Sollicitanten Agent week 17 2021

Auteur Topic: Sollicitanten Agent week 17 2021  (gelezen 118010 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

DxTo

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 17
Reactie #310 Gepost op: 10 februari 2021, 12:21:58
Was dit van de acedemie in Rotterdam? Want mijn mail was van recruitment en verder niet van het korps.

Gefeliciteerd Rolow,

Ik lees dat jij ook al had gesolliciteerd in 2019 net als ik. Ik heb even gebeld aangezien ik een van de eerste was die het BGO positief had afgerond. Om mij heen kregen bekende eerder de mail dan ik mbt het uniform passen. Dus heb even gebeld en nagevraagd, dit komt omdat de mensen die later hebben gesolliciteerd in het nieuwe systeem zitten dit gaat allemaal geautomatiseerd. Jij en ik zitten nog in het oude systeem waardoor veel stappen handmatig gaan en dus langer duren. Ik heb ook geen mail van de politie academie gehad maar van recruitment Rotterdam. Maak je geen zorgen als je die hebt gehad is in elk geval alles goed. Bij ons zal het alleen wat langer duren.


Traficante

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 126
Reactie #311 Gepost op: 10 februari 2021, 12:39:14
Gefeliciteerd Rolow,

Ik lees dat jij ook al had gesolliciteerd in 2019 net als ik. Ik heb even gebeld aangezien ik een van de eerste was die het BGO positief had afgerond. Om mij heen kregen bekende eerder de mail dan ik mbt het uniform passen. Dus heb even gebeld en nagevraagd, dit komt omdat de mensen die later hebben gesolliciteerd in het nieuwe systeem zitten dit gaat allemaal geautomatiseerd. Jij en ik zitten nog in het oude systeem waardoor veel stappen handmatig gaan en dus langer duren. Ik heb ook geen mail van de politie academie gehad maar van recruitment Rotterdam. Maak je geen zorgen als je die hebt gehad is in elk geval alles goed. Bij ons zal het alleen wat langer duren.

Ah, dit verklaard dus waarom ik alleen een mail van recruitment Limburg heb gehad. Hebben ze je misschien verteld wanneer je wat te horen krijgt?

Wie wacht er nu nog allemaal op het screeningsgesprek?
Aspirant eenheid Limburg, week 17 2021


Pyro-daan

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 13
Reactie #312 Gepost op: 10 februari 2021, 12:40:50
Wellicht interessant voor de studenten van het nieuwe politieonderwijs. De academie heeft weer een nieuwe video online gezet, waar diverse vragen beantwoord worden omtrent het vernieuwde onderwijs.



DxTo

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 17
Reactie #313 Gepost op: 10 februari 2021, 12:52:42
Ah, dit verklaard dus waarom ik alleen een mail van recruitment Limburg heb gehad. Hebben ze je misschien verteld wanneer je wat te horen krijgt?

Wie wacht er nu nog allemaal op het screeningsgesprek?

Ze hebben mij geen exacte datum doorgegeven. Ze zijn er als het goed is wel hard mee aan de slag omdat ja anders alleen maar achter de feiten aan het lopen ben.


krzje

  • Aspirant ZWB 1721 - N4
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 31
Reactie #314 Gepost op: 10 februari 2021, 14:29:00
Ah, dit verklaard dus waarom ik alleen een mail van recruitment Limburg heb gehad. Hebben ze je misschien verteld wanneer je wat te horen krijgt?

Wie wacht er nu nog allemaal op het screeningsgesprek?

Ik wacht nog op het screeningsgesprek, moet zelfs nog een afspraak hiervoor maken.
Ook ik heb in November 2019 gesolliciteerd, zelfs nog alle testen etc voor de corona ellende op de academie gedaan. (dus geen online testen oid)

Geduld wordt in ieder geval ook direct op de proef gesteld  :P
Hoop dat ik wel snel wat ga horen, want ik wil m'n huidige werkgever waar ik nu ruim 10.5jaar werk wel de kans geven om een vervanger in te leren..


Geluk91

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 77
Reactie #315 Gepost op: 10 februari 2021, 17:01:27
Ja klopt, gelukkig alles goed afgelopen.


Gefeliciteerd!


Geluk91

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 77
Reactie #316 Gepost op: 10 februari 2021, 17:04:54
Gefeliciteerd Rolow,

Ik lees dat jij ook al had gesolliciteerd in 2019 net als ik. Ik heb even gebeld aangezien ik een van de eerste was die het BGO positief had afgerond. Om mij heen kregen bekende eerder de mail dan ik mbt het uniform passen. Dus heb even gebeld en nagevraagd, dit komt omdat de mensen die later hebben gesolliciteerd in het nieuwe systeem zitten dit gaat allemaal geautomatiseerd. Jij en ik zitten nog in het oude systeem waardoor veel stappen handmatig gaan en dus langer duren. Ik heb ook geen mail van de politie academie gehad maar van recruitment Rotterdam. Maak je geen zorgen als je die hebt gehad is in elk geval alles goed. Bij ons zal het alleen wat langer duren.

Zal ook misschien wel aan de eenheid liggen.. ik neem aan dat er tussen 2 januari 2020 en december 2019 weinig tot geen verschil zit.. maar goed kwestie van geduld hebben..



Ik werd net gebeld om maandag te starten op de opleiding in Rotterdam voor ZWB.. er was een uitvaller..
Helaas liet mn huidige werkgever me niet gaan:(


Geluk91

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 77
Reactie #317 Gepost op: 10 februari 2021, 17:07:42
Ben benieuwd wie we wel binnenkort mogen feliciteren omdat diegene wel kan starten...!

T komt toch wel snel dichterbij allemaal


Traficante

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 126
Reactie #318 Gepost op: 10 februari 2021, 17:32:44
Zal ook misschien wel aan de eenheid liggen.. ik neem aan dat er tussen 2 januari 2020 en december 2019 weinig tot geen verschil zit.. maar goed kwestie van geduld hebben..



Ik werd net gebeld om maandag te starten op de opleiding in Rotterdam voor ZWB.. er was een uitvaller..
Helaas liet mn huidige werkgever me niet gaan:(

Belde ze maar voor Limburg, dan was de keus toch snel gemaakt  e050
Aspirant eenheid Limburg, week 17 2021


Geluk91

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 77
Reactie #319 Gepost op: 10 februari 2021, 18:06:12
Belde ze maar voor Limburg, dan was de keus toch snel gemaakt  e050

Ja dat snap ik😅
Alleen ik kan het niet maken bij mn huidige baas, ik zou dan beginnen met elders werkweigering..
Niet heel tactvol, maar als ik mn handen vrij had was het geen keuze geweest..:)