Sollicitanten Agent week 17 2021

Auteur Topic: Sollicitanten Agent week 17 2021  (gelezen 119185 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Francois_94

  • Aspirant
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 71
Reactie #230 Gepost op: 29 januari 2021, 14:31:27
Krijg jij wel een eindgesprek? Mij is gezegd dat dit niet meer gebeurt.
Dat ik na positieve screening gelijk een uitnodiging kan verwachten voor kleding te halen en dat dit voldoende is om je huidige baan op te zeggen.
Er starten voor zwb 2 klassen, 1 in Rotterdam en 1 in Eindhoven. (Ze zijn nog niet ingedeeld).

Waarschijnlijk kijken ze hoe ver je af woont van de academie en op daarvan beslissen ze je academie. Hoe verder zeeland in hoe meer kans op Rotterdam dus.

Er komen 2 opleidingsplekken Halsteren en Vlissingen zijn de uitval basis voor deze klassen(is mij verteld)


Ik neem aan dat hij het screenings gesprek bedoelt ipv eindgesprek.
Aspirant eenheid Limburg april '21


krzje

  • Aspirant ZWB 1721 - N4
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 31
Reactie #231 Gepost op: 29 januari 2021, 15:20:49
Krijg jij wel een eindgesprek? Mij is gezegd dat dit niet meer gebeurt.
Dat ik na positieve screening gelijk een uitnodiging kan verwachten voor kleding te halen en dat dit voldoende is om je huidige baan op te zeggen.
Er starten voor zwb 2 klassen, 1 in Rotterdam en 1 in Eindhoven. (Ze zijn nog niet ingedeeld).

Waarschijnlijk kijken ze hoe ver je af woont van de academie en op daarvan beslissen ze je academie. Hoe verder zeeland in hoe meer kans op Rotterdam dus.

Er komen 2 opleidingsplekken Halsteren en Vlissingen zijn de uitval basis voor deze klassen(is mij verteld)

Oh als ik bovenstaand zo lees kon het nog wel eens spannend gaan worden waar we terecht gaan komen dus :)  
Had je deze info van je recruiter gekregen? ik wist niet eens dat er maar 2 klassen zouden starten, dacht dat het aanbod groter zou wezen.

In principe woon ik een stuk dichterbij Eindhoven dan de mensen in Zeeland, dus dan zou je eigenlijk weer zeggen dat de kans groter is dat ik daar naar toe mag gaan.


Geluk91

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 77
Reactie #232 Gepost op: 29 januari 2021, 16:37:49
Oh als ik bovenstaand zo lees kon het nog wel eens spannend gaan worden waar we terecht gaan komen dus :)  
Had je deze info van je recruiter gekregen? ik wist niet eens dat er maar 2 klassen zouden starten, dacht dat het aanbod groter zou wezen.

In principe woon ik een stuk dichterbij Eindhoven dan de mensen in Zeeland, dus dan zou je eigenlijk weer zeggen dat de kans groter is dat ik daar naar toe mag gaan.

Jep..
Dat zijn 2 klassen voor enkel ZWB voor week 17, limburg zal ook wel met 2-3 klassen starten op Eindhoven gok ik.
Waar je terecht komt is in sommige gevallen even fingercrossed inderdaad:)


Traficante

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 126
Reactie #233 Gepost op: 29 januari 2021, 16:56:30
Jep..
Dat zijn 2 klassen voor enkel ZWB voor week 17, limburg zal ook wel met 2-3 klassen starten op Eindhoven gok ik.
Waar je terecht komt is in sommige gevallen even fingercrossed inderdaad:)

Limburg heeft geloof ik 40 plaatsen in Eindhoven en 8 in Apeldoorn
Aspirant eenheid Limburg, week 17 2021


RCP

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 3
Reactie #234 Gepost op: 29 januari 2021, 20:03:34
Yes hier ook eenheid Limburg :-)

👍👍


Pyro-daan

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 13
Reactie #235 Gepost op: 31 januari 2021, 00:45:14
Ik bedoel inderdaad het gesprek t.b.v de screening en niet het eindgesprek. Ik heb inderdaad ik begrepen dat er twee klassen zijn voor de eenheid ZWB. Ook heb ik vernomen dat er op meerdere politbureaus instructieruimtes komen, om lessen te volgen tijdens je praktijkperiode. De docent komt daar dan langs.


Geluk91

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 77
Reactie #236 Gepost op: 31 januari 2021, 12:13:28
Ik bedoel inderdaad het gesprek t.b.v de screening en niet het eindgesprek. Ik heb inderdaad ik begrepen dat er twee klassen zijn voor de eenheid ZWB. Ook heb ik vernomen dat er op meerdere politbureaus instructieruimtes komen, om lessen te volgen tijdens je praktijkperiode. De docent komt daar dan langs.

Succes met je screeningsgesprek :)
Komen inderdaad 2 uitvalsbasissen


Geluk91

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 77
Reactie #237 Gepost op: 1 februari 2021, 17:20:04
Zojuist afspraak gemaakt voor de kleding:) er zit schot in de zaak!

De mail met bevestiging van opleiding is overigens niet super duidelijk met toezeggingen zodat ik mijn contract op kan zeggen.. lopen meer van jullie hier tegen aan?


Traficante

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 126
Reactie #238 Gepost op: 1 februari 2021, 18:23:27
Zojuist afspraak gemaakt voor de kleding:) er zit schot in de zaak!

De mail met bevestiging van opleiding is overigens niet super duidelijk met toezeggingen zodat ik mijn contract op kan zeggen.. lopen meer van jullie hier tegen aan?

En, wanneer is de grote dag?
Aspirant eenheid Limburg, week 17 2021


Geluk91

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 77
Reactie #239 Gepost op: 1 februari 2021, 19:58:11
En, wanneer is de grote dag?

Kleding bedoel je? 24maart:) er is voor onze lichting een “speciaal” tijdvak begreep ik tussen 23 maart en 23 april.
Wanneer ga jij?

Datum voor opzeggen huidige baan moet ik nog eens gaan verzinnen haha