Sollicitanten Agent week 17 2021

Auteur Topic: Sollicitanten Agent week 17 2021  (gelezen 118013 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Geluk91

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 77
Reactie #300 Gepost op: 9 februari 2021, 19:51:25
Hoi allemaal,
ik lees al een tijdje mee op het forum en heb sinds januari eindelijk de aanstellingsmail gehad na een selectieprocedure
die begon in december 2019...
Weet iemand hoe en wat nu verder?
Werving en selectie kunnen mij niks meer vertellen aangezien ze het hebben overgedragen
hebben richting het korps (in mijn geval Rotterdam). Ik moet eerlijk zeggen dat het wachten wel een beetje zat ben en
er weinig duidelijkheid is omtrent uniform ophalen en wanneer ik officieel mijn aanstelling krijg etc.
De mail is hier heel vaag over.

Allereerst van harte gefeliciteerd en wie weet worden we klasgenoten!:)

Ik heb van de academie een mail gehad met felicitaties en aanstelling. Daarin stond ook dat ik kon bellen voor een afspraak voor de kleding. Toen ik dat deed zagen zij inderdaad dat ik aangesteld was.

We krijgen een paar weken voor start ons contract met aanstellingspapieren.
Ik heb de recruiter van mijn eenheid gevraagd om een duidelijke mail waaruit blijkt dat ik mijn huidige contract kon opzeggen. Want de eerste mail was erg vaag inderdaad.
Uiteraard heb ik dit alles netjes ontvangen.

Als jij het nu ff niet weet, zou ik contact opnemen met jouw recruiter van de eenheid(Rotterdam?). Ik neem aan dat je daar contactgegevens van hebt?

Het wachten heeft voor iedereen van onze lichting bizar lang geduurd, maar fijn dat je er doorheen bent.

Inmiddels heb ik al wel van verschillende toekomstige collegae begrepen: verbaast u niet, verwondert u slechts binnen onze nieuwe werkomgeving (:


Rolow

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 5
Reactie #301 Gepost op: 9 februari 2021, 20:04:44
Allereerst van harte gefeliciteerd en wie weet worden we klasgenoten!:)

Ik heb van de academie een mail gehad met felicitaties en aanstelling. Daarin stond ook dat ik kon bellen voor een afspraak voor de kleding. Toen ik dat deed zagen zij inderdaad dat ik aangesteld was.



Was dit van de acedemie in Rotterdam? Want mijn mail was van recruitment en verder niet van het korps.


Geluk91

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 77
Reactie #302 Gepost op: 9 februari 2021, 20:14:30
Was dit van de acedemie in Rotterdam? Want mijn mail was van recruitment en verder niet van het korps.

De eerste was vanuit screening dat ik de screening positief had afgerond. Die was cc aan hrm en recruitment van zwb. Daarna een van noreply@politieacademie.nl
Dus welke geen idee.

Ik word namelijk ingedeeld bij Eindhoven of Rotterdam. En dat is nog niet beslist door het hoofd van de IBT die dat verzorgt.


Traficante

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 126
Reactie #303 Gepost op: 9 februari 2021, 20:15:28
Geduld, ik wacht ook nog altijd op instructies omtrent uniform ophalen en dergelijke.

Heb wel een mail gehad dat week 17 definitief is, en ik aangemeld word/ben op de academie. Tevens stond er ook in dat ik nog bericht krijg van de academie met meer info, evenals mijn “contract” en stageplaats. Dit alles zou ongeveer 1 maand voor aanvang komen.

Alle eenheden werken anders blijkbaar
Aspirant eenheid Limburg, week 17 2021


^_^

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 30
Reactie #304 Gepost op: 10 februari 2021, 10:37:55
Net mail gehad, maar ook ik ben aangenomen 🏆🥳


LarissaB

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 47
Reactie #305 Gepost op: 10 februari 2021, 10:39:12
Net mail gehad, maar ook ik ben aangenomen 🏆🥳

Gefeliciteerd!  098uo


Traficante

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 126
Reactie #306 Gepost op: 10 februari 2021, 10:46:21
Gefeliciteerd man, valt een last van je schouders nu he. Jij was toch diegene die al ontslag had genomen voor de screening? Eind goed al goed!

Aspirant eenheid Limburg, week 17 2021


^_^

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 30
Reactie #307 Gepost op: 10 februari 2021, 10:56:42
Gefeliciteerd man, valt een last van je schouders nu he. Jij was toch diegene die al ontslag had genomen voor de screening? Eind goed al goed!

Ja klopt, gelukkig alles goed afgelopen.


Francois_94

  • Aspirant
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 71
Reactie #308 Gepost op: 10 februari 2021, 11:57:21
Net mail gehad, maar ook ik ben aangenomen 🏆🥳

Ah super! Gefeliciteerd.
Aspirant eenheid Limburg april '21


Rolow

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 5
Reactie #309 Gepost op: 10 februari 2021, 12:13:21
Net mail gehad, maar ook ik ben aangenomen 🏆🥳

Super, van harte!