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 3
Reactie #224 Gepost op: 29 januari 2021, 00:11:17


Francois_94

  • Aspirant
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 71
Reactie #225 Gepost op: 29 januari 2021, 00:28:48
Hallo allemaal, ik heb inmiddels ook de selectieprocedure positief afgerond 😊. Wie starten er nog meer in de eenheid Limburg, in week 17?

Yes hier ook eenheid Limburg :-)
Aspirant eenheid Limburg april '21


Pyro-daan

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 13
Reactie #226 Gepost op: 29 januari 2021, 12:08:47
Toevallig heb ik gisteren het telefoontje gekregen, om het eindgesprek in te plannen. Over twee weken is het zover, hopelijk wordt het lange wachten beloond. Ik ben benieuwd naar de opleidingslocatie voor de eenheid Zeeland-West Brabant. Er werd een tijdje terug gesproken over Rotterdam
En/of Eindhoven.


krzje

  • Aspirant ZWB 1721 - N4
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 31
Reactie #227 Gepost op: 29 januari 2021, 13:59:43
Toevallig heb ik gisteren het telefoontje gekregen, om het eindgesprek in te plannen. Over twee weken is het zover, hopelijk wordt het lange wachten beloond. Ik ben benieuwd naar de opleidingslocatie voor de eenheid Zeeland-West Brabant. Er werd een tijdje terug gesproken over Rotterdam
En/of Eindhoven.

Ik had begrepen dat ik (als alles door mag gaan, ben nog afwachtende mbt screening) naar Rotterdam zou moeten voor de opleiding ipv Eindhoven.
Ik ben woonachtig in regio Roosendaal dus zou voor mij ook perfect wezen.

Eindhoven is net weer een stukkie verder en dacht dat deze meer gebruikt werd voor regio Oost-Brabant, correct me if im wrong.  :)


Geluk91

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 77
Reactie #228 Gepost op: 29 januari 2021, 14:24:01
Toevallig heb ik gisteren het telefoontje gekregen, om het eindgesprek in te plannen. Over twee weken is het zover, hopelijk wordt het lange wachten beloond. Ik ben benieuwd naar de opleidingslocatie voor de eenheid Zeeland-West Brabant. Er werd een tijdje terug gesproken over Rotterdam
En/of Eindhoven.

Krijg jij wel een eindgesprek? Mij is gezegd dat dit niet meer gebeurt.
Dat ik na positieve screening gelijk een uitnodiging kan verwachten voor kleding te halen en dat dit voldoende is om je huidige baan op te zeggen.
Er starten voor zwb 2 klassen, 1 in Rotterdam en 1 in Eindhoven. (Ze zijn nog niet ingedeeld).

Waarschijnlijk kijken ze hoe ver je af woont van de academie en op daarvan beslissen ze je academie. Hoe verder zeeland in hoe meer kans op Rotterdam dus.

Er komen 2 opleidingsplekken Halsteren en Vlissingen zijn de uitval basis voor deze klassen(is mij verteld)


Geluk91

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 77
Reactie #229 Gepost op: 29 januari 2021, 14:26:04
Ik had begrepen dat ik (als alles door mag gaan, ben nog afwachtende mbt screening) naar Rotterdam zou moeten voor de opleiding ipv Eindhoven.
Ik ben woonachtig in regio Roosendaal dus zou voor mij ook perfect wezen.

Eindhoven is net weer een stukkie verder en dacht dat deze meer gebruikt werd voor regio Oost-Brabant, correct me if im wrong.  :)

Na Roosendaal (ook vanuit Zeeland gerekend) is het in de morgen op de weg een minder fijn traject naar Eindhoven inderdaad!