Sollicitanten Agent augustus 2021 (week 33)

Auteur Topic: Sollicitanten Agent augustus 2021 (week 33)  (gelezen 131800 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

mariepuck

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 3
Reactie #250 Gepost op: 5 februari 2021, 10:20:50
Hi! Gefeliciteerd voor degenen die door zijn! Helaas ben ik niet door en zal ik het de volgende keer opnieuw proberen. Voor degenen die door zijn ben ik benieuwd naar jullie score bij de cognitieve testen(1-20 schaal) . Zijn de hoogste eruit gepakt? Of hebben ze ook een kijkje genomen naar de persoonlijkheidstesten? Alvast bedankt!

Wat balen! Ik snap dat je benieuwd bent, maar iedereen krijgt voor zover ik begrepen heb de scores pas aan het einde van de sollicitatieprocedure. Dat betekent dus dat iedereen die door is nog geen testresultaten hebben ontvangen...


Manuela_

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Reactie #251 Gepost op: 5 februari 2021, 10:40:34
Balen voor de mensen die niet door zijn! Maar ik lees dat de meesten het nog een keer gaan proberen, dus aan jullie doorzettingsvermogen gaat het zeker niet liggen! 😊
Gefeliciteerd aan de mensen die wel door zijn!

Zijn er meer mensen die nog geen intake gehad hebben, maar wel een mail gekregen hebben over het psychologische gedeelte?


robertb

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 31
Reactie #252 Gepost op: 5 februari 2021, 13:44:16
Ik ben helaas ook niet door. Uitslag van de testen was niet heel slecht, maar ook niet heel goed. Ik zat ongeveer in het midden (14 van de 20). Waarschijnlijk omdat er dus zoveel mensen gesolliciteerd hebben is mijn uitslag gewoon te weinig geweest.

In maart weer een volgende poging doen :)

Ik wil het heel graag, dus ik ga door totdat het lukt.


CSL

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 2
Reactie #253 Gepost op: 10 februari 2021, 10:44:06
Voor iedereen die door is: gefeliciteerd!
En balen natuurlijk voor de mensen die helaas niet door zijn, maar inderdaad zeker weer proberen!!

Ik heb mijn intakegesprek gehad en ben door naar de volgende stap: het gesprek met de psycholoog en het rollenspel!


JohanT

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 45
Reactie #254 Gepost op: 10 februari 2021, 12:19:29
Ik ben net klaar met het rollenspel en het gesprek met de psycholoog. Bij beide onderdelen heb ik een meer een positieve gevoel dan vorig jaar.
Nu is het wachten op de uitslag :)


Anonymous

  • Medewerker GGP, eenheid midden-Nederland
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 13
Reactie #255 Gepost op: 10 februari 2021, 17:29:26
Zojuist deel B afgerond...

Gesprek met psycholoog was enigzins pittig omdat ze veel doorvroeg en je dan maar eens op een goed antwoord moet komen. Tevens werd er veel ingehaakt en dus krijg je dan het gevoel dat het misschien niet helemaal goed gaat maar ik denk dat dit bij iedereen wel is aangezien je je simpelweg net kan voorbereiden op de vragen die je gesteld worden.

Het rollenspel ging naar mijn gevoel goed!

Nu hopen op een positieve uitslag!


LarsDB

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 20
Reactie #256 Gepost op: 10 februari 2021, 23:18:47
Ik ben helaas ook niet door. Uitslag van de testen was niet heel slecht, maar ook niet heel goed. Ik zat ongeveer in het midden (14 van de 20). Waarschijnlijk omdat er dus zoveel mensen gesolliciteerd hebben is mijn uitslag gewoon te weinig geweest.

In maart weer een volgende poging doen :)

Ik wil het heel graag, dus ik ga door totdat het lukt.

Volgens mij kijken ze niet naar wie de beste scores hebben. Je moet bijvoorbeeld voor de IQ test minimaal 7 van de 20 punten halen en dan nog je psycho gesprek goed afronden. Vrees dus dat jij bij het psycho gedeelte niet voldoende hebt gescoord, maar neem aan dat het wel in een e-mail ergens vermeld staat hoe en wat. Als jij aan de eisen voldoet ga je gewoon door, ongeacht hoeveel mensen er al door de selectie zijn, ze schuiven je eventueel gewoon door.


robertb

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 31
Reactie #257 Gepost op: 11 februari 2021, 20:18:20
Volgens mij kijken ze niet naar wie de beste scores hebben. Je moet bijvoorbeeld voor de IQ test minimaal 7 van de 20 punten halen en dan nog je psycho gesprek goed afronden. Vrees dus dat jij bij het psycho gedeelte niet voldoende hebt gescoord, maar neem aan dat het wel in een e-mail ergens vermeld staat hoe en wat. Als jij aan de eisen voldoet ga je gewoon door, ongeacht hoeveel mensen er al door de selectie zijn, ze schuiven je eventueel gewoon door.

Ik heb niet eens een intake gehad (en dus ook geen gesprek met de psycholoog). Bij de kandidaat selectie (na de testen) ben ik niet doorgekomen.


LarsDB

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 20
Reactie #258 Gepost op: 11 februari 2021, 20:44:04
Ik heb niet eens een intake gehad (en dus ook geen gesprek met de psycholoog). Bij de kandidaat selectie (na de testen) ben ik niet doorgekomen.

Ja die punten is de cogniviteiten test(IQ test) en dan persoonlijkheid erbij(de testen voor je intake gesprek). Maar doelde meer op, dat ze minimale eisen hebben en het niet zo is dat de één beter is dan de ander en die dus doorgaat.

Voldoe jij aan de eisen, dan ga je door ongeacht hoeveel mensen er al door zijn of aangemeld hebben.

Succes de volgende keer, aanhouder wint ;)


jeroen92

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 16
Reactie #259 Gepost op: 12 februari 2021, 07:21:45
Ja die punten is de cogniviteiten test(IQ test) en dan persoonlijkheid erbij(de testen voor je intake gesprek). Maar doelde meer op, dat ze minimale eisen hebben en het niet zo is dat de één beter is dan de ander en die dus doorgaat.

Voldoe jij aan de eisen, dan ga je door ongeacht hoeveel mensen er al door zijn of aangemeld hebben.

Succes de volgende keer, aanhouder wint ;)


Dit zou betekenen dat ze bijna 3000 mensen zouden moeten uitnodigen voor de intake, dit doen ze logischerwijs niet. Ze maken een selectie uit de mensen die voldoende hebben gescoord op de online tests. Er is niet voor niets een mail gestuurd waarin wordt vermeld dat je de online tests gehaald hebt en op basis van de best passende kandidaten een selectie zal worden gemaakt voor de intake.
Ik weet dus ook niet waar jij de conclusie vandaan haalt dat als je maar voldoende scoort je sowieso door bent?